Paljon nostatte (max)penkistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fisu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Kisassa (SVNL) 194 %. Harjotus vuosia 12. Toi muodostuu 165 kg:n penkistä 85 kg:n painoisena. Kuriositeettina 1,5 vuoden treenin jälkeen lukemat olivat 147 %, mutta tuloksena 85 kg ja omaa painoa silloin 58 kg. On ne prosentit kummia!!

Vaikkei niitä nyt kysytty niin omat kyykkyprossat ovat 277 % eli ei ole pelkkä penkki mielessä.

n. 118%
Kohta tulee parivuotta täyteen treeniä mutta tähän lukuun pääsin 10 kk treenin jälkeen ja siihen on jämähtänyt penkkitulos. :(

120% - kolme kuukaut kunnon treenii. Sitä ennen vuos satunnaist ja ihan päin vittuu tehtyy. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
~100% :kippis1:

Ja treeniä ~2 vuotta takana aktiivisesti.

Jaaha. 180%
Onhan tässä jo nosteltu enemmän tai vähemmän säännöllisesti about 10v :kippis1:

ei kiinnosta penkkitulokset kun se ei kerro yhtikäs mitään.

Minunkin mielestä tää prosenttijuttu oli hyvä idea...

ja mulla on 163% ja ensin tuli otettuu pari vuotta sitten oli pari vuotta taukoa ja nyt säännöllistä 2,5 vuotta takana...

Ja todellakin, kuten joku jo aikaisemmin mainitsikin...et jos ei penkki kiinnosta niin kukaan ei pakota lukemaan saati sitten heittää jotain "ei vois vähempää kiinnostaa" kommenttia...:david:

Parhaillaan ollut 204% ja silloin oli n.7v reeniä takana.
Tämänhetkisestä kunnosta ei tietoa.....

Originally posted by turilas
ei kiinnosta penkkitulokset kun se ei kerro yhtikäs mitään.

Kyllä se mun käsittääkseni kertoo paljonko on penkkitulos! ;)

132%

On-Off-On-Off...
Nyt on puoli vuotta mennyt edellisestä pidemmästä (n. 4kk) tauosta. Sitä ennen ehdin treenata n. 8kk, jota taasen edelsi n. 1,5 vuoden tauko. Nyt oon taas tauolla (loma+flunssa). Vähänkö rasittavaa..:curs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom