Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
180cm/83kg olen tällä hetkellä, en koe itseäni bodariksi. 48-52 on yleensä kokoni ollut, riippuen valmistajasta ja leikkauksesta.

Älä Tigerin muovipukua osta.
Jos olet Hki käymässä niin voit sovittaa tota mun, jos istuu niin saat kolmasosahintaan. Sääli että olen nyt isompi, se oli mun parhaalta näyttävä puku 10kg kevyempänä.
axelpass.tommi Gmail.com

http://www.starlawest.com/assets/navy-suit-brown-shoes.jpg

Onko kuvan "navy suit" liian kirkkaan sininen monipuoliseen käyttöön, vai onko yleinen käsitys tumman sinisestä puvusta tälläinen: http://www.moss.co.uk/images/original/963985609_01.jpg

Puku tulisi siis ihan yleiseen käyttöön, tulossa kun on niin ylioppilasjuhlia, häitä jne. Toinen vaihtoehto olisi hankkia harmaa, mutta tarkoitus oli vielä säästää sen harkintaa johonkin myöhempään ajankohtaan. Voi olla, että juuri omaa silmää miellyttävän sinisen löytämiseen saa kyllä jokusen putiikin kiertää.

Onko nuo normikokoa pienempiä ja miten harteikkuus? Tuntuu aika hasardia ostaa puku netistä kun yhdeksän kymmenestä ei istu..

Netistä voi etsiä fitti informaatiota (suurimmaksi osaksi keikari.fi) mutta päällisin puolin ovat sitä mitä sanotaan. Eri malleilta istuvuus toki vaihtelee (havana, napoli, washington etc.)
Kannattaa toki muistaa että valmispukua ostaessa (myös fyysisistä kaupoista) on liki mahdotonta saada täysin istuvaa kappaletta juuri sinulle. Suitsupplykin kehottaa viemään pukunsa muokattavaksi parhaimman istuvuuden takaamiseksi. Sama pätee irtotakkeihin ja moniin muihin. Periaatteessa vaatteen tarvitsee istua ainoastaan hartioista, muun saa muokattua vaatturilla/räätälillä.
Kannattaa ottaa pari kokoa ja palauttaa ei-sopivat sillä UPS palautus on maailman helpoin.

Netistä voi etsiä fitti informaatiota (suurimmaksi osaksi keikari.fi) mutta päällisin puolin ovat sitä mitä sanotaan. Eri malleilta istuvuus toki vaihtelee (havana, napoli, washington etc.)
Kannattaa toki muistaa että valmispukua ostaessa (myös fyysisistä kaupoista) on liki mahdotonta saada täysin istuvaa kappaletta juuri sinulle. Suitsupplykin kehottaa viemään pukunsa muokattavaksi parhaimman istuvuuden takaamiseksi. Sama pätee irtotakkeihin ja moniin muihin. Periaatteessa vaatteen tarvitsee istua ainoastaan hartioista, muun saa muokattua vaatturilla/räätälillä.
Kannattaa ottaa pari kokoa ja palauttaa ei-sopivat sillä UPS palautus on maailman helpoin.

Toi palautus toimi kyllä mainiosti. Tosin eivät kellonaikaa ilmoittaneet etukäteen. Kuten aiemmin kirjoitin, niin koossa 50 takki oli melko sopiva, mutta housut olivat valtavat joka suuntaan. Tuskin niistä olisi vaatturikaan sopivia saanut. Omat pukuni olivat Napoli-mallistosta.

^Veljekset Keskisiltä saa ainakin "kiitos 1939-1943", "suomi konepistooli kiertueella" ja "ulvova susi" huppareinakin. Ovat laadukkaampiakin kuin mitkään vuttonit!

Miks miesten vaatteet on aina niin vitun rumia ja kusisia? Miks muijilla on niin paljon hienompia vaatteita aina tarjolla? Vai johtuuko se siitä, et katson noita malleja eri silmällä?

Tuossa etusivun uudessa mainoksessakin ton jäbän vaatteet on suoraan jostain lähetyskirppikseltä... Kuka vittu noita oikeasti pitää päällään...

Olen aikamoinen puusilmä vaatteiden ja värien suhteen, mutta mites nämä sopii yhteen:

PS. Otetaan kuvat pois, jos on liian isoja

Paita perustyylikäs, farkut ottaisin kapeammalla lahkeella, kengät ihan jees, ottaisin varmaan vähän nuorekkaamman ja rennoman mallin kun ikää sulla 22v. (riippuu tietysti mihin käyttöön tulee). Makuasioita toki!

Kengät on tulossa ihan toimistokäyttöön. Tennareita on tullut käytettyä teinistä asti, mutta jalat hikoaa niissä nykyään liikaa. Nyt on haussa laadukkaat nahkakengät, joita voisi kierrättää tennareiden kanssa. Kiitos farkkuvinkeistä, olen tainnut tottua käyttämään vähän liian isoja lokapöksyjä. Nuo Leviksen 511 farkut on jo varmaan fiksumman oloiset?

Miks miesten vaatteet on aina niin vitun rumia ja kusisia? Miks muijilla on niin paljon hienompia vaatteita aina tarjolla? Vai johtuuko se siitä, et katson noita malleja eri silmällä?

Oot aivan oikeassa, mutta koskee enimmäkseen Suomea. Joskus kysyin asiaa yhdeltä suurelta maahantuojalta niin vastaus oli että jos tänne tuo jotain spessumpaa niin ei niitä kukaan osta, kun jengi ostaa niitä susipaitoja. Noi isommat ketjutkin tuo Suomeen lähinnä ne tutut ja turvalliset mitkä menee kaupaksi. Sitten kaikilla on päällä jotain Jack and Jonesin ruutupaitoja.

^Kannattaa myös vähän miettiä että mistä ne vaatteet ostaa. Jostain J&J/HM/Seppälä akselilta nyt ei mitään päällepantavaa voi ikinä löytyä. Isot ketjut tuo vaan bulkkitavaraa jne. Itse ostan vaatteeni suurimmilta osin erikoiskaupoista sekä netistä. Suosin myös tiettyjä merkkejä jolloin tietää koon ja että materiaalit ja leikkaus on laadukkaita.

Tietenkin tuoltakin akselilta voi löytyä hyviä ostoksia. H&M halpisfarkut ovat sekä ulkonäöltään miellyttäviä että kestäviä. Joo, eivät ole 13 kiloa painavasta japsidenimistä mutta eipä tarttekkaan. T-paitojakin tulee välillä sieltä poistettua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom