Paljoko vatsoja 30sek?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Itse olen kans sitä mieltä että vatsojen vemputus mahdollisimman nopeasti pienellä liikeradalla ei ole millään tasolla hyödyllistä treeniä.
Mutta sellaista testiliikettä ehdottaisin kuin syvä kyykky (siis ilman painoja kädet niskan takana niin alas kuin pääsee ja ylös). Vois useammat saada sen inspiraation treenata niitä jalkojakin etunojapunnerusten ja vatsarunkkauksen lisäksi. Sikäli jos ihmiset yleensä noihin testeihin valmistautuvat.

viimeks ku tein niin 35vatsaa/30sek, nyt menis varmaan useampi.

Mutta vatsatreeniksi tällainen on täysin turhaa, ei ainakaan mulla ota vatsoihin sit-upit ylipäänsä ollenkaan, ainakaan tällaisella hirveel repimisel mitä koulun kuntotesteis suosittiin.

Joo ei tää kyl oikein mitenkään vatsoja mittaa(pystyy auttaa niin paljon jaloil, mut kyl intis meni 60 sek 55 toistoo. Ite saan parhaan tuntuman negatiivisil

Kertokaas ny paljoko ihmiset saa vatsoja tehtyä tossa 30s ajassa? Meillä on ainakin koulus tommonen testi ollu.

Itte en saa mitää kummosta... Oliko se jonku 25-26 vatsaa/30s :jahas:

Ja siis kaikki varmaa ymmärtää mitä liiketta tarkotan. :D

Tää on minun mielestä ihan paska testi. Ei mitään järkeä tehä 30 sekunttia täysillä niin epäpuhtaita toistoja! En ymmärrä miks tälläsia testejä yleensä käytetään. Ite tein intissä siinä minuutin testissä 55 ja yritin tehä mahdollisimman puhtaasti. On ihan vitun hölmöö ku kaveri vetää vieressä saman tuloksen ihan eri tavalla. En oo ikinä tykänny näistä testeistä, enkä tule tykkäämään. Ja kaikki työ katoaa vatsoista kun kaveri pitää nilkoista kiinni, ei siinä tee työtä kuin lonkankoukistajat. Mut tää on mun mielipide. :D

26 linkkaria meni 30 sekunnissa. Normivatsoja 30sekunnissa menee varmaan joku 30?
Jos 26 puhdasta linkkaria(Linkkuveitsen tekniikka) 30 sekunnissa, niin normivatsoja menee 30 sekunnissa 40 pintaan. Itsellä meni 37 hieman alle puolessa minuutissa (lopetin, koska se riitti kuntotestiin) tekniikkana se, että hartiat, kyynerpäät ja ristissä olevat sormet niskan takana koskettivat mattoon toistojen välissä. Minuutissa menee hieman päälle 60 toistoa.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
joo tällainen testi on aika turha. Kun toinen pitää kiinni jaloista niin tämä ei käy ollenkaan vatsoihin. Sellasta renkutusta vaan.

Sanompahan vaan että tollanen muutama kerta ei varmaankaan haittaa mutta itse rikoin selkäni niin kun tein enemmän (vähintään 150 per päivä). Muutama nikama selästä kulunut kohtuullisen paljon ja rasittavan tuntunen, mutta onneks ei satu. Buranalla saa kyllä tunteen pois. :/

hömh, 75-80 kuulostaa jo aika maksimaaliselta, tyylikin näissä varmaan vaihtelee aika runsaasti. Itse sain viime talvena vajaa 60 semmoisella tyylillä että kyynerpäät hakkasi polviin ja sitten taas alas.. kouluntesteissä olen huomannut sen verran että porukat näyttää tekevän helvetin epäpuhtaita ;D minä mukaanlukien.

Vatsatreenit

On minun mielestäni vähän liian yksitoikkoinen vatsaliike tuo istumaannousu. Siinä kun ei rasitus kohdistu kuin ylä-ja keskivatsalihaksiin ja etureiden yläosaan. Sinänsä outoa miten koulun liikuntatunneillakin opetetaan tekemään tehottomampia liikkeitä.:rolleyes: Haluaisinkin kysyä miksi maha(rasvamassa siinä) vain kasvaa vaikka tekee satoja istumaannousuja kerralla? Ja oon käyttäny kuitenkin palkkareita ja massagainereita. Jalkojen nostot treenimaton päällä samalla vähän lantiotakin nostaen tuntuisi vaikuttavan koko vatsaan. Käytännön kokemuksella.

On minun mielestäni vähän liian yksitoikkoinen vatsaliike tuo istumaannousu. Siinä kun ei rasitus kohdistu kuin ylä-ja keskivatsalihaksiin ja etureiden yläosaan. Sinänsä outoa miten koulun liikuntatunneillakin opetetaan tekemään tehottomampia liikkeitä.:rolleyes: Haluaisinkin kysyä miksi maha(rasvamassa siinä) vain kasvaa vaikka tekee satoja istumaannousuja kerralla? Ja oon käyttäny kuitenkin palkkareita ja massagainereita. Jalkojen nostot treenimaton päällä samalla vähän lantiotakin nostaen tuntuisi vaikuttavan koko vatsaan. Käytännön kokemuksella.

laihduta, elä tee vatsalihaksia (koska ne on 2 ihan eri asiaa)

vähän niinkuin kysyisit että "miks järven pinta laskee aina kesäisin vaikka kusen sinne kerran päivässä?"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom