Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
machoguidogigolovöitä? Ei ole todellista.

Tämä oli hyvin sarkastinen nimitys noille muskelivöille joissa iso merkkisolki vilkkuu ja ego nousee. Nimitys oli vaan heitto, jonka ajattelin kuvastavan monen foorumin lukijan ajatuksia.

Velipojalle joululahja täytyisi metsästää. Netistä tuskin kerkiää tulemaan, joten ihan kivijalkamyymälä olisi paras vaihtoehto. Mutta paremman puutteessa myös netistä tilattu myöhäinen paketti käy.

^^Tyylikkäät mielestäni, itsellä samanlaiset Tiger of Swedenin vastaavat.:D Tuo kiilto voi ajan saatossa hieman kulua pois, ei kannata ainakaan pestä kovin usein.

Teoriassa ihan hienot, mutta en oikein tiedä minkä kanssa noi sopis yhteen. Omaan jalkaani en laita, kun ei vaan näytä yhtään luonnolliselta mun tyylissä.

Oma uus suosikki on farkkukauluspaidat ja farkkutakit. Ihan mahtavia vaatekappaleita, seuraavaks ostoslistalla on juurikin kyseisenlainen takki. Pitäs myös hommata pitkävartiset ruskeata nahkaa olevat nauhakengät, j&c:n valikoimissa ainakin oli hienoja vaihtoehtoja.

Näyttää aika Lederhoseneilta aka nahkahousuilta. Mulle tuli tota kuvaa katsoessa heti ensimmäisenä mielleyhtymä tähän:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei SICin linkin farkuista ainakaan livenä tule nahkahuosut mieleen jos on normaali näkö. Ihme dissaamista taas kerran. Onhan näitä ollut jo vuosia kaupassa, ei mikään uusi juttu.

Teoriassa ihan hienot, mutta en oikein tiedä minkä kanssa noi sopis yhteen. Omaan jalkaani en laita, kun ei vaan näytä yhtään luonnolliselta mun tyylissä.

Oma uus suosikki on farkkukauluspaidat ja farkkutakit. Ihan mahtavia vaatekappaleita, seuraavaks ostoslistalla on juurikin kyseisenlainen takki. Pitäs myös hommata pitkävartiset ruskeata nahkaa olevat nauhakengät, j&c:n valikoimissa ainakin oli hienoja vaihtoehtoja.

Toimii kun yhdistelee esim. mustaa ja mustaa ja mustaa ja valkoista. Mitään kovin kuvioitua paitaa en käyttäisi, muuten voi tulla vähän joulukuusi efekti. Farkkupaita toimii hyvin noiden kassa.
Zarasta löytyy yleensä hyvin farkkupaitoja, yleensä slim-fit mallisia jos sellaista hakee eikä kovin kalliitakaan, väriä niistä voi tosin lähteä pesussa.

Mulla on tollaiset, ainakin uutena, nahkalta näyttävät farkut. Vielä tyttöjen malli (nohomo) kun en miesten farkuista ole vastaavia edukkaasti löytänyt, parhaat housut mitkä olen ikinä omistanut. Todella kevyet ja viileät, joustavat ja kaikinpuolin mukavat. Aluksi kiilto oli aika silmiinpistävä, mutta nyt ajan kuluessa noista on tullut helvetin hyvät, sellanen ihan pieni kiilto sopivassa valossa. Näyttää melkolailla noilta:

IFWT_Gossip1.jpg

Tulipa taas poistettua pari asustetta rientoihin:
- DC:n Anvil-skeittarit 79.90€
- White Moment:in tupsupipo 29.90€
- BoyCotin collegehousut 39.95€
- New York Rangers CCM/Reebok snapback 30.00€
- Adidaksen " Adi Does" t-paita 29.90€
- Compa Basics 4 Life- sukat 2pr 9.90€

Kallis maku(ko) :D

Aika edukkaitahan nuo on.

Mä poistin itselleni pari viikkoa takaperin joululahjaksi Lacosten kengät (sherbrooke)Tiger of swedenin farkut (pistolero) Lindebergin neuleen sekä kauluspaidat Ben shermanilta ja Replaylta. 500e meni aika nopeasti.

Se stockmann on vaan niin mukava paikka käydä ostoksilla. Siitä voi vähän maksaakin, ettei tarvitse juosta ympäri kaupunkia monessa eri liikkeessä.

Mä poistin itselleni pari viikkoa takaperin joululahjaksi Lacosten kengät (sherbrooke)Tiger of swedenin farkut (pistolero) Lindebergin neuleen sekä kauluspaidat Ben shermanilta ja Replaylta. 500e meni aika nopeasti.

Se stockmann on vaan niin mukava paikka käydä ostoksilla. Siitä voi vähän maksaakin, ettei tarvitse juosta ympäri kaupunkia monessa eri liikkeessä.

No joo, huomioiden että alennusmyynneistä. Mä olen vaan sellainen että jos lähden ostamaan kenkiä, niin kotiin tullessa mukana on 5 muutakin tuotetta :D

myydäänkö stockmannissa ben shermanin kauluspaitoja? oon joskus muistaakseni tuloksetta etsinyt.

Shermanin paidat tuli tosiaan postipakettina. Hyvä huomio.

Eikös Beamhill myy stadissa tuota brändiä? Yliopistonkadulla myymälä. Mulla on muistikuva, että olisin joskus siellä sovittanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom