Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Tällainen nettisivu tuli vastaan:

http://www.gentleman.fi/

Toisinaan olen toivonut, että olisin syntynyt mieheksi, sillä miehille on tarjolla uskomattoman hienoja pukuja ja kenkiä :kuola: . Tykkäänkin aina vaatetuttaa isäni, kun kerta itse ei pysty niitä käyttämään ja sen myötä on tullut kerättyä enemmän tietoa miesten kuin naisten muodista :D. Joskus (tosin vain joskus) olen miettinyt, että voisi tuota kiinnostua yhtä paljon naistenkin muodista :D. Nyky-aikana näkee aivan liian harvoin hyvin istuvia liivipukuja miehillä, kun yleensä kaikki puvut ovat olleet valmispukuja, jotka lähes poikkeuksetta eivät istu kunnolla. Ryhdikäs mies istuvassa ja hienossa liivipuvusssa = :kuola: ...

Aika hauska, oon meinaan ite monesti miettiny että ois ehkä hauskempi vaatettaa naisia :D tai no ehkä huonosti sanottu mutta jotenkin tuntuu että esimerkiks naisten kenkävalikoimat olis paremmat. Miehille löytyy vaan pukukenkiä, jotka on ihan komeita parhaimmillaan mutta eipä ihan oo jokapäiväiseen käyttöön, tai sitten loputon valikoima sellasia ihme krapulapaskan värisiä sukelluskenkiä mitkä ei oikein näytä miltään. Nii no tietty lenkkareita myös, yhet sellasetkin vois hommata.
Ehkä pyörin vaan väärissä kaupoissa. Joku varmaan kohta keksii että ehkä mun pitäis käyttää naisten vaatteita :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten ihmeessä voi olla näin vaikeaa löytää lämmin ja vielä hyvännäköinen talvitakki Helsingistä miehelle? Naisille kyllä löytyy rättejä joka lähtöön ja edullisesti, miehille pari hassua mallia liikkeen takaosassa ylihintaan.

Yrittänyt kurkkia Stockkalta, Stadiumista, Jack&jones, partioaitta jne jne ja mitään ei löydy. Ellei halua maksaa +500 euroa.

On tuolla muitakin takkeja, jos yhtään viitsit vilkaista. Toisekseen villakangastakki ei mene tuosta vaan pilalle räntäkeleilläkään. Ei ainakaan, ellei ole aivan paskaa laatua.

Kyllä olen vilkaissut, olen BSää aiemminkin ostanut. Mutta ei siellä oikeasti nyt vain ollut yhtään kovin lämpimän ja kivan näköistä takkia tällä hetkellä ainakaan.

Ehkä ei, mutta se ei ole kovin monikäyttöinen takki ja pidän mieluummin että niska pysyisi lämpimänä eli esim mahdollisesti huppu(tai piilossa oleva).

Villakangastakki on vaan paska valinta Suomessa. Nyt on kylmää, mutta tammikuussa voipi tulla taas räntäpaskaa ja villakangas ei sitä kestä.

Villakangas rotsieissa mitä löytyy kaapista on se ongelma että ne on lähinnä liian kylmiä, eipä niissä muita. Tietysti voi mainita siitä useimpien takkien mallista missä pitää olla ihan vitunmoinen bissemaha.

Mutta asiaa, eli jos joku tietää Helsingissä hyviä liikkeitä mistä löytyisi talvitakkeja, esim. parka-tyylisiä tai vastaavia. Villakangastakitkin voivat tulla kysymykseen jos ovat paksuja. Hintaluokassa ~200 eur.

Mutta asiaa, eli jos joku tietää Helsingissä hyviä liikkeitä mistä löytyisi talvitakkeja, esim. parka-tyylisiä tai vastaavia. Villakangastakitkin voivat tulla kysymykseen jos ovat paksuja. Hintaluokassa ~200 eur.

Talvirotsissa on kyllä vaikea löytää hyvää ja edullista ja tuo hintaluokka ei ole niitä helpompia. 300-400 eurolla löytyy jo hyvää takkia niin parka- kuin villakangastakeistakin.
Tässä voisi olla kuitenkin yksi ehdotus parkasta:

http://www.partioaitta.fi/product_info.php?cPath=1_2_312&products_id=7698

Myös The North Face kannattaa tsekata. Eli käy katsastamassa Yrjönkadulla Partioaitta ja Retkiaitta. Jos päätät kasvattaa budjettia niin suosittelen ehdottomasti Peakin takkia. Itsellä ollut Peakin parka irrotettavalla untuvavuorella nyt kolmatta talvea ja aivan loistava ostos!

Juu Stadiumissa näyttää olevan Peakia kanssa, mutta en nyt tosissani ala maksamaan 800 euroa yhdestä talvitakista vaikka rahaa olisikin. Suomen talvi on niin tajuttoman lyhyt ja useimmiten lämmin että ihan turha sijoitus. Untuvatakki voi olla kyllä myös melko turha ostos Suomessa.

Jotenkin ei viitsi sijoittaa takkii hirveästi, 200 euroa ei nyt omasta mielestäni mikään halpa hinta takista kuitenkaan ole. Partioaitan takit olen katsellut kyllä, Jack Wolfskinin takit ok, mutta en pidä tuosta logosta mikä on rinnassa jne. Eikä tuo takki kyllä muotoilultaan silmää miellytä muutenkaan. Olen vaativa:D

edit. no voi se 300e maksaa, mutta sitten pitää takissa olla kyllä todellakin jtn erityistä ja olla lähes perfect.

Tuntuu löytyvän North Facelta vain tuota McMurdo-takkia Suomessa

http://www.scandinavianoutdoorstore.com/miesten-vaatteet/talvitakit-ja-untuvatakit/mcmurdo-parka/

Mc_Murdo_parka.jpg

Tämä takki kuitenkin miellyttäisi, tietääkö joku mistä löytyisi Suomesta?

http://www.snowandrock.com/the-north-face-men%27s-ice-jacket-/down-jackets/ski-snowboard-outdoor-sports/fcp-product/6421

TNF0023G1_1.jpg

Ilmeisesti melko sama tuon McMurdon kanssa, vain lyhyempi. Netin kautta en ainakaa ole tunnin etsimisen jälkeen mtn löytänyt, ulkomailta kylläkin. Pitäisi saada ennen torstaita vain uusi takki.

Käy katsastamassa Stockan urheiluosasto, siellä on Nortin takkeja ollut yleensä ihan hyvin. Ainakin tuota pidempää mallia oon joskus sovitellut siellä.

Miten ihmeessä voi olla näin vaikeaa löytää lämmin ja vielä hyvännäköinen talvitakki Helsingistä miehelle? Naisille kyllä löytyy rättejä joka lähtöön ja edullisesti, miehille pari hassua mallia liikkeen takaosassa ylihintaan.

Yrittänyt kurkkia Stockkalta, Stadiumista, Jack&jones, partioaitta jne jne ja mitään ei löydy. Ellei halua maksaa +500 euroa.
Canada Goose, jossei haittaa että jengi luulee sinua suomenruotsalaiseksi. Tosin se taitaa maksaa about tuon 500. Lisäksi venäläiset käyttää nyt niitä Maclaer tjs merkkisiä kiiltäviä mustia.

Mikä oli takissa vialla?

Se pidempi malli näytti vähän teltalta kun sen laittoi päälle. Hain itse vähän slimmimpää takkia, joten Nortti ei ihan passannut.

Canada Goose, jossei haittaa että jengi luulee sinua suomenruotsalaiseksi. Tosin se taitaa maksaa about tuon 500. Lisäksi venäläiset käyttää nyt niitä Maclaer tjs merkkisiä kiiltäviä mustia.

CG on kyllä aika ehdoton jos hakee todella lämmintä ja laadukasta rotsia! Stokkalle oli tullut nyt joku uusi merkki, olisko sitten just Maclaer. Roikkuu siinä Cottonfieldin ja Lacosten osastojen välissä, vieressä taitaa olla myös Canadian Goosen takkeja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom