Palautus juomista / jauheista =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no ei se suklaalta ainakaan mun mielestä maistu hyvällä tahdollakaan vaikka pussiissa suklaa lukee! :jahas:

Mutta kyllä se hyvin alas menee.. :) mistä muuten johtuu sellanen hieman pistävä maku ajoittain? kreatiinista??

Katelkaahan nyt vähän noita valmiita recovery pussejanne ja miettikää paljon jauhetta pitää vetää, että saatte tuon optimaalisen palautumisen käyntiin...eiks se ollu 1g malto/painokilo ja siitä 1/2-1/3 protskuja + kreat ja glutat...
kauankohan näillä luvuilla pussit kestävät...

tsekatkaapa bulls recoveryn 100g:n ravintosisältö ja kuvitelkaa, että ootte 100 kg äijä...

No tuskin nyt sentään palautusjuomassa kannattaa maltodekstriiniä/hiilihydraatteja ihan grammaa per painokilo ottaa...

Meikä ottaa kyllä gramman/painokilo :) . Tosin sekottelen juoman Fast Whey3:sta ja Fast Malto6:sta niin helppohan sitä määrää on säädellä.

Originally posted by Small&Weak
No tuskin nyt sentään palautusjuomassa kannattaa maltodekstriiniä/hiilihydraatteja ihan grammaa per painokilo ottaa...

Joo, sehän on ihan miten tykkää, dieetti tai muu ni vähemmän tietty...ite vedän joku 60g malto, 30g protsku paino 84kg...

jostain on vaan tollane suositus jääny päähän...
kuiteski tarkotan et nuo valmiiden jauheiden dl mitat ei oikein riitä aina varsinkaan isommille kavereille...
ite ku sekottaa ni voi säädellä määriä tilanteen mukaan!

Originally posted by PattiPete
Meikä ottaa kyllä gramman/painokilo :) . Tosin sekottelen juoman Fast Whey3:sta ja Fast Malto6:sta niin helppohan sitä määrää on säädellä.

samat on jauheet :worship: :kippis1:

Originally posted by Ryback
mistä muuten johtuu sellanen hieman pistävä maku ajoittain? kreatiinista??

Huomasin myös tuon "pistävän" maun. Epäilen että se johtuu Vitargosta, koska ainakaan mulla ei kreatiini ole koskaan aiheuttanut tuota pistävää makua...

Originally posted by box
mitä kannattaa juoda jos haluaa painon nousevan??

Kaljaa :evil: Eli syö yli kulutuksen, vaikka +500kcal, ja treenaa kovaa!

Originally posted by Gogen Yamaguchi
Jäi vielä kysymättä että kumpi on parempaa noista Bull'sseista: mansikka vai suklaa?

Mansikka on mun mielestä parasta kaikissa jauhoissa.

Eilen hain innoissani pussin uutta banaani-vaniljan makuista Whey3:sta kokeiluun ja VIRHE VIRHE VIRHE!!! Ei kannata kokeilla. Karseeta tavaraa.

Originally posted by box
mitä kannattaa juoda jos haluaa painon nousevan??

Mulla ainakin toimii loistavasti
Heraproteiini pussi
soija protsku pussi
maltodekstriini pussi
l-glutamiini boxi
ja kreatiini boxi

siitä kun väsää drinkin niin kyllä vaaka huutaa armoa.:thumbs:

Jos olette herkkiä juoman maun suhteen niin välttäkää Fastin viking poweria (suklaa). On kyllä hirveetä litkua. Eihän sitä maun vuoksi juoda, mutta silti.

Onko nuo palautusjuomat valttamatonta juoda malton kanssa sekotettuna vai kayko esim. hera+vesi ja sitten joku banaani tai vastaava naamariin? :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom