Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs juomia kannattas alkaan juomaan ennen/jälkeen treenien? Oisko mitään jos vetäis UFS Malto ennen treenejä ja Evolution Phase3 jälkeen ? Siinä välillä ei oikeen kerkeen syödä mtn kun meen suoraan koulusta treeneihin (thaibox) :arvi:
välineurheiluahan tuo saleilu on mutta oon sitä mieltä ettei alottelija tarvi yhtään mitään palkkareita. loppupeleissä lisäravinteet on nimensä mukaan LISÄravinteita eli jeesinä jos et safkasta saa kaikkia tarvittavia ravinteita. muutaman kuukauden saa reenailla ihan rauhassa ilman mitää mössöjä, joilla maksaa ittensä kipiäksi ja saa parhaassa tapauksessa vaan mahan kasvamaan.
lievä vitutus hiipii selkäpiitä pitkin kun kattelee 2. viikkoa salilla käyneitä herroja joilla on merkkivaatteet ja kaikki maholliset vetimet rannetuista remmeihin ja mankkuun. sekä tietenki 13 eri juomasekotusta ennen reeniä varten, reenin ajaksi ja palkkari luonnollisesti. sitte mennään kotiin vetämään kananmunaaa ja broileria soijarouheen kera, mutta ite reenaaminen on aivan hakusessa ja tekniikka suurimmalta osin juostenkustu. ja illalla baariin vetään bisseä tietenki, esittelyä vartenhan niitä lihaksia kasvatetaan...
jostaki se kipinä saleiluun ja ylipäänsä mihin tahansa urheilumuotoon on saatava mutta ei se pitäs välineistä tulla. kokeilkaapa ihan piruillessaan joskus olla viikko ilman palkkaria, jos ero on huomattava palautumisessa niin sittenhän ne toimii, mutta jos et huomaa juuri eroa niin kannnattaa miettiä tarvitko niitä ylipäänsä.
ensin perusasiat kohilleen eli itse urheilu ja ruokavalio, vasta sitten hifistely eli palkkarit yms. kiitos ja anteeksi.
Vai malto ennen treenejä kun siinä niitä hiilareita? ja jälkeen hera ja malto ? voisko joku vähän valaista asiaa
Tänään molemmat liikunnan opettajat lukiossa kertoilivat kuinka palautusjuomalla ei ole mitään merkitystä nuoremmilla saliharrastajilla. Oli vähän naurussa pitelemistä
Mikäs olis hyvä ja edullinen (opiskelija kun olen..) palautusjuoma. Ei väliä onko valmis vai itse sekoitettava. Lisäksi vielä sellainen asia että painoa pitäisi saada vähän lisää, auttaisiko palautusjuoma siihen? Syön kyllä ihan tarpeeks mutta painoa ei vain tunnu tulevan :jahas:
Okei, saako näitä esimerkiksi prismasta? tuosta herasta vielä että, kelpaako tämän tilalle esim soija90, tuppaa olemaan vähän kalliimpaa tuo hera80. Mites voiko tuota juomaa sitten makeuttaa esim kaakaojauheella tms?Painoa tulee jos syö tarpeeks. Jossei syö tarpeeks ei painoo tuu. Palkkarista toki saa lisä kaloreita. Lisäproteiini vois olla aika hyvä hankinta, jos ei ruokaa mee enempää. Malto + hera80 on hyvä ja halpa, pahanmakunen tosin. (saa pakkis kaupasta)
Onhan se hyvää mutta pirun kalliiksi tulee :DGainomax on valmis ja omasta mielestä parhaimman makunen. tosin melko kallista tavaraa (2€ 250ml)
tuosta herasta vielä että, kelpaako tämän tilalle esim soija90, tuppaa olemaan vähän kalliimpaa tuo hera80. Mites voiko tuota juomaa sitten makeuttaa esim kaakaojauheella tms?
Okei, saako näitä esimerkiksi prismasta? tuosta herasta vielä että, kelpaako tämän tilalle esim soija90, tuppaa olemaan vähän kalliimpaa tuo hera80. Mites voiko tuota juomaa sitten makeuttaa esim kaakaojauheella tms?
Ei oo parempi, toi soija on mun mielestä ennemmin naisille (en muista syytä), ja meillä ainakin tuo soija on halvempaa.
Ilman muuta voi sekoitella, myös esim fun lightiä itse käytän.
kelpaako tämän tilalle esim soija90, tuppaa olemaan vähän kalliimpaa tuo hera80.