Palautusjuoma aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Ere-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä hetken lueskeltua foorumia oon saanu selville, että palkkariin hyvä malto:heraproteiini suhde olis 1dl:1dl eli noin 30g:30g. Paljon lisään vettä tähän sekaan (en tiedä kananttaako mun seurata tuota pussin takana olevaa ohjetta, kun lisäisin viellä 1dl maltoa) ja onko suhteet oikeet? Ihan hyvä tietää kuitenki mitä tuotteita käytän, eli heraproteiinit american pro whey (ravintosisältö täältä) ja ostaisin lisäksi Fast Malto6-pussukan. Lisäksi kannattaako hankkia dexteriiniä ja pistää puolet ja puolet malton kanssa? Maulla ei ole väliä, kunhan saan hyödyn tästä. Voin vaikka pelkkää dexteriiniä vetää. Makuelämyshän sen palkkari tarvitse muutenkaa olla :D.

Edit: Luokittelen itteni aloittelijaksi ja vielä ei ole kovat tulot itselläni, kun vasta ens viikolla työharjottelut alkavat. Olen vielä 18 ja täytän 19. Lukion juuri suorittanut lakkiaisia lukuunottamatta. Tällä ajan takaa ettei tarvitse olla siitä parhaimmasta päästä vaan siitä että hinta/laatu on mahd. parhaas suhtees.

Ostin tänää tuota fast malto6 ihan prismasta ja sekotin sitä fitnesstukun olikse nyt star nutrition whey-100 suhteessa 1:1 ja laitoin vielä vähäsen oboy kaakaota kolmeen dl maitoa. Oli todella hyvää ja tuntu toimivan :)

Pakko sanoo et laiskuus iski ku tota postia kirjottelin. Kaikki löyty mukavasti vielä tästä ketjusta :D. No, puolustukseks voi sanoo et tuli kiire ja muutenki selvitin 100 muuta asiaa tätä foorumia selaillen. Vinkkinä teemu sulle, mikä mulle selvis, että maito hidastaa imeytymistä. Käytä siis vettä tuos palkkaris. Uskon muutenki toho omaa kysymyksee, et se vesi suositus o vaa se, millo aine sekottuu kunnolla vetee. Eli siis ei tuu kylläinen liuos ennen kuin kaikki sekottuu. korjatkaa, jos väärässä. Teemu muute. Paljo se malto6 makso prismas? Itekkää ala menee minnekkää prismaa/cittaria pidemmälle kuin muista saa samaa, mut kalliimmalla, jotka lähellä on.

Lisäravinnemyyjien sivuille ei sais linkittää, mutta tuostahan tulee ihan perus palkkari. 50g voi olla vähän liikaa, koska noin paljoa proteiinia tai hiilihydraattia et treenin jälkeen tarvitse. 30-40g maltoa ja 20-30g proteiinia (proteiinijauhoa tarvitaan vähän enemmän kuin 20-30g että saa 20-30g proteiinia). Maku on hyvä, jos suklaa- tai minttusuklaahera on hyvää eli todennäköisesti tulee hyvää. Malto ei maistu yhtään miltään.

On tässä töissä ollu aikaa lueskella vähän sieltä sun täältä proteiini käytöstä. Sitä kysyä piti että mitä kaikkea ootte sekottanu heti salin jälkeiseen palautusjuomaan? on nyt tammikuusta asti käynyt min 3xkrt viikossa salilla+ siihen muut urheilut enkä pahemmin ole mitään palautusjuomia juonu paitsi satunnaisesti jotain. rahkaa tulee syötyä päivittäin ja melkein ennen salia ja sali jälkeen. Tarkotus olis tosiaan saada painoo putoon vielä 10-15kg ehkä se 20kg jos siltä näyttää. Tammikuusta on kuitenkin se 10kg tippunut ja vyötäröltä lähtenyt noin 10cm pois.

On tässä töissä ollu aikaa lueskella vähän sieltä sun täältä proteiini käytöstä. Sitä kysyä piti että mitä kaikkea ootte sekottanu heti salin jälkeiseen palautusjuomaan? on nyt tammikuusta asti käynyt min 3xkrt viikossa salilla+ siihen muut urheilut enkä pahemmin ole mitään palautusjuomia juonu paitsi satunnaisesti jotain. rahkaa tulee syötyä päivittäin ja melkein ennen salia ja sali jälkeen. Tarkotus olis tosiaan saada painoo putoon vielä 10-15kg ehkä se 20kg jos siltä näyttää. Tammikuusta on kuitenkin se 10kg tippunut ja vyötäröltä lähtenyt noin 10cm pois.

Osta Recovery-Prota tai Mass Recoveryä.
Hyvää, halpaa ja toimivaa. Minttusuklaata suosittelen.

Jos tavoitteena on pudottaa rasvaprosenttia ja lisätä lihasmassaa niin kannattaako käyttää pelkkää proteiini juomaa vai palkkaria treenin jälkeen? Pituus / paino on 185/80 (ei paljoo lihasta, eli rasvaprosentti "korkea"). Ja onko Gainer pro "ok" palautusjuoma aloittelijalle?

Oliko jotain suositusta proteiinin määrään painokiloa kohti palautusjuomassa?

Jep :D Pahoittelen sekolua. Vois nukkuu välillä :P

Morjensta!

Tähän asti olen ottanut aamusin teelusikallisen L-glutamiinia ja iltaisin treenin päälle whey-80 + teelusikalliset L-glutaa ja kreaa.

Mietin tuossa, että pitäisikö lisätä vielä välipalaksi töissä yksi annos gainer prota?

Morjensta!

Tähän asti olen ottanut aamusin teelusikallisen L-glutamiinia ja iltaisin treenin päälle whey-80 + teelusikalliset L-glutaa ja kreaa.

Mietin tuossa, että pitäisikö lisätä vielä välipalaksi töissä yksi annos gainer prota?

Oletko massakaudella?
Jos olet ja paino nousee, niin eri tarvi lisätä mitään.
Jos paino ei nouse niin lisää ihmeessä.
...jos paino ei nouse niin lihas ei kasva, koska uusi lihaskudos tuo kehoon uutta painoa.

Tota, miks jengi laittaa vaa jotain 30g maltoa palkkariin vaikka esim Star Nutritionin malto-flex säkin kylies lukee jotta 1-2g per painokilo? Kenen annostus tässä nyt oikein kusee? Mä en ihan oman painon verran ole ottanu vaan olen tehny kompromissin ja nakkaan 50g maltoa ja 30g proteiinia palkkariin + 5g kreatiinia.

Lisäainevalmistajien suositukset perustuvat sille idealle, että ne purnukat ja säkit saadaan kulutettua loppuun mahdollisimman nopeasti.

Lisäainevalmistajien suositukset perustuvat sille idealle, että ne purnukat ja säkit saadaan kulutettua loppuun mahdollisimman nopeasti.

No en kyllä aivan tuotakaan usko. Oletko tosissas jottei valmistajalla taikka markkinoijalla ole mitään vastuuta asian suhteen? Kysehän on tavallaan "ruoasta", eikä esim mistään lääkeaineesta, joten siinä mielessä ei yliannostuksen pitäisi olla vaaraksi terveydelle. Mutta eipä se Saarioinenkaan voi mainostaa että "suositeltu hampurilaismajoneesiannos vrk:ssa 450g". Joku tolkku tossakin täytyy olla? Onko sulla heittää faktoja tiskiin esim tutkimustulosten muodossa? Vai onko tämä mutu-pohjalta omaksuttu ajatus täällä pakkotoistossa ettei valmistajan annostusohjeita kannata noudattaa? :o

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom