Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaa nyt joku ihminen suoraan, että mitä hittoa mä teen?! Olen tähän asti mennyt Gainomaxin Recovery -juomilla, mutta ilmeisesti ne eivät ole kovin hyvä vaihtoehto - ja ehkä vähän kalliskin.
KIITOS!
Eikai noissakaan sinällään mitään vikaa ole, mutta tulee "pitkässä juoksussa" helvekon kalliiksi ja onhan noissa sokeria melko paljon...
Itsekin tulee näitä eri valmisdrinksuja silloin tällöin juotua, mutta en kyllä pääasialliseksi palkkariksi valitsisi.
Erinomainen palautusjuomaresepti:Fast heraa pussi ja maltoo ja ne 50/50 suhteella. Maku ei ole huono älä sitä pelkää ja tulee halvemmaks ku noi gainomaxit.
Voiko ihan minkä vaan merkkistä wheytä ottaa ennen treenejä??
Ku en tarvitse mitään heraa ja maltoa!
Ku Mulla on jo Kohta kokonaan loppumassa Super Gainer pro
ja kaapissa 4kilon Gainer Pro säkki.
Jep Mutta mun mielestä proteiinia liian vähän
Voinko tehdä tällee et otan ennen treeniä wheytä ja palkkariin heitän puol desiä wheytä ja 1,5dl tota gainer proota ku
pussissa on sen verran annostus ohje
Jos oot niin laiska että et tuota tietoa viitsi etsiä, niin se ei ennusta kovin valoisaa tulevaisuutta treenejä ajatellen :D 2:1 suhteella heraa ja maltoo, siinä on aika toimiva resepti.Moro, mikä olis hyvä palkkari 14 v jätkälle joka ei oo bodattu ja pelailee viel melko pienillä painoilla?
Joo mun mielestä on vaan hienoa, että nuoret osaa tulla myös asiallisesti kysymään tietoa, sitähän varten tämäkin ketju varmaan on tarkoitettu. Suosittelen sulle ihan vaan valmis palkkaria em. Fastin reco2 tai muscle+ niin pääsee helpommalla, eikä tarvi alkaa vielä kikkailemaan monien eri purkkien kanssa.Sullaki menee varmaa aika hyvin ku käytät treeniaikaas muille tyypeille vittuillen ;) Oon mä niitä palkkarikeskusteluja täällä selannu, mietin vaa että onko ne samat hyviä nuorelle. Kiitos nyt kuitenki puolesta asiallisesta vastauksesta
Sullaki menee varmaa aika hyvin ku käytät treeniaikaas muille tyypeille vittuillen ;) Oon mä niitä palkkarikeskusteluja täällä selannu, mietin vaa että onko ne samat hyviä nuorelle. Kiitos nyt kuitenki puolesta asiallisesta vastauksesta