Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Uudet tossut tarvis kesäksi. Jotain tennari tyyppistä tai vastaavaa varmaan tälläkin kertaa. Tuossa nyt muutama jotka nopealla googlauksella löysin. Sitten on myös ne perus converset, mutta tuntuu, että sellaiset on taas jokaisella vastaantulijala.

Jack & Jones JJ SURF - Matalavartiset tennarit - beige - Zalando.fi
Clae ELLINGTON - Matalavartiset tennarit - beige - Zalando.fi
Levi's® Korkeavartiset tennarit - beige - Zalando.fi

Mielipiteitä?

No jokanen linkkaamas on samantyylinen malli, eli selkeest sellasest tykkäät. Kato myös esim täältä, täältä tai täältä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sininen ja harmaa on hyviä värejä, laivastonsininen varsinkin miellyttävä. Dressmannin puvuista en tiedä, Suitsupplystä luulisi kuitenkin saavan kilpailukykyisiä vaihtoehtoja dressmaniin verrattuna.
Tilasin kaksi pukua Suitsupplystä. Toivottavasti palauttaminen onnistuu yhtä helposti kuin tilaaminen. Otin kokoa 50 Keikarin foorumin ohjeiden perusteella.

Olen ostamassa uusia kenkiä. Nyt on kahdet kengät kiikarissa, hinta, ulkonäkö ja istuvuus on molemmissa yhtä hyvä. Nyt pitäisi vaan tietää, kumpi merkki kestää käytössä. Toinen on sokoksen oma merkki Kino ja toinen on Bullboxer. Onko kokemuksia näistä merkeistä?

Bullboxerin nahkaiset talvikengät oli ainakin todella kestävät. Muutamat tennaritkin ollu, mutta niistä pohja kului hyvin nopeasti ja vaikka kengät oli muuten hyvässä kunnossa niin sukat kastui aina märällä kävellessä, saattoi tosin pohjat mennä baareissa lasinsirujen päällä kävellessä. Ostan jatkossakin Bulboxerin kenkiä jos löytyy vaan silmään sopiva malli.

Näkisin oleellisimpana asiana sen, että puku on oikeasti hyvin istuva ja työkäytössä sulla pitäisi melkeinpä olla pari pukua. Ohjeiden mukaanhan yhtä päällä pidettyä päivää kohti pitäisi puvun antaa levätä yhtä pitkä aika. Ja sama koskee kenkiä. Pysyy siistimpänä ja kuosissa paljon kauemmin. Dressmannista en usko sun löytävän sopivaa pukua hirveän helpolla eikä heidän kauttaan taida olla saatavilla räätälipalveluita, jolla "sinnepäin" olevan puvun saisi muokattua sopivaksi? Täysvillaisen puvun hinta näytti olevan 249e siellä. Ostin Solosta tummansinisen Ted Bakerin puvun jokin aika sitten ja kaikkien muokkausten jälkeen hinnaksi tuli 550e. Jos siellä nyt on 20% alennukset päällä, niin tuokin olisi jäänyt maksamaan reilun satkun vähemmän. Mun mielestä puku on sellainen asia johon kannattaa (edes vähän) panostaa, kun töissä joudut kuitenkin sitä pitämään ja tuo hintaero ei niin paha ole kuitenkaan.

Ja samoin kuin Axelpass, mä suosittelen myös Soloa: Solo for men - miestenvaateliike: tuotemerkkimme - Helsinki
Palvelu on ollut aina todella hyvää ja siellä on laaja mallisto.
Minä olen todennut parhaaksi kohtuullisessa hintaluokassa seuraavan setin: puku Feren oma sarja ja liina sieltä esim. Brioni, kengät ja kauluspaita Solosta (Roberto Morelli+Trussini) ja kravatti vuittonilta (sellainen ei logollinen). Makunsa kullakin, mutta parin vuoden kokemuksella pidän noista eniten.

päädyin ostamaan bullboxerin kengät. Melko lähellä tätä mallia ovat http://shop.berca.be/images/artikels/210181.jpg

500 metrin kävelyn jälkeen pohjat (saakelin pehmeetä kamaa näköjään) alkoivat kerätä pikkukiviä sisäänsä ja kävellessä kuului nirsk nirsk. Lisäksi pohja alkoi kulua reunoistaan ja muodostaa jäystettä, joka leviää sivuille päin. Onko Näin käynyt kenellekkään? mitä helkkaria? Aivan kuin pohjat olisi tehty purukumista

Pitäisiköhän perua kauppa...?

päädyin ostamaan bullboxerin kengät. Melko lähellä tätä mallia ovat http://shop.berca.be/images/artikels/210181.jpg

500 metrin kävelyn jälkeen pohjat (saakelin pehmeetä kamaa näköjään) alkoivat kerätä pikkukiviä sisäänsä ja kävellessä kuului nirsk nirsk. Lisäksi pohja alkoi kulua reunoistaan ja muodostaa jäystettä, joka leviää sivuille päin. Onko Näin käynyt kenellekkään? mitä helkkaria? Aivan kuin pohjat olisi tehty purukumista

Onko kengissä nahkapohja? Kuvan perusteella vaikuttaisi vahvasti siltä. Nahkapohjat eivät sovellu oikeastaan muualle kuin kuivalle asvaltille juuri tämän pohjan pehmeyden vuoksi.

Tilasin kaksi pukua Suitsupplystä. Toivottavasti palauttaminen onnistuu yhtä helposti kuin tilaaminen. Otin kokoa 50 Keikarin foorumin ohjeiden perusteella.

On juuri niin hankalaa kuin kuvittelinkin puvun ostaminen netistä. Takki oli kelvollinen, jopa hyvä, mutta housut olivat aivan liian suuret. Palautin molemmat puvut ja otin tilalle kokoa 48, missä kyllä epäilen sitten takin istuvuutta.
Kestääkö nämä Feren/Solon puvun huomattavasti kauemmin kuin esim Dressmanin puvut? Hintaahan on noin tuplat. Koskaan en ole puvusta yli 250e maksanut, toisaalta ei mikään ole yli vuotta kierrossa kestänytkään. Thaimaan puvut ovat olleet mielestäni kelvollisia hinta-laatusuhteeltaan.

Nätit kengät mutta tosiaan pohja sellanen että soveltuu varmaan lähinnä stadin keskustassa tai sisällä kävelyyn.

On juuri niin hankalaa kuin kuvittelinkin puvun ostaminen netistä. Takki oli kelvollinen, jopa hyvä, mutta housut olivat aivan liian suuret. Palautin molemmat puvut ja otin tilalle kokoa 48, missä kyllä epäilen sitten takin istuvuutta.
Kestääkö nämä Feren/Solon puvun huomattavasti kauemmin kuin esim Dressmanin puvut? Hintaahan on noin tuplat. Koskaan en ole puvusta yli 250e maksanut, toisaalta ei mikään ole yli vuotta kierrossa kestänytkään. Thaimaan puvut ovat olleet mielestäni kelvollisia hinta-laatusuhteeltaan.

Solosta en tiedä, heillä on tosi slimmejä ja näiden kunnon merkkien B-laadun sarjoja myynnissä ja eivät ainakaan itselle ole istunut vaikken ole mikään "hulk". Ferestä minulla on kolme pukua, ovat kestäneet ihan ok. Ei täydellinen laatu, mutta riittävän hyvä hintaan nähden (500-700). Käy kokeilemassa sieltä tumman sininen.

Ottaisin yhden paremman, mutta oma koko vaihtelee 50-54 niin se on vähän haastavaa.

Itse olen huomannut että keskilaatuiset 500-700€ puvut kestää itsellä 100-150 sovitusta kunnes ne on roskiskamaa. Dresmannin puvuista en tiedä.

- - - Updated - - -

Jos kengissä on nahkapohja, kannattaa niihin käydä teettämässä suutarilla ohut kumipohja nahkapohjan päälle. Ei näy päälleppäin ja lisää kengän elinikää vuosilla.

Itse olen huomannut että keskilaatuiset 500-700€ puvut kestää itsellä 100-150 sovitusta kunnes ne on roskiskamaa. Dresmannin puvuista en tiedä.

Kai seuraavaksi voisi koettaa vähän kalliimpaa pukua jos tuo Suitsupplyn koko 48 ei istu. Kun olen maalta, niin en tiedä, että onko Feressä/ Solossa isommat alet myös puvuissa ale-aikaan? Eli odottaisiko pari kuukautta vai kävisinkö jo kohta hakemassa paremman puvun.

Kai seuraavaksi voisi koettaa vähän kalliimpaa pukua jos tuo Suitsupplyn koko 48 ei istu. Kun olen maalta, niin en tiedä, että onko Feressä/ Solossa isommat alet myös puvuissa ale-aikaan? Eli odottaisiko pari kuukautta vai kävisinkö jo kohta hakemassa paremman puvun.

-20% max. 10% saanet pyytämällä tai jotain extraa. Testaa se niiden oma tummansininen ellet ole joku snägäribodari. Jos olet kokoa 50 niin mulla olisi sellainen ylimääräisenä.
Solosta en tiedä, ostan vain kenkiä sieltä.

180cm/83kg olen tällä hetkellä, en koe itseäni bodariksi. 48-52 on yleensä kokoni ollut, riippuen valmistajasta ja leikkauksesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom