Tällainen nettisivu tuli vastaan:
http://www.gentleman.fi/
Toisinaan olen toivonut, että olisin syntynyt mieheksi, sillä miehille on tarjolla uskomattoman hienoja pukuja ja kenkiä . Tykkäänkin aina vaatetuttaa isäni, kun kerta itse ei pysty niitä käyttämään ja sen myötä on tullut kerättyä enemmän tietoa miesten kuin naisten muodista :D. Joskus (tosin vain joskus) olen miettinyt, että voisi tuota kiinnostua yhtä paljon naistenkin muodista :D. Nyky-aikana näkee aivan liian harvoin hyvin istuvia liivipukuja miehillä, kun yleensä kaikki puvut ovat olleet valmispukuja, jotka lähes poikkeuksetta eivät istu kunnolla. Ryhdikäs mies istuvassa ja hienossa liivipuvusssa = ...
Aika hauska, oon meinaan ite monesti miettiny että ois ehkä hauskempi vaatettaa naisia :D tai no ehkä huonosti sanottu mutta jotenkin tuntuu että esimerkiks naisten kenkävalikoimat olis paremmat. Miehille löytyy vaan pukukenkiä, jotka on ihan komeita parhaimmillaan mutta eipä ihan oo jokapäiväiseen käyttöön, tai sitten loputon valikoima sellasia ihme krapulapaskan värisiä sukelluskenkiä mitkä ei oikein näytä miltään. Nii no tietty lenkkareita myös, yhet sellasetkin vois hommata.
Ehkä pyörin vaan väärissä kaupoissa. Joku varmaan kohta keksii että ehkä mun pitäis käyttää naisten vaatteita :jahas: