Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
^Kannattaa myös vähän miettiä että mistä ne vaatteet ostaa. Jostain J&J/HM/Seppälä akselilta nyt ei mitään päällepantavaa voi ikinä löytyä. Isot ketjut tuo vaan bulkkitavaraa jne. Itse ostan vaatteeni suurimmilta osin erikoiskaupoista sekä netistä. Suosin myös tiettyjä merkkejä jolloin tietää koon ja että materiaalit ja leikkaus on laadukkaita.

Aika pitkälle oon luovuttanut stadin liikkeiden suhteen. Pienistä skeittiliikkeistä voi ajoittain jotain löytyä, vaikken periaatteessa skeittarityylinen olekkaan, mutta siinäpä se. Onneks netistä saa tilattua ja reissattua tulee paljon. Nykistä saa kledjuja ihan törkeän halvalla ja onhan tossa Tukholmakin ihan vieressä. Vähän kyllä harmittaa että toi Tetuanshop sulki liikkeensä stadissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten pohjan kuluminen liittyy koko kengän elinikään? Eikö pohjat voi aina uusia?

Voi uusia. Valtaosa nahkapohjista on liimapohjia, jotka ei kestä kuin yhden kesän. Kengän hinta tyypillisesti alle 200€. Taloudellisesti ei mitään järjeä alkaa uusimaan pohjia, joten halvemmalla pääsee kun laittaa ohuen huomaamattoman kumipohjan kympillä suutarilla. Eri asia on kalliimmat goodyear pohjalliset, jotka kestää jo paremmin kulutusta ja kengän hinta on sellainen että pohjallinen kannattaa uusia.

Mielestäni dressman kuuluu samaan sakkiin hm/jaskajonesin kanssa, Tuntuu että kaikkien paitojen leikkaukset on tehty möhömahaisille suomalaisille. Selästä kiristää ja mahan kohdalle voisi piilottaa jalkapallon

Voikos häävieraana laittaa esim. tummanharmaan puvun kanssa ruskean vyön ja ruskeat kengät, vai onko häät sellainen tilaisuus jossa vieraallakin mustat kengät ja vyö on etiketin mukainen?

Kyllä mun mielestä voi laittaa, hautajaiset eri juttu. Muutenkin tulet näkemään häissä melkosia yhdistelmiä, joten tuo kuulostaa varsin hyvälle. Moni on varmaan farkuissa ja kauluspaidassa.

Mistähän kannattaisi lähteä nahkatakkia etsimään? Netistä en mielellään tilais, koska en jaksa postien kanssa pelleillä, jos väärää kokoa.

Jack&jonesilla on ollut välillä hienoja nahkatakkeja. Ihan siis oikeeta matskua, eikä mitään feikknahkaa. Itelläkin on yks sieltä, on kyllä erinomaisen hyvä ja komee takki. Riippuu toki vähän millasta hakee.

Mistähän kannattaisi lähteä nahkatakkia etsimään? Netistä en mielellään tilais, koska en jaksa postien kanssa pelleillä, jos väärää kokoa.

Kunnon takit aivan pimeän hintaisia, mutta toisaalta myös ikuisia ainakin materiaalin puolesta. Kannattaisi varmaan tutkia myös käytetyt vaihtoehdot jos ei ole jotain käytettyjä vastaan.

Itse ostin stokkalta. Oisko merkki ollu joku gipsy tms. Hintaa oli sen vaille 300€ mut jääätävän hyvä. Malleja löyty silloin ainakin erilaisia.

Mitä mieltä pakkiksen raati, meneekö liian tummaksi kesätakiksi? Takki on ohutta nahkaa sen puolesta kyllä menee ja istuu todella hyvin.
Toimii ehkä vaalean t-paidan ja vaaleiden farkkujen kanssa?
550514-0014_1

Jos multa kysytään niin toimii muuten, mutta ite ainakin vältän kesällä eikös musta kerää lämpöö eli tulee herkemmin kuuma ja vielä ku nahkatakista kyse?

Tällee keväällä vois vielä toimia, itellä kuitenki toi farkkutakki vie voiton :)

Kyllä tommonen nahkatakki on hyvä jokapaikanhöylä. Kesällä öisin/illalla toimii vallan mainiosti, päivällä tietysti liian kuuma.

Tuo takki on Tiger of Swedenin mallistosta ja istuu vielä napakammin hartioista ja hihoista kuin tuossa kuvassa. Itsekin miettinyt toisena vaihtoehtona farkkutakkia, Zarasta saa farkkutakin 70€ tämä Tigerin takki maksaa moninkertaisesti mutta toki laadukas nahkatakki kyseessä.

Itsekin pidän Tigerin vaatteista, mutta niissä ei kyllä laatu kompensoi hintaa =\
Mistä tuotteista on kyse? Minä olen ollut todella tyytyväinen merkin farkkuihin ja chinoihin. Ovh haitari 120-200e, mutta ovat kestäneet kymmeniä pesuja säilyen hyvännäköisinä. Muita tuotteita en ole merkiltä kokeillut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom