Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Unohtui tosiaan mainita. Työvaatteita siis etsin eli suorien housujen tai puvun kanssa pidettäväksi olisi tulossa. Tykkään heittää puvun takin pois omalla toimistolla pyöriessä ja sitten poislähtiessä vetää taas niskaan. Pelkän puvun kanssahan toimii jotenkuten myös telttamalli, kun näkyy enimmäkseen vain etuosa.

Schoffassa näytti olevan joku alekin, jos kävisi vaikka siellä pyörähtämässä.

Mistäs Tyrwhittiä saa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä alan liikkeistä saa myös istuvia malleja. P.T.X:stä löysin taannoin erittäin hyvännäköisiä paitoja ja myyjä itsekin totesi ettei tuolle vartalolle mitään telttoja myydäkään, täytyy olla slimmiä. En muista mitä maksoi mutta ostin kaverin häihin valkoisen paidan jota ei tartte silitellä ja voi pitää ilman aluspaitaa myös ilman takkia (eli ei näy läpi). Oli oikein hyvä ja oon käyttäny häiden jälkeenkin.

Mistä kannattaisi katsella kauluspaitoja? Minkä merkkisiä? Ei kiitos sitä perinteistä telttamallia, vaan vähän tyylikkäämpää ja hyvin istuvaa. Olen käyttänyt pääasiassa Dressmanin "parempaa" mallistoa, koossa 39/40. Nyt se koko alkaa ahdistamaan kainaloiden alta selän leviämisen myötä ja jos vaihdan kokoa suurempaan niin muu paita on auttamatta liian suuri.

50e/ paita olisin valmis käyttämään tai oikein hyvillä perusteilla vähän enemmänkin. ;)

Istuvia kauluspaitoja ei ole helppo löytää. Puvun kanssa nyt ei välttämättä haittaakaan jos ei ole niin slimmi mutta jos tykkää ottaa takkia välillä pois niin istuvuus onkin jo paljon ratkaisevammassa asemassa. Hyvin istuvia kauluspaitoja löytyy mm. Guessilta, Armani Jeansilta ja Sandilta. Jos haluaa edullisempaa paitaa niin mm. Selectediltä löytyy yllättävänkin hyvänlaatuista paitaa. Paidoissa kannattaa miettiä oikeasti, mistä maksaa koska ainakin itse käytän kauluspaitoja päivittäin ja tulee myös pestyä niitä usein. Paskalaatuinen kangas menee helposti pilalle ja se alkaa myös näkymään eli paita päätyy rätiksi hyvinkin pian.

Jeps, selectedin slim fit kauluspaidat hinta-laatusuhteeltaan hyviä, itseltä löytyy musta & valkoinen. Löytynee stockalta noin 40 euron hintaan.

Hyvä saalikauluksellinen villatakki, valkoinen kauluspaita ja tummahkot farkut siisteillä kengillä. Mieleen tulee mm. tämä:
cl031.jpg

Mistäköhän Helsingistä tai Tukholmasta löytäisi vastaavia villatakkeja? Kaikki tähän asti löytämäni ovat olleet huonosti istuvia ja renttuisen näköisiä...

Tällainen nuori jannu tartteis nytten vinkkiä kenkäkauppoihin eli pukeutumistyyli kutakuinkin seuraava:
-harmaat osittain hyvin vaaleaksi kuluneet tyköistuvat asialliset farkut, tai toiset mitä tykkään käyttää tummansiniset, vähän ruskeaan vivahtavat osittain vaaleaksi kulutetut farkut
-neuleita, harvemmin huppareita, kaulus yleensä plussaa
-kauluspaitoja(mustat/muuten vaan hillityt etusijalla)
-paitapuolta piristämään yleensä turkoosi, valkea tai joku kokonaisuuteen sopivan värinen t-paita, joka sitten pilkottaa kauluksesta
-takkina näin talvisin tommonen perus vähän skate henkinen kangastalvitakki hupulla(musta)
-pipo ja lapaset kuuluvat yleensä varustukseen vapaa-ajalla

Olen etsiskellyt vaaleita vapaa-ajan kenkiä. Vähän varrettoman maiharin tyylistä eli en nyt ole hakemassa sitä perus valkeaa lacosten tennaria. Vaaleanruskean tummaharmaan väliltä löytynee se sopiva värimaailma.

Ehdotuksia?

Tällainen nuori jannu tartteis nytten vinkkiä kenkäkauppoihin eli pukeutumistyyli kutakuinkin seuraava:
-harmaat osittain hyvin vaaleaksi kuluneet tyköistuvat asialliset farkut, tai toiset mitä tykkään käyttää tummansiniset, vähän ruskeaan vivahtavat osittain vaaleaksi kulutetut farkut
-neuleita, harvemmin huppareita, kaulus yleensä plussaa
-kauluspaitoja(mustat/muuten vaan hillityt etusijalla)
-paitapuolta piristämään yleensä turkoosi, valkea tai joku kokonaisuuteen sopivan värinen t-paita, joka sitten pilkottaa kauluksesta
-takkina näin talvisin tommonen perus vähän skate henkinen kangastalvitakki hupulla(musta)
-pipo ja lapaset kuuluvat yleensä varustukseen vapaa-ajalla

Olen etsiskellyt vaaleita vapaa-ajan kenkiä. Vähän varrettoman maiharin tyylistä eli en nyt ole hakemassa sitä perus valkeaa lacosten tennaria. Vaaleanruskean tummaharmaan väliltä löytynee se sopiva värimaailma.

Ehdotuksia?

itse ostin tälläiset kengät ruskeina, ja sopii kyllä täydellisesti sinisten tai mustien suht pillien farkkujen kera, yläosat on helppo sovittaa noihin kenkiin. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom