Palautus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cyclops
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oisin ihan sellasta kysässy et mitä jengi vetää aerobisen treenin jälkeen kiduksiin? Oon testannu muutamaa eri juttuu eli ihan vaan hiilarii ja sit samaa hiilari/protsku-palautusjuomaa ku salin jälkeen mut esim. reilun tunnin fillarikeikan tai luistelun jälkeen on eri kokeilujen jälkeen ihan tööt olo vielä ihan sika pitkään. Enkä tarkota vaan et on puhki vaan pää ihan ulalla. Olis mukava tietää mitä muut tekee.

Kun teen aerobista treenin jälkeen niin otan normaalin palautusjuoman (40g Prot. 70g maltoa, 10g kreatiinia). Yleensä jos teen pelkästään aerobista niin en ole ottanut mitään palautusjuomaa. Oon pyrkinyt syömään vaan piakkoin normaali ruokaa. Joskus kysyin Halosen Matilta että onko kannattavaa ottaa palautusjuomaa pelkän aerobisen jälkeen, niin se vastasi että se ei ole tarpeellista. Hyvä ruoka riittää kuulemma palauttamaan elimistön ja lihakset treenistä.

Originally posted by Superman77
Joskus kysyin Halosen Matilta että onko kannattavaa ottaa palautusjuomaa pelkän aerobisen jälkeen, niin se vastasi että se ei ole tarpeellista.

Samaa mieltä. Matti knows his shitznitz.

..riippuu itelläni aerobisen rankkuudesta. Elikkäs kävelylenkin tai vastaavan jälkeen en ala mitään palautumisjuomia hörppimään. Mut oon juoksennellut tässä kesällä aikas rankkojakin lenkkejä, niin niiden jälkeen olen pikku drinkin napannut. Juoksulenkin jälkeen on noi reidet ja varsinkin pohkeet how ever aikas p*skana..

Mäkin syön ihan normaalisti aerobisen jälkeen.
Teen sen vielä melkein aina aamulla tyhjällä vatsalla anyway ja sen jälkeen aamupala kyllä maistuu, vähänkin makeampi palautusjuoma voisi tulla ylös:urjo:

Mun aerobiset ei kylläkään ole tosiaan rankkoja, tosin joskus jos olen erehtynyt pelaamaan sulkista tai jotain muuta mun ruholle turmiollisen epäsopivaa, olen kyllä väsännyt kevyen drinkin heti perään.

Jos palautusjuomaa ajatellaan erityisesti energiavarastojen palauttajana (eikä vain "päivän anabolisinpana ateriana") niin onhan se paljon tärkeämpi aerobisen treenin kuin salitreenin jälkeen koska aerobinen pitkäkestoinen kuluttaa paljon enemmän energiaa kuin tyypillinen salitreeni. Eli hiilareita koneeseen!

Mä en massakaudella tee aerobisia tyhjällä mahalla, mut käyn vetämäs vapaauintia 2-3km parikertaa viikossa ja sen jälkeen syön tavallista bodiruokaa tai välipalaa. Ennen vedin aina palkkarin mutta ei se ole niin välttämätön, kunhan pitää ton tehon pk-tasolla eikä revittele liikaa vaikka mieli tekis:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom