Paljain jaloin treenaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slowmo21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.

Slowmo21

Otinpa tänään ekan kerran pohkeita ilman kenkiä ja tuntuma oli
*todella* hyvä :)

Rupesin sitten miettimään miten esim. kyykky yms. tuntuisi paljain jaloin tehtynä. Olisiko järkeä ruveta tekemään kaikki jalkatreenit ilman kenkiä?

Itse en kyllä sorru ilman kenkiä kun pohkeiden kanssa. Johtunee parannus siitä kun liikerata kasvaa kun kenkä ei kanita vastaan ja joutuu toki ponnistelemaan enemmän kun kenkä ei tue. Niin kiitos Tomille pohje -vinkistä. Nyt tuottaa käveleminen tuskaa :D tosin taidan olla addikti tälläiselle lihaskivulle ;)

Tomin kaa oon samoilla linjoilla, eli ei oo tullu kenkiä pidettyä, ja hyvältä tuntuu!

yeah baby yeah...

jeah,varsinki silloin kun on oikein kunnon aromisukat(saa ostos tv:ltä tilattu:soft,medium,hard:D )kyykyssä niin äkkiähän sieltä ylös haluaa,ja rauta on kevyttä...:D

Minä puolestani pidän kenkiä lähes aina salilla...en tiedä, olen vain tottunut siihen (salilla talvella niin kylmä,että jäätyy ilman huopikkaita ja minkkiturkkia vaikka kui rehkis... :D)..

Noo, ehkä Suomessa toi vielä onnistuu mutta kun kävin treenaamassa 30-asteisella, tosin kevyesti ilmastoidulla Venicen Gold's Gymillä Californiassa, mulla oli sellaiset muutaman huntin Niken sporttisandaalikengät jalassa, ja kesti about 2 min 4 sekuntia kunnes tuli joku työntekijä puhumaan asiallisella äänellä:

"Excuse me sir, but I have to ask you to wear some real shoes while you are in our weight training facilities. This is dictated by our insurance policies and applies to everyone..."

Ja blaah blaah blaah. Vaikka kyseinen sali on kaikkien probodareiden koti ei kyllä treenitunnelma ollut mikään liian hyvä kun kukaan ei edes koske vapaisiin painoihin ja säännöt ja säädökset halvauttavat kenet tahansa jannun, joka haluaisi vain treenata perseensä irti.

Toinen tapaus oli sitten Ronnie Colemanin kotisali Arlingtonissa, eli Metroflex Gym. Ovella lappu "This is a hardcore training facility - go heavy or go somewhere else" ja katto täynnä hämähäkin seittejä. Turha varmaan sanoakaan kummalla salilla vedettiin kovempi treeni.

IMHO toi Metroflex on maailman paras HC-sali.

vanha tredi täytyy herättää henkiin.

itse otan mavea ilman kenkiä.

On tullu pohkeita ja kyykkyä tehtyä ilman kenkiä...jotenkin siinä on vaan parempi tuntuma

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
jp-84 ja jänkäkoira, millai toi pitäis otta toi teidän kommentti????

hohhoo:lol2:

Mniska sanoi:
jp-84 ja jänkäkoira, millai toi pitäis otta toi teidän kommentti????
Tredin nostossa ei ollut järkeä. Eli jos nostat jonku 3vuotta vanhan tredin olettaisin että henkilöllä on jotain uutta näkökulmaa asiaan. Onko tärkeää nostaa esim. joku vanha kyykky-tredi ilmoittamalla että minäkin teen kyykkyä?

pitäiskö tehdä uus tredi samasta aiheesta????

vanhoissa tredeissäkin voi olla jotain hyödyllistä tai mielenkiintoista.

tarkoituksena ei ollut keskustella noiden alulle panijoiden kanssa vaan katsoa jos joltain muilta tulis kommentteja tähän asiaan.

Kyllä kunnon kengillä saa jaloille tukea monissa liikkeissä. Liikerata pysyy puhtaampana eikä polvet lonksu, eli liikkeen suorittaminen on turvallisempaa. Ja mielestäni ilmän popoja treenaaminen on aika epäkohteliasta muita salillakävijöitä kohtaan. Ei sitä ikinä tiedä mitä sieniä ja silsoja joillain voi olla varpaidenvälissä.. puhumattakaan hajuhaitoista.

Mikä on pointti on tehdä kyykkyä ilman kenkiä? Maven nyt jotenkin ymmärrän, kun pääsee pari senttiä alemmaksi silloin.

Mniska sanoi:
pitäiskö tehdä uus tredi samasta aiheesta????
Ei todellakaan.
Mniska sanoi:
vanhoissa tredeissäkin voi olla jotain hyödyllistä tai mielenkiintoista.

tarkoituksena ei ollut keskustella noiden alulle panijoiden kanssa vaan katsoa jos joltain muilta tulis kommentteja tähän asiaan.

Eli sinulla on avoimia kysymyksiä aiheeseen liittyen?
Esitä ne.

Ratu sanoi:
Kyllä kunnon kengillä saa jaloille tukea monissa liikkeissä. Liikerata pysyy puhtaampana eikä polvet lonksu, eli liikkeen suorittaminen on turvallisempaa. Ja mielestäni ilmän popoja treenaaminen on aika epäkohteliasta muita salillakävijöitä kohtaan. Ei sitä ikinä tiedä mitä sieniä ja silsoja joillain voi olla varpaidenvälissä.. puhumattakaan hajuhaitoista.

Mua ei noi sukkamiesten silsat pelota. Onhan niillä kuitenkin (puhtaat) sukat. Enemmän pännii ulkojalkineissa treenaavat. Joko lenkkareissa salille lenkkeilevät sporttipertit tai maihareissa kyykkäävät voimamiehet.

Itse melkein aina kengillä. Noi jumppatossumiehet on hauskoja. Ovat varmaan hyvät vedoissa, mutta näyttävät :david: . Mieli tekisi joskus ostaa kunnon nahkaiset painonnostokengät.

jp-84 sanoi:
Ei todellakaan.

Eli sinulla on avoimia kysymyksiä aiheeseen liittyen?
Esitä ne.
Miten ois pidettäis turpa kiinni jos ei ole muuta sanottavaa kuin vinkua toisten posteista.

Ilman kenkiä vois todellakin olla HC tunnelma treenata, Kerran meinasin kokeilla mutta äkkiäkös meiän salilla tultiin sanomaan että laitas kengät jalkaan.. :jahas:

esim. onko ollut jotain haittoja ilman kenkiä (muitakin kuin haju haittoja) tai hyötyä???

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom