Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.google.fi/search?q=mento...s=org.mozilla:en-GB:official&client=firefox-aTietääkö kukaan verkkokauppoja tai ihan oikeitakin kauppoja mistä saa ostaa Mentorin kenkiä? Stadissa ainakin Aleksi 13 ja Minus noita myyvät mutta jos joku verkkokauppa löytyisi mistä saisi edukkaammin ja laajempaa valikoimaa niin olisipa aika hieno homma.
^No tokihan mie ton saman googletin jo mutta ei tossa kaupassa ollut malleja joita hain. Ei noita hirveästi tunnu löytyvän vaikka makeita popoja tekevätkin. Kiitos nyt kuitenkin .
No mitäs muita liikkeitä enää miehille jää kuin Stokka ja Diesel? Ja joo kysyn vakavissani, ei oo tullu pahemmin kierrettyä muita liikkeitä (kun se vaatisi keskustaan saakka matkustamisen sellon sijaan).
Mulla on yhdet Mentorin kengät, ovat ihan historiallisen huonot jalassa.
Zara on budjettimestoista paras. Eivät ihan istu mulle, mutta jos on sellainen hintelämpi kaveri niin menisin sinne.
Eihän Sellosta keskustaan ajele kuin parikymmentä minsaa eli ei oo paha. Mut eipä niitä liikkeitä nyt kovin hirveesti ole, sehän tässä on vähän ongelmanakin. Riippuu kovasti budjetista. Aleksin Selectedin kaupassa näytti olevan ihan fiksun näköisiä vaatteita kun hain sieltä aluspaitoja. Sehän on hintatasoltaan hyvinkin maltillinen.
Tässä on kaupat, joissa itse tulee käytyä:
- Stocka
- Kampin Moda
- Guess store Aleksi/Kamppi
- Maranello
- Peak store
- Boss Erottaja
- Lacoste Kamppi/Kämp
- One Way
- JC
Mikäli budjetti on rajallinen niin välttäisin todellakin kaikkia H&M,JJ,Dressman -lafkoja koska silloin tulee just näitä kopiolookkeja. Mieluummin vähän mutta laadukasta ja massasta erottuvaa kuin sitten paljon tylsää bulkkitavaraa.
http://images.google.fi/images?sour...258&q=flatcap&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=fi&tab=wi
onkohan mitään suomalaista nettikauppaa mistä sais tommossia flatcappejä ?
Tuolta olen netin kautta tilannut. Ensin lähettivät vääräänlaisen, mutta sitten sain pienen vekslaamisen jälkeen oikeanlaisen talvilätsän.http://www.hattu.fi/
Tuolta saa tilattua, myös kun soittaa ja kysyy niin voi saada jotain muitkin malleja tilaukseen. Todella asiantunteva henkilökunta, sellainen vanhempi herramies palveli kun tuolla joskus vartavasten kävin pyörähtämässä.
Mulle tulee mieleen 16-vuotias lökäpöksy... tai sitten metsuri (siis ei positiivisessa mielessä).Mitä mieltä porukka on tämäntyylisistä kengistä ? Aika yleisiähän nämä ovat, mutta itse ainakin tykkään pitää.
Mitä mieltä porukka on tämäntyylisistä kengistä ? Aika yleisiähän nämä ovat, mutta itse ainakin tykkään pitää.
Oon ostanut Zarasta kaksi kauluspaitaa, samalla reissulla. Parin pesun jälkeen oli paidat niin vituillaan kuin voi olla. Reunat oli ihan uskomattomat vinot ja paidat kutistui koon verran. Sellaisia kokemuksia siis Zarasta.
Nyt pitäisi lähteä metsästämään kenkiä kaupungilta. Perkeleellistä hommaa suurin osa kengistä on ihan hiton kapeita.