Palautus juomista / jauheista =)

Elikkä en oo koskaan käyttäny mitään palautusjuomia ja oon tässä nyt tullut siihen tulokseen ettei mun lihakset yksinkertaisesti enää palaudu tarpeeksi hyvin. Elikkä treenaan puntilla 3 kertaa viikossa ja käyn päälle vielä 4 kertaa viikossa nyrkkeilemässä ja oon tullut siihen tulokseen ettei lihakset ehdi palautua tarpeeksi hyvin tuossa treenissä. Parhaiten tämä on havaittavissa heikentyneessä penkkituloksessa. Vaikka olen mielestäni alkanut treenaamaan kovempaa on sarjakestävyys ja maksimi pudonnut penkissä. Nyrkkeilyssä puolestaan iskut on tulleet paljon kovemmiksi ja terävemmiksi mutta kädet taas väsyy todella nopeeta. Ajattelin tähän ratkaisuksi jotain palautusjuomaa joka vähän vauhdittaisi tuota palautusta ja saisi taas kestävyyttä sitä kautta vähän lisää. Mutta kun en ole ikinä mitään käyttänyt niin minkälaista mömmöä oikein suosittelette? mielellään sais löytyä jotain kohtuu hintaista ja joksikin kuukaudeksi tai pariksi alkuun niin näkee onko sillä vaikutusta...

[mod]
Prolab
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=30&products_id=35
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=30&products_id=34

Evolution
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=30&products_id=54
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=30&products_id=152
[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voit ostaa valmista jauhetta joka sekotetaan veteen, tämä lisäravinnepalvelukin niitä myy montaa laatua.

itsekin voit sekoittaa esim. maltosta, glutamiinista, proteiinista.

Kreatiinista en tiedä, nyrkkeilijät on usein sitä karttaneet sen painonnousun takia, vaikka tosin se nestepainohan lähtee yhtä helposti kun tuleekin niin en tiedä mikä siinä on takana...

Eli nimenomaan ei saa olla mitään massaa lisäävää ainetta vaan pelkästään palauttavaa. Miten tuo Bull's Recovery, onko se mitenkään massaa lisäävää? Siis en meinaa että kun juot tuon 5 desilitraa jotain litkua että se haittaisi kun sen saa pois saunassa käydessä, mutta että ei saa alkaa paino nousemaan omia aikojaan tuon kanssa. Miten muuten noita tulee käyttää? Kenties joka päivä treenien jälkeen mutta mikä olisi semmoinen sopiva määrä kun kumminkin rasitusta on paljon?

Plussakaloreilla massa lisääntyy, miinuskaloreilla vähenee. Laske siitä lisääkö massaa sun tapauksessa vai ei.

No tuo lihominen on helppo välttää jättämällä kaikki vähemmän hyödyllinen syöminen vähemmälle, kuten vaikkapa karkit, suklaa keksit, hampurilaiset yms. roskaruoat. Mutta tuolla lihomisella tarkoitin nyt lähinnä useita kiloja. Siis kun jotkut mun kaverit on alkanut käyttään joitain jauheita niin ne on lihonneet alle kuukaudessa yli kymmenen kiloa johon minä en missään nimessä aio pyrkiä. Siis ei mitään massan keruu kuuria ole tarkoitus vetää. Uskon että tuommoisen pikku kalori määrän saa helposti pois kun käy vaikkapa juoksemassa muutaman kilsan kevyen lenkin tai vastaavaa. Kai ymmärrätte mitä haen takaa... Siis haluan vain varmistaa ettei valmentaja tarvi yhtäkkiä täytenä yllätyksenä todeta että olen lihonnut 5 kg tai enemmän tuosta vaan jonkun pulverin takia. En siis halua ostaa mitään massanlisääjää vaan ainoastaan kunnon palautus ainetta jossa on tehoja tarpeeksi muttei mielellään paljoa haittaa.

Melko kalliita nuo aineet kumminkin ovat mutta onko esim. tuo FAST Reco2 paljonkin tuota Bull's Recoveryä tehottomampaa kun hintaa on niin paljon vähemmän? En katsokaas noista ravintosisällöistä ymmärrä hölkäsenpöläystä

Jos ihan varmanpäälle haluat pelata niin Fast Reco2 on valmiiksi sekoitettu laadukas palautumisjuoma, joka ei sisällä kreatiinia. Luulen kyllä, että tuo Bull's Recoveryssä oleva pieni määrä kreatiinia ei mitään turhaa painoa kerää, mutta saattaa auttaa hieman palautumisessa. Lisäksi tuossa Bull's Recoveryssä on lisätty L-glutamiinia josta sanotaan senkin auttavan palautumisessa.

onko tuo "hieman" nyt sitten tuon reilun kymmenen euron arvoista? En usko että se kreatiini mitään haittaa mutta mitä osaat sanoa siitä että kuinka kauan tuo 1,8kg pakkaus kestäisi? Kyllä tuolla ainakin kuukausi pitäisi mennä vai kuinka? Entä tuo 1,1kg pakkaus. Ei nimittäin tuon hintaisia aineita ihan kahdelle viikolle huvita tilata... Miten niin L-Glutamiinia? Ei tuolla lue kuin että ihan perus glutamiinia joka ei tietääkseni edes lähentele L-Glutamiinia tehojensa ja varsinkaan arvonsa puolesta?

Originally posted by Gogen Yamaguchi
Siis kun jotkut mun kaverit on alkanut käyttään joitain jauheita niin ne on lihonneet alle kuukaudessa yli kymmenen kiloa

Aika häijyä :)
Massajuomissa käytetään aika yleisesti nopeita hiilareita (maltoa) ja jos sitä lipittää reilusti pitkin päivää niin salettiin lihoo.

En usko että palautusjuoman juominen, vaikkakin se sisältää nopeita hiilareita ja kreaa, liikuttaa painoasi mihinkään suuntaan. Kokonaisuus ratkaisee.

hmmm... aika ristiriitaista. Haet puntilla lisää lihasta/voimaa, mutta paino ei saisi nousta. En tarkoita, että se paino nyt nousisi viittä kiloa noin vaan bodailemalla, mutta kumminkin..

Ja sulla kun nyrkkeily on se laji niin mutu tuntumalla sanoisin, että juttele sen koutsin kanssa ja sano et sä haluut hankki lisää voimaa, niin se varmaan osaa vähän neuvoa sua että mihin sun kannattais satsailla siinä puntti treenissäkin..

Ettet sitten kohta pyri 48 kilon sarjaan ja sun maastaveto tulos on 250 kiloa. ;)

Lihakset kuitenkin painavat enemmän kuin läsä. Ja nyrkkeilijät ei mitään kauheita muskeleita voi hankki noissa sarjoissaan, kun muuten mennään aina sarjaa ylemmäs.

Mutta jos sä nyt kävelet vaikka läheiseen citymarkettiin, katot sieltä hyllystä jonkun esim. fastin tuotteen jossa lukee palautusjuoma, niin ei sun paino siitä rupea itekseen kasvamaan jos et sitä lapio sitten ihan urakalla. Käsittääkseeni se palautus juoma kuitenkin pyrkii edesauttamaan sitä sun lihasten kasvun alkamista heti treenin jälkeen. :)

Mitä itse olen noita nyrkkeilijöitä katellut niin aika hoikassa kunnossa pojat on vaikkakin sitä lihastakin löytyy jonkin verran (esim. Joni Turunen ja jo lopettanut Riku Lumberg)..

Mitä ihmettähän mä tässä nyt kävin oikein selittämään!!??:jahas:

Melko kalliita nuo aineet kumminkin ovat mutta onko esim. tuo FAST Reco2 paljonkin tuota Bull's Recoveryä tehottomampaa kun hintaa on niin paljon vähemmän?

Itseasiassa Bull's Recovery maksaa kilolta jopa hieman vähemmän kuin Reco2. Bull's Recovery 39,9€/1800g = 22,16€/kg ja Reco2 25€/1100g = 22,72€/kg. Jos ostaa 4,5kg säkin Reco2:sta niin sitten hinnaksi tulee 20 euroa kilolta (90€/4500g).

onko tuo "hieman" nyt sitten tuon reilun kymmenen euron arvoista? En usko että se kreatiini mitään haittaa mutta mitä osaat sanoa siitä että kuinka kauan tuo 1,8kg pakkaus kestäisi? Kyllä tuolla ainakin kuukausi pitäisi mennä vai kuinka? Entä tuo 1,1kg pakkaus. Ei nimittäin tuon hintaisia aineita ihan kahdelle viikolle huvita tilata... Miten niin L-Glutamiinia? Ei tuolla lue kuin että ihan perus glutamiinia joka ei tietääkseni edes lähentele L-Glutamiinia tehojensa ja varsinkaan arvonsa puolesta?

Bullsin recovryn paketissa sanotaan, että annosteltuna 60g kerralla riittää 30 kertaa, jonka nyt olisi sitten voinut vaikka laskella ihan itsekin 60*30=1800...

Mutta mun mielestä hyvä tuote! Itsellä pussi menossa ja tuon loputtua taidan uuden samanlaisen tilata! :)

Originally posted by Ryback
hmmm... aika ristiriitaista. Haet puntilla lisää lihasta/voimaa, mutta paino ei saisi nousta. En tarkoita, että se paino nyt nousisi viittä kiloa noin vaan bodailemalla, mutta kumminkin..

Ja sulla kun nyrkkeily on se laji niin mutu tuntumalla sanoisin, että juttele sen koutsin kanssa ja sano et sä haluut hankki lisää voimaa, niin se varmaan osaa vähän neuvoa sua että mihin sun kannattais satsailla siinä puntti treenissäkin..

Ettet sitten kohta pyri 48 kilon sarjaan ja sun maastaveto tulos on 250 kiloa. ;)

Lihakset kuitenkin painavat enemmän kuin läsä. Ja nyrkkeilijät ei mitään kauheita muskeleita voi hankki noissa sarjoissaan, kun muuten mennään aina sarjaa ylemmäs.

Mutta jos sä nyt kävelet vaikka läheiseen citymarkettiin, katot sieltä hyllystä jonkun esim. fastin tuotteen jossa lukee palautusjuoma, niin ei sun paino siitä rupea itekseen kasvamaan jos et sitä lapio sitten ihan urakalla. Käsittääkseeni se palautus juoma kuitenkin pyrkii edesauttamaan sitä sun lihasten kasvun alkamista heti treenin jälkeen. :)

Mitä itse olen noita nyrkkeilijöitä katellut niin aika hoikassa kunnossa pojat on vaikkakin sitä lihastakin löytyy jonkin verran (esim. Joni Turunen ja jo lopettanut Riku Lumberg)..

Mitä ihmettähän mä tässä nyt kävin oikein selittämään!!??:jahas:

Siis, eikö lyhyillä sarjoilla treenaaminen tuota lisää maksimi voimaa juurikaan lihasmassaa kasvattamatta? Ainakin näin olen käsittänyt. Ei se nyt niin haittaa jos jokunen kilo tulee lisää massaa kun on aika lailla tuossa rajoilla (69 vai 75) ja jotenkin tuntuu että jos nyt vyötärön vetää ihan timmiin niin päästään tuohon 69 sarjaan juuri ja juuri mutta kasvavalle miehelle (17wee) kuitenkin tulee nopeasti sarjan vaihto eteen kun sitä kumminkin tulee kokoa lisää... Jos olisin 120+ sarjassa niin tätä ongelmaa ei olisi =)

Elikkä tuommoisella pussilla aika tarkkaan kuukauden pitäis pärjätä. Taidan sitten ostaa ihan vaan kokeiluun tuommoisen aineen ja jos se toimii niin olen tyytyväinen. Jäi vielä äsken mainitsematta että eikö se punttaaminen auta myös hermoittamiseen eli niinku lihashallintaan jota on hyvä kehittää salilla ja joka sitten auttaa taas enemmän painoja ylös kuin täysin tunnoton nosto?

Originally posted by JohnnyB
voisko se olla makuasia??? :rolleyes:

Siitähän voidaan kiistellä formuloihin asti. Ei mutta kun niitähän on kaikkia pahan makuisia litkuja olemassa niin ei oikeen mitään yrjöäkään haluais juoda. Aattelin vaan jos jompikumpi ois tosi pahaa...

ai no sitte, ne on molemmat ihan tosi hyviä, itse suosin suklaata.... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom