Paljain jaloin treenaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slowmo21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Mniska sanoi:
jp-84 ja jänkäkoira, millai toi pitäis otta toi teidän kommentti????
No ihan miten haluat, ota se vaikka henkilökohtaisena vittuiluna. Mun mielestä on hyvä juttu, että vanhojakin threadeja luetaan jne...mutta jos ne nostetaan tolleen ylös, että vain töksäytetään tollanen hiAno kommentti, niin se kyllä hymyilyttää. :piis:

Kengät on jalkakyykyssä aika syvältä, miettikääpä, ostatte omaan painoonne suhteutetut kengät jotka joustaa kantapäästä, ja ku päällä onki vielä +200kg lisää rautaa, niin mitäs kantapään "tukemiselle" tapahtuukaan? Aivan, se on lytyssä. Ostakaa painikengät.

Painonnostokengät ovat kätevät vapaassa kyykyssä ja etukyykyssä, mutta kaikissa muissa liikkeissä paini- tai formulakengät ovat mielestäni paremmat.

Valaiskaa vähän: Millaiset ovat formulakengät?:)

Paljain jaloin (eli sukkasillaan) treenaan reidet ja pohkeet...

Painonnostokengät voisi kyllä olla buenot mutta sukkasilleenkin on pärjätty hyvin.

Minä olen jo useamman vuoden ajan tehnyt punttitreenit jaloille ilman kenkiä. Tästä keskustelusta tuli mieleen, että pitänee kokeilla joku kerta kenkien kanssa, että muistaisi taas, mikä siinä olikaan niin erilaista.

Sukulaku sanoi:
Valaiskaa vähän: Millaiset ovat formulakengät?:)
Sellaiset painikenkien näköiset hulttioteinien streetkengät. Itse ostin Stadiumista jotkut paikan omaan tuotelinjaan kuuluvat mustat formulakengät; käytännössä aivan samanlaiset kuin painikengät, hinta on tosin huomattavasti alhaisempi ja nilkan korkeus on sopivampi esim. pohjetreeniä varten kuin useimmissa painikengissä.

Liitteet

• shuu.webp
    shuu.webp
    16,9 KB · Katsottu: 2 419

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jotenkin tuntuu, että kanssa treenaajat kattovat aina hieman kummeksuen, kun ottaa kengät pois ennen pohkeita. Mutta kattokoot. Ne ei taida tietääkään, että silleen saa paremman tuntuman..

jp-84 sanoi:
Tredin nostossa ei ollut järkeä. Eli jos nostat jonku 3vuotta vanhan tredin olettaisin että henkilöllä on jotain uutta näkökulmaa asiaan. Onko tärkeää nostaa esim. joku vanha kyykky-tredi ilmoittamalla että minäkin teen kyykkyä?
Aivan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom