Palautusjuoma aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Ere-
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä olisi sitten hyvä? oon lukenut jonkun verran näitä threadeja. Oisko Malto ja Hera sekotus paras? Vai Mass2 tai Muscle+?

Entä mitä eroa noilla Fastin Red linellä ja Green linellä? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä olisi sitten hyvä? oon lukenut jonkun verran näitä threadeja. Oisko Malto ja Hera sekotus paras? Vai Mass2 tai Muscle+?

Entä mitä eroa noilla Fastin Red linellä ja Green linellä? :D

Yksi maultaan ja hinta-laatusuhteeltaan hyvä sekoitus on Massblast + UFS hera. 1dl kumpaakin ja 5g kreatiinia sekaan.

Olen miettinyt ihan samaa, mut ei oo vielä selvinnyt :D.

Redlinen tuotteet näyttäisi olevan valmiita settejä/yhdistelmiä eri aineista, esim valmiit palautusjuomat ja loaderit jne

Greenlinessa on sitten "pelkkää" proteiinia tai hiilihydraattia sisältäviä pussukoita(paska sana)

kai tuosta nyt jotain tolkkua sai.

Kävin sitten ostamassa Fastin Reco2-pussin. Innolla odotellaan tuloksia ja muuta sen sellasta. Ton jälkeen varmaan se Mass2.

Palkkari

hiilarien ja protskun suhde? Mikä on paras puhtaan lihasmassan kasvatukseen? Mulla on creatiinia valmiina jäänyt jo edelliskerralta. esim edellisessä palkkarissani oli hh n.65g ja prodea n.30-35g. toisissa on kumpaakin joku n. 45g. Ja joissain on proteiinia paljon enemmän kuin hiilareita?
Mikä näistä on paras puhtaan lihasmassan kasvatuksessa? Kokemuksia tai asiantuntijoiden mielipiteitä?

Entä kun minulla on tuota rasvaa kehossani myös aika tavalla mutta lihastakin on kasvatettu jonkin verran (pituutta 184cm ja painoa 96kg) niin jos aloitan massakauden niin kerääntyykö rasvaa samalla kehoon vai muuttuuko (kevyempi rasva) painavammaksi lihakseksi? Eli pitääkö dieetata massakauden jälkeen vai dieettaanko ennen massakautta?

Yksi maultaan ja hinta-laatusuhteeltaan hyvä sekoitus on Massblast + UFS hera. 1dl kumpaakin ja 5g kreatiinia sekaan.

Kipaisempa hakemaan :dance:

Redlinen tuotteet näyttäisi olevan valmiita settejä/yhdistelmiä eri aineista, esim valmiit palautusjuomat ja loaderit jne

Greenlinessa on sitten "pelkkää" proteiinia tai hiilihydraattia sisältäviä pussukoita(paska sana)

kai tuosta nyt jotain tolkkua sai.

Sai. Kiitos :)

Laitetaampa tänne nyt viesti, jottei nosto "kuukauden nostoa" turhaan tehty.
Eli nyt itselläni on ollut tuota fasti reco2:sta käytössä jo jonkin aikaa ja ajattelin, että tässä alkaisi tilailemaan p-storesta vähän uusia "mömmöjä". Lisätään tähän vielä, että olen nyt juuri dieetillä eli läskiä olisi tarkoitus vielä karkottaa jonkun verran. Eli onko sillä mitään merkitystä lisäravinteiden käytössä? Proteiinia varmaankin kannattaa syödä päivittääin, jotta nuo lihakset ei kaikki karkuun lähde läskin matkaan? Vai kuinka?

Eli tarkoituksena olisi ihan joku toimiva palautusjuomapaketti kasata.
Kävi mielessä tuo UFS tuotteet, eli UFS Whey ja UFS Malto. Mitä mieltä porukka on tästä yhdistelmästä? Vai kannattaisiko jotain muita kokeilla ennemmin?

Niin ja tuota kreatiinia meinasin kanssa alkaa nyt käyttämään ensimmäistä kertaa, eli osisiko joku antaa jotain vihjeitä sen käytöstä, ja mitä kreatiinia kannattaisi ostaa? Tuota Evolution Crp:tä itse meinasin, mutta korjatkaa toki jos on joku parempi vaihtoehto?
Ja tuosta kreatiinin käytöstä viel, niin käytetäänkö sitä sitten se 5-10 grammaa joka päivä, vai vain palautusjuomassa, jotta siitä saataisiin kaikki hyöty irti?

Aihetta sivuten vielä kysyisin, että mitä monivitamiinivalmistetta tuolta kannattaisi myös tilata? Tuo Leader Daily formula näytti ainakin olevan ostetuimpien listalla tuolla, eli kannattaisiko sitä sitten tilata myös?

Tulipas foorumin ensimmäisestä viestistä pitkä, mutta toivottavasti joku jaksaa tähänkin vastailla. Ja kyllä, tiedän että hakua olisin voinut käyttää, ja kaikkiin näihin olisi löytynyt vastaus jotain, mutta haluaisin nyt suoraan kaikkiin näihin vastauksen nopeasti, koska alkaa olemaan nyt tuo tilaus päivistä kiinni ja joka päivä en koneelle edes pääse. Kiitos vastauksista etukäteen jo. :worship:

Eli tarkoituksena olisi ihan joku toimiva palautusjuomapaketti kasata.
Kävi mielessä tuo UFS tuotteet, eli UFS Whey ja UFS Malto. Mitä mieltä porukka on tästä yhdistelmästä? Vai kannattaisiko jotain muita kokeilla ennemmin?

Voisi stickata johonkin isolla että se on kutakuinkin IHAN SAMA mitä hera ja malto valmistetta käytät, kunhan jotain käytät. Merkkien väliset erot on olemattomia vaikka ne mielellään muuta väittävät. Jotain eroja voi tulla hintavien isolaattien kanssa esim. laktoosipitoisuuksissa. Normibodarille, varsinkaan aloittelijalle ei ole mitään väliä mitä heraa sitä vetää turpaansa. Eli siitä vaan kokeilemaan ja etsimään sitä mikä maistuu omassa suussa parhaalle.

Paiskaanpa tähän saman threadiin kysymyksen kotikutoisista palautusjuomista. Kun noi kauppojen jauhot on vähän suolaisen hintaisia opiskelijan budjetille, niin mikä olisi hyvä korvike? En ole kovinkaan suuri kuntointoilija, mutta ainakin jotain olisi hyvä nauttia treenin jälkeen... Jossain puhuttiin banaaneista, onko niistä mitään iloa :D?

olisko fastin green- vai red-line parempia massan lisäykseen? oon käyny salilla nyt about 3v. ja toi fastin mass2 mitä aluks käytin ei tunnu enää oikeen uppoovan
kaloreita päivää kohden tulee meikällä n. 2800-3500 ja syön normaalisti 3-4 kertaa päivässä

olisko fastin green- vai red-line parempia massan lisäykseen? oon käyny salilla nyt about 3v. ja toi fastin mass2 mitä aluks käytin ei tunnu enää oikeen uppoovan
kaloreita päivää kohden tulee meikällä n. 2800-3500 ja syön normaalisti 3-4 kertaa päivässä

Aivan sama, kumpaa ostat. Punaisessa taitaa olla proteiinit ja hiilihydraatit valmiiksi sekoitettu, ja ne ovat kalliimpia. Itse ostan vihreitä ja sekoittelen itse, koska se on halvempaa.

Ite käytän ja oon aina käyttäny palkkarina Evolutionin Phase 2/3. (Phase 3 Laktoositon)

Oon tyytyväinen ja moni kaverikin käyttää sitä. Siihen sekaan viä Evolutionin Whey (Ihan proteiinilisä jos ei pelkästä ruuasta saa) niin rupee tapahtuun.

palkkaria tarvii aina että kehittyy! fastin recoa vaan ja kunnolla kotiruokaa.. muista lisäravinteista voi kyllä tinkiä muttei palkkarista! voihan niitä ite sekotella mutta ite olen liian laiska siihen joten käytän muscle+ kun siinä on kreaa mukan.

tossa on liian vähän hiilareita! osta vaikka heraa,maltoa ja dextroosia ja sekota ne keskenään tai osta joku sellanen valmisjauhe missä on yhtä paljon hiilaria kuin protskua.. ja kreatiiniaki sinnä vois olla.

Ite en kylla ottaisi tuommoisia maaria kreatiinia. 3g kuntosalin jalkee riittaa korvaamaan paivan kaytetyt kreatiinit.Niitahan elimisto voi vai tuottaa n 2g paivassa, ja kuntosalilla menee 3-4g. Ja muutenki se o aika uus asia, yliannostuksis o todettu esim munuaisongelmia. Lisaksi, ei oo tietoo miten se vaikuttaa kasvaviin lapsiin, niide luustoon ja lihaksen kehittymiseen.

Ite soisin kunnol ja vetais nopeit protskuj ja hiilareit salin jalkee vaa. Ruoka ja lepo on lopussa kaiken A ja O

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom