Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja nyt jäädään odottelemaan kun alle ruumiinpainonsa kyykkäävät alkaa haukkumaan Poliquinia :D
Eiköhän se aika henkilökohtaista ole, esim. supermassa onnistui kasvattamaan 10kg lihasta useana vuonna peräkkäin...
Itsekin olen nostanut omaa painoani vuoden sisällä noin 15kg, ja olen kyllä huomattavasti kireämmässä kunnossa kuin silloin. Sellainen 10kg siis tullut tännekin.
Eiköhän se aika henkilökohtaista ole, esim. supermassa onnistui kasvattamaan 10kg lihasta useana vuonna peräkkäin...
Itsekin olen nostanut omaa painoani vuoden sisällä noin 15kg, ja olen kyllä huomattavasti kireämmässä kunnossa kuin silloin. Sellainen 10kg siis tullut tännekin.
Poligiouigo on ainakin kova kauppaamaan nykyään noita lisäravinteitaan joka artikkelissaan, kun nykyään ei voi elää ilman HCL:lää, mega brain focus to the maximum weight stimulation tabuja ja ultra erection blood to the veinssejä..
Millä tuo 2kg lisää lihasta todennetaan lopuksi?
Todella loistava kommentti.Juu, kannattaakin Savolaista vertaa tähän. Tässä kun luultavasti on kyse ihan normaaleista salitreenaajista eikä steroidipumpuista.
Tämä on osittain totta, mutta myös täysin ymmärrettävää. Se mikä siinä on hyvää on se että hän kuitenkin kertoo aina sen kyseisen ravinteen mistä artikkeli kertoo.
Ei kukaan pakota ostamaan suoraan Poliquinilta, itselläni on eri firman HCL ja muita entsyymeitä ja ero on kyllä selkeä. Samoin kuin esim kalaöljyssä, magnesiumissa ja kreatiinissa.
Ihan niinkuin harjoittelu, ei ole olemassakaan vain yhtä ja ainoata oikeata tapaa päästä samaan tavoitteeseen.
Ei pakota, mutta varmasti aika monelle treenaajalla lasittuu katse ja tulee "must have", lukiessaan kuinka Poliguineapig on jälleen kerran löytänyt jonkun mullistavan lisäravinteen jota ilman ei voi elää..
Todella loistava kommentti.
Ketjun aloittaja kysyi, miten paljon on mahdollista kasvattaa lihasta vuodessa, eli siis mikä on suurin määrä, paljonko lihasta pystyy kasvattamaan vuodessa, jos tekee kaiken oikein. Savolainen on lähes täydellinen esimerkki henkilöstä, joka on tehnyt kaiken lihaksen kasvatukseen liittyvän oikein.
Lisäksi on mainittava, että erään tutkimuksen(?) mukaan noin 10 000 suomalaista roinaa, joten eiköhän huomattava osa näistä normaaleista salitreenaajista olekin juuri "steroidipumppuja".
Toivottavasti seuraavalla kerralla jaksat lukea aloitusviestin, tai edes otsikon ennen vastaamista.
Treenien & tankkauksen aloittamisesta paino nousi parhaillaan 58 kg:sta 95 kg:een joskin samalla ehti tarttua hiukan rasvaa mukaan.
Poligiouigo on ainakin kova kauppaamaan nykyään noita lisäravinteitaan joka artikkelissaan, kun nykyään ei voi elää ilman HCL:lää, mega brain focus to the maximum weight stimulation tabuja ja ultra erection blood to the veinssejä..
En muista, mutta seiska ei tainnut kuitenkaan olla kyseessä. Jaa-a, mitähän tällä jälkimmäisellä tarkoitit?No voi nyt vittu. Ai, minkä tutkimuksen? 7 Päivää lehden? Ehkä sun ei kannata ottaa kaikkea noin vitun kirjaimellisesti, vaan voit käyttää järkeä.