Palautusjuoma aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Ere-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei mitä mieltä olette Super gainer Proosta itelläni on tällä hetkellä menossa 1kilon pussi banaanin makuisena.
Ja kaapista löytyy Gainer Proota 4kilon säkki mitä suosittelette? Mitä mieltä olette jos laittaa sekaan whey 80?

Gainer pro aivan loistava, ja jos haluaa enemmän protskua sekaan ni lisää vaikka puol desiä wheytä ni saat vähän proteiinipitosemman palkkarin, toimii!

Jos tykkää vetää sikabulkkia ni itelle tuli 10kg lisää painoa 3 x1100g pussin FAST Mass2 aikana (sis. ~22g sokeria/100g kylläkin). Toinen hyvä sikabulkille on Mutant mass (~1800kcal/annos??).

Gainer pro aivan loistava, ja jos haluaa enemmän protskua sekaan ni lisää vaikka puol desiä wheytä ni saat vähän proteiinipitosemman palkkarin, toimii!

Jos tykkää vetää sikabulkkia ni itelle tuli 10kg lisää painoa 3 x1100g pussin FAST Mass2 aikana (sis. ~22g sokeria/100g kylläkin). Toinen hyvä sikabulkille on Mutant mass (~1800kcal/annos??).

Okeij mutta siis kannattaako laittaa jos tekee Super gainer proosta palkkarin niin sekaan Sitä whey80?
Ja tarviiko käyttää kreatiinia jos käyttää Super gainer proota?

Kumpaa kannattaa laittaa palkkariin heran sekaan dextroo vai maltoo? Lyhytketjuista vai pitkäketjuista hiilarijauhoa. Mitä eroa näillä on palautumisen kannalta?

Ehkä hinta-laatusuhteeltaan paras on fitnesstukusta sat nutritionin Gainer Pro. Ja jos treenaa kovaa niin palautusjuoma on ehdoton, oli sitten aloittelija tai ei. Ite käytän gainer pro:ta ja suosittelen lämpimästi. Fastin tuotteita en käytä koska ne on aivan järkyttävän kalliita verrattuna vaikka star nutritionin vastaaviin tuotteisiin. Ja fastia myydään melkein joka marketissa ja se on todella tunnettu merkki niin hinnatki on korkeita koska monet ei muita merkkejä tiedä.

Ehkä hinta-laatusuhteeltaan paras on fitnesstukusta sat nutritionin Gainer Pro. Ja jos treenaa kovaa niin palautusjuoma on ehdoton, oli sitten aloittelija tai ei. Ite käytän gainer pro:ta ja suosittelen lämpimästi. Fastin tuotteita en käytä koska ne on aivan järkyttävän kalliita verrattuna vaikka star nutritionin vastaaviin tuotteisiin. Ja fastia myydään melkein joka marketissa ja se on todella tunnettu merkki niin hinnatki on korkeita koska monet ei muita merkkejä tiedä.

Ei tiedä joo jotkut, siis Suomessa. Pitää muistaa että muualla maailmassa oikeestaan kukaan taas tiedä Fastia. Virossa jonkun verran menee sitä, mut taitaa muualla maailmassa olla aika hiljaiset markkinat Fastin tuotteilla. Suomalaisista brändeistä Manniselta ja FinnMaxilta löytyy tällä hetkellä paremmalla hintalaatusuhteella tavaraa. Tämä siis puhtaasti mun mielipide. Sponsorointia en saa kummaltakaan firmalta, mutta joitain tuotteita käytän. Finnmaxin bulkkijauheissa esim. on kyllä monissa hinta ja laatu mukavasti kohdillaan.

Toimiiko hera paulutusjuomana? Olen ajatellut sen olevan lähinnä proteiinilisä.
Palautusjuoma = heraa + maltodekstriiniä eli hiilaria (+ kreatiinia, glutamiinia tai jotain muuta vaihtelevasti).
Tärkeimmät komponentit on se heraproteiini ja hiilari, kaikki muu on niihin nähden toissijaista.
Tulee halvemmaksi kun ostat heraa ja maltoa erikseen, jolloin sit voit myös sekotella niitä palkkariin haluamassasi suhteessa.

Kumpaa kannattaa laittaa palkkariin heran sekaan dextroo vai maltoo? Lyhytketjuista vai pitkäketjuista hiilarijauhoa. Mitä eroa näillä on palautumisen kannalta?
Käytännössä ei mitään eroa palautumisen. Maltodekstriini ei ole niin makeaa, dekstroosi makeuttaa hieman. Dekstroosia saat halvalla kun ostat sitä rypälesokerin nimellä.

Hei mitä mieltä olette Super gainer Proosta itelläni on tällä hetkellä menossa 1kilon pussi banaanin makuisena.
Ja kaapista löytyy Gainer Proota 4kilon säkki mitä suosittelette? Mitä mieltä olette jos laittaa sekaan whey 80?
Kaikki nuo palautusjuomat on käytännössä heraproteiinia ja maltodekstriiniä eri suhteessa. Joissakin saattaa olla lisänä kreatiinia tai glutamiinia tms. Ei ole mitään väliä käytännössä, mitä palautusjuomaa ostaa paitsi lompakon ohenemisen kannalta. Suosittelen ostamaan erikseen halvinta heraa ja halvinta maltodekstriiniä/dekstroosia (+kreaa/glutamiinia/tms jos haluaa) ja sekoittelemaan itse palkkari niistä, tulee pitkässä juoksussa huomattavasti halvemmaksi kuin valmiit palautusjuomajauhot.

Palautusjuoma on yks osa ruokavaliokokonaisuutta ja sen merkitys on häviävän pieni jos muu ruokavalio on päin persettä. Vaikka vetäisi minkälaista SuperGainerMassMonsterAminoBang3000-palautusjuomaa, ei varmasti kehity juuri mihinkään suuntaan jos muu ruokavalio koostuu lihapullista ja pussinuudeleista.

Mä puhuin Gainer Prosta, en Super gainer prosta, kaks eri tuotetta. En muista nyt ulkoa mitkä ravintoarvot super gainer prossa on mut jos omasta mielestä siinä on liian vähän proteiinia ni sit vaan laittaa oman maun mukaan wheytä joukkoon, ei se sitä pilaa mitenkään, tulee vaan enemmän protskua. Ja kreatiini on hyvä palkkarissa, ite vedän kreaa (Star Nutrition- Creatine monohydrate) yhen reilun teelusikallisen ennen reeniä ja palkkarin joukkoon teelusikallisen ja toimii :)

Ainoo mikä tossa wheyn ja gainerin sotkemisessa voi mennä pilalle on maku, esim. jos tunkee appelsiini gainerin joukkoon vaikka mansikkaa mut jos on saman makusia molemmat ni ei ongelmaa :D

Ja tä oli siis timijätkälle. Ja kato ne super gainer pron ravintoarvot et mitä aineita se sisältää jo ja missä suhteessa ni tiedät mitä sinne kantsii lisätä ja mitä ei. Esim. älä laita turhaan sinne lisää kreaa jos siinä on sitä jo, mut jos siinä on esim. 15g proteiinia ja 35g hiilaria ni jos haluut lisää proteiinia joukkoon ni pistä vaikka se puol desiä wheytä joukkoon.

Niin tai sit vaan ihan tosissaan ostaa halvinta heraa ja halvinta maltoo ja halvinta kreatiinia ja sekoittaa niistä itse mieleisensä kombon sheikkeriin ennen salille lähtöä. Tulee oikeasti huomattavasti halvemmaksi ja vaikutus on sama. Toki myös Gainer Pro:lla saa samat tulokset varmasti, mutta en nää yhtäkään järkevää syytä ostaa kallista palautusjuomaa, kun vastaavanlaisen saa itse tehtyä halvemmalla ja helposti.

Sama pätee about kaikkiin lisäravinteisiin. Kannattaa ostaa halvinta vastaavanlaista tuotetta ja säästää rahat kunnollisen ja laadukkaan ruokavalion koostamiseen.

Oukei Thanx neuvoistanne:)
Onneks on maustamatonta Wheytä Niin ei sotke makuja:) Löytyy Gainer pro 4kilon säkki mansikanmakuisena,
Kannattaako ennen treenejä juoda Malto6 juoma ja pistää sekaan 1 teelusikallinen kreatiinia ja treenin jälkeen?

Oukei Thanx neuvoistanne:)
Onneks on maustamatonta Wheytä Niin ei sotke makuja:) Löytyy Gainer pro 4kilon säkki mansikanmakuisena,
Kannattaako ennen treenejä juoda Malto6 juoma ja pistää sekaan 1 teelusikallinen kreatiinia ja treenin jälkeen?
Ei kannata. Kannattaa syödä normaali proteiinipitoinen ateria joku 1,5-2h ennen treeniä ja vetää se hera-malto-kreadrinkki heti treenin jälkeen. Kotiin päästyä sit taas normaali proteiinipitoinen ateria.

Ei kannata. Kannattaa syödä normaali proteiinipitoinen ateria joku 1,5-2h ennen treeniä ja vetää se hera-malto-kreadrinkki heti treenin jälkeen. Kotiin päästyä sit taas normaali proteiinipitoinen ateria.
Kokeilin tota malto6 mikä siinä on että tulee semmonen olo että voi vittu täytyy jälleen ravata vessassa?:D

Niin tai sit vaan ihan tosissaan ostaa halvinta heraa ja halvinta maltoo ja halvinta kreatiinia ja sekoittaa niistä itse mieleisensä kombon sheikkeriin ennen salille lähtöä. Tulee oikeasti huomattavasti halvemmaksi ja vaikutus on sama. Toki myös Gainer Pro:lla saa samat tulokset varmasti, mutta en nää yhtäkään järkevää syytä ostaa kallista palautusjuomaa, kun vastaavanlaisen saa itse tehtyä halvemmalla ja helposti.

Sama pätee about kaikkiin lisäravinteisiin. Kannattaa ostaa halvinta vastaavanlaista tuotetta ja säästää rahat kunnollisen ja laadukkaan ruokavalion koostamiseen.

Gainer Pro ei mun mielestä oo järin kallista, eikä myöskään kreatiini. Gainer 4kg pussi alle 40e, jolla ei sais ees kahta kilon pussia heraa tavarataloista. Krea monohydrate on 9,9e/pussi jolla menee reilusti se yks kuuri, yhellä pussilla vetäis n.12vko ja f-tukulla oli ainakin vähän aikaa sitte vielä tarjous et kaks yhden hinnalla eli niillä mennään vuos.

Gainer Pro ei mun mielestä oo järin kallista, eikä myöskään kreatiini. Gainer 4kg pussi alle 40e, jolla ei sais ees kahta kilon pussia heraa tavarataloista. Krea monohydrate on 9,9e/pussi jolla menee reilusti se yks kuuri, yhellä pussilla vetäis n.12vko ja f-tukulla oli ainakin vähän aikaa sitte vielä tarjous et kaks yhden hinnalla eli niillä mennään vuos.

Jep ite tilasin paketin mis oli 4kiloo Gainer Proota ja puol kiloo kreata ja 5kpl jotain patukoita:)
Mikä Malto6 on että jos juo ennen treenei tulee vessa hätä aika mont kertaa?:D

Ite mittaan jauhot kotona sheikkeriin ja sitte salin jälkeen täytän sheikkerin vedellä ja juon puolet palkkarista ennen suihkua/saunaa ja loput sen jälkeen. Tolle puoliks juomiselle mulla ei oo oikeestaan mitään syytä. Kivampi se on vaan juoda kahdella huikalla kuin yhdellä. Ja ehkä mun tekee treenin jälkeen jo mieli sitä, mutta suihkun jälkeen se on vasta täydellisesti sekottunu. Joskus otan sen saunaan mukaan.

Jokainen tyylillään:) Ite teen et mittaan himas sheikkeriin jauhot ja treenin jälkeen kylmää vettä ja sekotan ja juon :)
Mitä mieltä tyypit ovat Super gainer pro sekotettuna veteen?
Ite kokeilin eilen banaaninmakuista sekoitettuna veteen Kyllähän se kurkusta Menee:)
Siihen täytyy sit kai totutella ku ei voi salille ottaa maitoa messiin:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom