Pakkotoiston voimakkain äijä, kuka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joze86
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eli kenellä teistä on paras Yhteistulos?, kuka on pakkotoiston voimakkain kun lajeina ovat mave, kyykky, penkki. :kuvia: . Tiedän että täällä on kyllä tosi riskejä sällejä osa, mutta ois kiva tietää paljonko sitä lihaa siellä nimimerkin takana on ? :D :david: .

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mike sanoi:
Ketä kiinnostaa salitulokset kun suurimmalla osalla niissä on lapinlisää ja kisoissa tulokset tippuu 25%?

No eihän se Makekaan käynyt virallistamassa tuloksiaan kisoisa ja silti edellisessä vastaavassa keskustelussa hehkutit sitä palstan vahvimmaksi kaveriksi. Eipä silti, vahvahan se kyllä onkin.

Commando on tietääkseni yksi suomen kovimpia penkkipunnertajia (tai ainakin ollut aikanaan).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Ketä kiinnostaa salitulokset kun suurimmalla osalla niissä on lapinlisää ja kisoissa tulokset tippuu 25%?

En minä tunne strongia ja tottahan toki salitukset ovat epävarmoja puhtauden suhteen. Pystypunneruksessa ei ole kilpailtu 1972 lopun jälkeen, joten vaikea kait sitä on päästä kisoihin vahvistamaan tulos. Muistelisin myös, että strongin tulos oli tehty istuen.

Mitä tulee menopaussin vahvuuteen. En myöskään tiedä kuka hän on joten hänen tuloksensa ovat sitten minulle myöskin vain salituloksia.

Mike sanoi:
mtk77, vaikka sinä et tiedä mitä Menopaussi on ottanut, niin jos sanon että kaveri on vahva, viittaan automaattisesti kisatuloksiin. Kaveri on kisannut ammattilaisissa ja raw kisoissa.

No sitten voi olla, että tiedän kuka hän on ja jos on se kuka luulen niin riski on kyllä.

Mike sanoi:
bb23 on varmaan kovin penkkaaja täällä.

Ainakin niistä ketkä minä tiedän palstalta, niin kovin on bb23, ainakin jos huomioidaan kehonpaino ja se, että tulos on tehty kisoissa.

Ai niin threadin aloittaja kysyi nimen omaan niissä kolmessa lajissa vahvinta. Pahoittelen, että en huomannut sitä heti.

Mike sanoi:
sen takia ei ole kuin yksi oikea tapa saada selville vahvinta.

pori1980 sanoi:
sen takia ei ole kuin yksi oikea tapa saada selville vahvinta.

Taitaa ollla pori1980 mielessä vahvamies kisat :rock: Se on vaan vaikea vastata kuka on vahvin kun voiman mittareita on niin paljon erilaisia ja ihmiiset painottavat niitä eri tavalla esim. kyykky Vs veto....yms.

voimavellu sanoi:
Taitaa ollla pori1980 mielessä vahvamies kisat :rock: Se on vaan vaikea vastata kuka on vahvin kun voiman mittareita on niin paljon erilaisia ja ihmiiset painottavat niitä eri tavalla esim. kyykky Vs veto....yms.
on erilaisia ja oikeita, oikea olisi se että palstan päälikkö pitää kisat ja päättää lajit/liikkeet. ei jäisi kelleen naputettavaa... juu eipä niin. :rolleyes:

Pakkiksen omat raw-kisat! Ylläpito vastaa säännöistä ja mahdollisista testeistä. :D Ei voisi urputtaa foorumilla varusteista tai dopingista. Vahvin voittaa.

Oikeasti, onko tuo niin typerä idea? Osallistuminen olisi anonyymiä, ja itse kisa tapahtuisi salassa. Sitten pakkiksen modet paljastaisivat, kuka oikeasti on pakkiksen nimimerkeistä vahvin. :worship:

Zone-sarja -42%
Tomppa85 sanoi:
Pakkiksen omat raw-kisat! Ylläpito vastaa säännöistä ja mahdollisista testeistä. :D Ei voisi urputtaa foorumilla varusteista tai dopingista. Vahvin voittaa.

Oikeasti, onko tuo niin typerä idea? Osallistuminen olisi anonyymiä, ja itse kisa tapahtuisi salassa. Sitten pakkiksen modet paljastaisivat, kuka oikeasti on pakkiksen nimimerkeistä vahvin. :worship:
Tuommoset kisat ois kyllä tosi jees :rock:

Voihan sitä kilpailla kuten tuolla naapurifoorumilla. Siis suoritus kuvataan ja pistetään näytille. Ihan mukavia keskusteluja ja paljon osallistujia on ollut.

jees.. paitsi noissakin keskustelu kääntyy puisiin painoihin, huijaavaan puntariin yms välistävetoihin. toki olisi mukava nähdä muiden nostoja!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom