Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt sais talvitakkeja taas halvalla loppuunmyynneistä...mitäs mieltä olette tämmösestä?

8889528647710.jpg

Samin valinta on varma. Muuten olen sitä mieltä, että tässä ketjussa on menty kyllä viimeisten ulvova susi jne. -paitakeskustelun aikana puolelle Pakkotoiston virallinen tyylittömyyssäie.

Kysytään täältä kun ei muuta paikkaa keksi. Eli mistähän mahtaisi löytyä sellaisia todella ohuita (kankaaltaan) ja löysähköjä t-paitoja kesän rientoihin? Alkaa kyllästyttää kun nykyään kaikki on tuota samaan muottiin ommeltua slimfittiä joka on varsinkin kainaloista todella tukala.

Surella on hyvän mallisia t-paitoja. Samoin Bossilla. T-paitoja, jotka sopii on muutenkin hyvin vaikea löytää, joten mäihällä saa ostaa ja välttämättä kokeilemallakaan ei saa sellaista "lempipaitaa", jota haluis pitää aina. Pitkä selkä ja ei hirveetä mahaa -> Useat paidat vitunmoisia telttoja helmasta ja tiukkoja hartioista. Vihaan niitä.

Ei ollut alkujaankaan hauska juttu toi, joten Mäykky voi pitää turpansa kiinni.

Mun mielestä on ihan pirun onnistunut lookki, hienosti saanut toimimaan mustan ruskean kanssa. Ne menee joissain tilanteissa hyvin yhteen, kunhan kontrasti on tarpeeks iso. Beckham on muutenkin erityisen tyylikäs äijä.

Ideaparkin h&m:ssä on joku remontti menossa ja miesten puolella ainakin oli paljon hyvää kamaa ja halvalla. Täytyy mennä uudestaan käymään, kun löytyi mm. niitä himoitsemiani viininpunaisia neuleita ja muuta kivaa 15€/kpl.

Toimii tuo. Johtuu myös siitä, että Beckhamilla on rasvaton ja sopusuhtainen kroppa ja hyvä pärstä niin lähes kaikki näyttää hyvältä. Istuvuus tekee paljon. Itse heivaisin lasit ja myssyn - on jotenkin liikaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom