Palautusjuoma aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Ere-
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä mietin että minkähän laista palautus juomaa kannattaisi näin aloittelijan käyttää?
Ajattelin aluksi ostaa valmiin sekoituksen esim muscle+ tms. mutta tulin toisiin ajatuksiin eli olisiko tälläinen "setti" hyvä?

HERA80 (Fast)
DEXTRO (Fast)
CREATINE (Fast)

Vapaita mielipiteitä kaivataan :) Ja missä suhteessa noita pitäisi sekoittaa?
1dl heraa ja 1dl dextroo ja teelusikalline kreatiinia puoleen litraan vettä/mehua tai jotai?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
osta malto kylkiäisiks ni sit on hyvä suhteet ois nää:
reilu dl heraa
puol dl dextroo
puol dl maltoo
ja reilu teelusikallinen kreatiinia :)

.

Helkkarin kalliiksi tulee vetää Muskeliplussaa ennen ja jälkeen treenin, pari tuntia ennen reeniä kevyttä safkaa ennemmin. Treenin jälkeen se juoma tärkeämpi on kuin ennen.

olen jo puolen vuotta eenannut maximi voimaa salilla ja olen käyttänyt reco 2 sta ...ruumiin rakenteelta olen sellainen että lihasta on kuitenkin jonkin verran , mutta hieman läskiä päällä ...kannattaisiko alkaa käyttää muxcle + ssaa , vai onko siinä jotain hhaittoja vai mitä ? kertokaas vähän...kun en haluaisi ainakaan enää lisää läskiä, vaan nimen omaan lihasta..

olen jo puolen vuotta eenannut maximi voimaa salilla ja olen käyttänyt reco 2 sta ...ruumiin rakenteelta olen sellainen että lihasta on kuitenkin jonkin verran , mutta hieman läskiä päällä ...kannattaisiko alkaa käyttää muxcle + ssaa , vai onko siinä jotain hhaittoja vai mitä ? kertokaas vähän...kun en haluaisi ainakaan enää lisää läskiä, vaan nimen omaan lihasta..

Sillä palkkarilla ei ole kuin marginaalisen pieni merkitys siihen mitä sulle kertyy kroppaan ja minkä verran. Jos se vaan proteiinia ja hiilaria sisältää. Että sikäli yks lysti, eihän palkkari ole kuin murto-osa koko päivän ravinnosta. Ostaisin ihan herat, maltot ja kreatiinit erikseen niin sais mieleiset palkkarit ja protskupaukut aina tarpeen mukaan.

kannattaisiko lisätä glutamiini tähän palautusjuomaan, tehostaisiko se vielä entisestään palautumista?
- evolution whey mix, reilu desi
- evolution creatine, n. 1-2 ruokalusikkaa
- ufs malto, vajaa desi

kannattaisiko lisätä glutamiini tähän palautusjuomaan, tehostaisiko se vielä entisestään palautumista?
- evolution whey mix, reilu desi
- evolution creatine, n. 1-2 ruokalusikkaa
- ufs malto, vajaa desi

Takerruin tohon 1-2 ruokalusikallista kreatiinia. Mikä idea tässä on? Oletan, että kyseessä kreatiinimonohydraatti. Oletko vetänyt tankkausjakson alkuun?

Ku mulla ois tollanen UFS Whey, niin toimiiko se yksin palautusjuomana, kun ei oikeen tekis mieli ostaa muuta, sen verran on rahat vähissä. :D
Jos ei, niin koska sitä kannattais jouda ja paljonko että siitä olis hyötyä esim lihasten kasvun kannalta?

Ps. En oo pahasti :david:

Kannattaa koittaa vaikkapa desi heraa ja kaksi maltoa.

Paljon maltoa oikein pitäisi palkkarissa olla?
Eikö suositus ole 0,5-0,8g painokiloa kohden, eli esim. minulla (70kg), niin n. 0,8kg x 70= 56g. Eli noin 1 desi, sillä 1dl maltoa on n. 47g.

Entä jos tosiaan haluaa syödä/juoda vaan tota wheytä, niin koska sitä sitte kannattais vetää? :)
Ostan kyllä varmaan tota hillariaki, mutta ennen ku ostan, niin miten sais tosta wheystä kaiken ilon irti.. :rolleyes:

Takerruin tohon 1-2 ruokalusikallista kreatiinia. Mikä idea tässä on? Oletan, että kyseessä kreatiinimonohydraatti. Oletko vetänyt tankkausjakson alkuun?

en ole vetäny latausjaksoa, 3 kertaa viikossa 1-2 ruokalusikallista
kreatiinimonohydraatti on kyseessä

Entä jos tosiaan haluaa syödä/juoda vaan tota wheytä, niin koska sitä sitte kannattais vetää? :)
Ostan kyllä varmaan tota hillariaki, mutta ennen ku ostan, niin miten sais tosta wheystä kaiken ilon irti.. :rolleyes:
Osta se hiilari suosiolla, oppieni mukaan et saa "INSULIINI" piikkiä, jolloin proteiinin perillepääsy hidastuu

Mitkä proteiinijauhot lihasten kasvatukseen olis mulle hyvä?
Eli oon 15v
Treenaan 5 kertaa viikos korist ja käydää kerran viikos salil (bodypump, spinning tai jotaa vastaavaa).
Kotoon siis treenaan punnerruksii, vatsoi, selkii ja käsipainoil hauist.
+ tallist löytyy penkki, mut tähä aikaa vuodest vähä kylmä siel.

Tota, onko sillä hiilareiden ja protskun suhteella kuinka suuri merkitys tuon insuliinipiikin ja aineiden imeytymisen kannalta? Eli onko niin suurta eroa laittaako 1:1 vai 1:2 muutoin kuin kaloreiden kannalta, kun yleensä viimeistään 1h treenistä syön kunnon ruoan.
Ostin 800g UFS Maltoa, 800g Evolutionin whey1 ja 200g UFS kreaa, jos noista nyt tekis miksauksen että kaikki sekasi (paitsi tota kreaa vain 100g) niin sais sellasen 45%protskua, 50% maltoa ja 5% kreaa, kai käy ihan hyvin?
Ja montakos desiä tuota kuuluis palkkarissa olla tälläsellä vajaa 80kg henkilöllä?

Tota, onko sillä hiilareiden ja protskun suhteella kuinka suuri merkitys tuon insuliinipiikin ja aineiden imeytymisen kannalta? Eli onko niin suurta eroa laittaako 1:1 vai 1:2 muutoin kuin kaloreiden kannalta, kun yleensä viimeistään 1h treenistä syön kunnon ruoan.
Ostin 800g UFS Maltoa, 800g Evolutionin whey1 ja 200g UFS kreaa, jos noista nyt tekis miksauksen että kaikki sekasi (paitsi tota kreaa vain 100g) niin sais sellasen 45%protskua, 50% maltoa ja 5% kreaa, kai käy ihan hyvin?
Ja montakos desiä tuota kuuluis palkkarissa olla tälläsellä vajaa 80kg henkilöllä?

joku mua tietävämpi voi kertoa enemmän tästä :whip:
ei pitäisi olla suurta merkitystä noiden kannalta..
laita sen verran kuin käyttöohjeissa sanotaan, sanoisin että laita maltoa ja proteiinia desi kumpaakin, mulle on ainakin niin sanottu ja sitä olen käyttänyt, paitsi että nykyään proteiinia reilu desi ja maltoa vajaa desi tai desi, kreatiinia nokarallinen teelusikka vai vedätkö latausjaksoa? :D tietysti voit laittaa reilummin jauhoja jos tuntuu siltä ettet palaudu niin ja joku 5-6dl vettä niin pitäs olla hyvä

Mitkä proteiinijauhot lihasten kasvatukseen olis mulle hyvä?
Eli oon 15v
Treenaan 5 kertaa viikos korist ja käydää kerran viikos salil (bodypump, spinning tai jotaa vastaavaa).
Kotoon siis treenaan punnerruksii, vatsoi, selkii ja käsipainoil hauist.
+ tallist löytyy penkki, mut tähä aikaa vuodest vähä kylmä siel.

Ite alotin näillä kuten monet muutkin
http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=147
http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=139

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom