Palauttavaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilkas
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli kertokaas että millä volyymeillä teette palauttavat treenit ja mitä sillon teette?

Ja teettekö ne seuraavana päivänä treeneistä vai mites?

Vilkas sanoi:
Eli kertokaas että millä volyymeillä teette palauttavat treenit ja mitä sillon teette?

Ja teettekö ne seuraavana päivänä treeneistä vai mites?

Mulla on asenneongelma näitä kevyitä viikkoja kohtaan..mutta jos saan itseni motivoitumaan salille silloin kun on kevyt viikko nii se menee näin:

2-3 treeniä(koko keho läpi) ja painot kevyitä joilla 15-30 toistoa, pyrin vain saamaan vähän verta lihaksiin(ei siis hapoille asti). Elikkäs..mitä vielä...noh, minä teen ne treenit aika kovalla temmolla...Mulla on tämmönen kevyt vk joka kolmas tai neljäs vk, joskus jopa joka toinen.Tärkeintä on opetella kuulemaan mitä se keho kuiskii, eli liika treenaaminen ei ketään auta.
Variaatioita tästä on varmasti useita ja tuo treenin jälkeisenä päivänä palauttavan treenin teko ole mikään huono idea, itse vain en siitä pitänyt kun kokeilin...

Jep, meinasin että jos vetäisi kevyet lämmöt ja sitten erittäin kevyitä 10-15 toiston sarjoja aina niitä lihasryhmiä mitä edellisessä treeneissä treenannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom