Palautusjuoma?

Olisikohan taas aiheellista/suotavaa laittaa omat palautusjuomaviritykset kaikkien ihmeteltäväksi? Kun sitä vanhaa topicia ei taida helposti löytyä ja yhä useampi lienee siirtynyt jo 3-4-5-6-7-vaiheisiin cocktaileihin...:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää mun 72-vaiheinen toimii kyllä hyvin:rolleyes:

nojoo:

1½dl heraprotskuu
2dl maltoo
2 x tl kreatiini (~10ml)

Puolet juon salilla -> 5min kävelymatka kotiin -> kreatiinit purkista suuhun ja loput juomasta naamariin

tässä mun superhyperionisoitu&suodatettu palautusjuoma:

40gr heraproteiini
40gr malto
5gr kreatiini
5gr glutamiini

Heti treenin jälkeen:

- 1.2 dl Fast Whey+
- 0.6 dl Fast Whey3
- Fastin glutamiinia 1 tl
- Evolutionin kreatiinia 1 tl
- hiukkaskiihdytettyä, ionivaihdettua suklaaisolaattia (kaakaota), vajaa rkl.
- vettä (ettei jää juoma kurkkuun)
- ja sit toki maltoa 1.2 dl

EDITOITU: Aaaaah, jäi malto pois!!

Sitten purkista 1 C-vitamiini, 1 multivitamiini ja E-vitamiini.

Viimeksi muokattu:
eihän tää nyt mikään ihmeelinen ole mut pistän nyt kuitenkiin :

2dl heraa (ihan semmosta karvalakkimallia)
3dl maltoa
kaakaojauhetta (ihan vaan väriksi ;) )
10g kreatiinia

noi veden kanssa sekasin ja noin 20minuutin aikana tissutellen naamariin

Oma sekoitukseni on ollut viime aikoina tämänlainen:

- heti treenin jälkeen 40-50 g Fastin Whey-kolmosta
- 20-30 min myöhemmin n. 70 g maltoa + n. 20 g perusperusheraa + hiukkasen fruktoosia&Oboy'ta + vahva B&C-vitamiinitabu

Kreatiini tulee mukaan taas sitten joskus. Olisiko parannusehdotuksia?

onko joku muuten oikeesti huomannu jotain eroa tommosen ihan perusheran ja jonkuun ultra super hyper ionivaihdetun turbohienonnetun extraheran välillä? itte kun en oo koskaan saitana äijänä viittiny tommosia ostaa ;)

2dl hyvä laatuista heraa
2dl maltoa

Glutamiinin ja kreatiinin olen nykyisin jättänyt kaupan hyllylle.

Ihan basic:

2dl malto
1dl hydr. hera
1 rkl kreatiini
2 rkl kaakaojauhe
hyppysellinen mineraalisuolaa
1 C-vita naamariin ennen tai jälkeen treenin

- 1-2 desiä jotain heraproteiinia (whey+, whey3, best whey, mitä milloinkin sattuu olemaan)
- 1 desi maltoa
- kaakaojauhetta jos ei muuta makua ole mukana
- vettä

Gluta ja kreatiini on mullakin jääny viime aikoina kaupan hyllylle.

Se ero noiden välillä ainakin on, että tuommoinen avaruushera liukenee paremmin, niin se juomakaan ei ole niin sakeaa. Mulla alkaa joskus kivistämään vatsaa hetki juomisen jälkeen, en oikein tiedä mistä johtuu, oisko hyviä arvauksia?

1.5dl whey+
1.5dl malto
10g fast kreatiini
ouboi mansikkakaakaota ruokalusikallinen

2 multivitaa

Tuskin täällä muuten kovin moni vetää monivaiheista palautumisjuomaa.

Originally posted by BonBon
onko joku muuten oikeesti huomannu jotain eroa tommosen ihan perusheran ja jonkuun ultra super hyper ionivaihdetun turbohienonnetun extraheran välillä? itte kun en oo koskaan saitana äijänä viittiny tommosia ostaa ;)

No ainakin se "perus"-hydrolysoitu hera (esim Fastin punaetikettinen Whey" maistuu läpi, vaikka sen sekoittaisi kinuskiin, maustaisi vaniljalla ja laittaisi kirsikan vielä päälle. Siis aivan kauhea maku. Tällä on hyvä pelotella lapsia, mutta itse en tätä muuhun kyllä käytä.

Whey + on sitten taas TÄYSIN eri asia..

Originally posted by BonBon
´
En ole itsekään noita kalliimpia jauhoja ostellut, vaan käyttänyt vaan perusheraa eli Nutriplussan 8100 Whey:tä, jolla hintaa n. 14 euroa 900g:n pussi. Mausta sen verran, että tuota kun sekoittaa vajaat 4 dl reiluun puoleen litraan vettä, ravistaa hyvin heti ja antaa sen jälkeen liueta rauhassa, niin yhtään paakkua ei jää. Ja mansikan makuisella light mehutiivisteellä väittäisin sen olevan jopa hyvän makuista. Kokeilin samanhintaista Juustokairan valmistamaa heraa (joku edellisillä forumeilla oli aikoinaan tilannut vissiin suoraan meijeriltä?) ja sitä ällöttävää makua ei saanut millään kitkettyä :( Itse en jaksa uskoa, että halvemmilla ja kalliimmilla jauhoilla olisi mitään dramaattista eroa. IMHO kyllä ne suuremmat erot luulisi tulevan ruokavaliokokonaisuudesta, oikeasta treenistä ja levosta.

50g Hydrolysoitu PRIME WHEY-84H -heraproteiini (Wrange)
100g Mega-Malto MA-91SM (Wrange)
10g Kreatiinia (Wrange)
2tl O'Boy kaakaojauhetta

ja salille mukaan 0,5L rasvaton HYLA-maito

avòt

90-100g Maltoa
2dl tai 60g Whey+ (muuttuu kohta Ion92:ksi)
Vettä
Pikkasen Mansikka O'boyta
+1000mg C-vitaa.

5-10g glutamiinia olisi tavallisesti mukana, mutta tällä hetkellä purkki loppu.
10g kreatiinia jos ei olisi EC-stacki päällä.

Tomi77 tai muut hydrolysoitujen proteiinien käyttäjät: oletteko havainneet selvää etua/parannusta palautumisessa?

Itse otin viime kesän 3-vaiheista systeemiä, ja ensimmäisenä vaiheena Evon Immediate Actionia. Ei kyllä 2kk aikana tuntunut selvää eroa (en sellasita odottanutkaan) tavalliseen heraisolaattiin verrattuna.

1dl Fast Whey+
1dl Maltoa
1rkl Fast glutamiini
0.5dl Dextrose

Jauhot sekoittelen veteen, lisäksi otan C-vitamiinia ja monivitamiinin.:p

Superdrinkkini
2dl whey+
noin 30 minuutin kuluttua
2dl malto
kreatiini 2rkl
Minä olen sitä mieltä että on ihan sama syökö Sissijuustokairaajan rehuheraa vai evofästprolapoalstarssin Ultragigaspermahydropallaathenaheraa kasvun ja palautumisen kannalta.Molemmat toimii. Ainut syy miksi syön WHEY plussaa on se ettei siinä ole yhtään laktoosia.

Pepti pro g-9000:sta 2dl+1-2 tl glutamiinia+1-2 tl kreatiinia,maltoa käyttäisin mutta tulee niin "turvottava" olo,että meinaa henki lähtä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom