Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Mietin, että hommaisko piruuttaan tälläset kengät, frendit on enempi tennarilinjaa mut tälläset olis jees muiksi vuodenajoiks ku kesäks. Tiiä sit miten paljo pääsis kuuntelee huutelua vaihteeks. :whip:

image1xl.jpg

image3xl.jpg

Nuo on hienot. Mun mies kayttaa oikeastaan aina tuon tyylisia kenkia, ostin itseasiassa hanelle viime jouluna tosi samantyyliset Kurt Geigerit. Ne ovat vahan tummempaa nahkaa ja ilman noita reikia. Menevat hyvin suorien housujen tai farkkujen kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysytään nyt vaikka tästä topicista.

Eli, suositelkaas jotakin hyvää ja kohtuuhintaista parturia Tampereen keskustasta. Mroomiin en mielelläni astuisi, vai joko niissä kuunnellaan asiakkaiden toiveita? Pari kertaa olen käynyt ja lopputulos ollut jotain muuta kuin toivottu.

Nuo on hienot. Mun mies kayttaa oikeastaan aina tuon tyylisia kenkia, ostin itseasiassa hanelle viime jouluna tosi samantyyliset Kurt Geigerit. Ne ovat vahan tummempaa nahkaa ja ilman noita reikia. Menevat hyvin suorien housujen tai farkkujen kanssa.

Totta, hyvät kengät tuo mun mielestä ehkä eniten särmää yleiseen lookkiin. Katsellaan, ym. kengät olis just nyt tarjouksessakin :evil:

Totta, hyvät kengät tuo mun mielestä ehkä eniten särmää yleiseen lookkiin. Katsellaan, ym. kengät olis just nyt tarjouksessakin :evil:
Osta ihmeessä! Noi on tosi tyylikkäät ja myös monikäyttöiset. Tosin kosken tiedä pohjamatskua en osaa sanoa kuinka liukkaat ne mahtaa olla.

Ajattelin tilata farkut netistä, enkä osaa oikeen noit tuumakokoja kattoo.. vaihtoehdot olis
W29/L32
W31/L32
W32/L32
W33/L32
W34/L32
W36/L32

etsin muualtakii netistä neuvoo, ja oli tällänen rustattu.
koko tuumissa vastaavuus senteissä (cm)
25" 63,5
26" 66
27" 68,5
28" 71
29" 73,5
30" 76
31" 78,5
32" 81
33" 83,5
34" 86
35" 88,5
36" 91
37" 93,5
38" 96
39" 98,5
40" 101
41" 103,5
42" 106
43" 108,5

Mietin vaan kun kuvan malli on 183cm pitkä ja 84kg painava, ja hänellä on päällään 33/32 mallin farkut. Itse olen tällä hetkellä sellanen 70 kilonen, ja mulla olis 34 ton mitan mukaa oikee koko... kumpaa täs nyt sit uskois? :D eihän nyt 84kg painaval voi olla noin pieni lantio. HELP BROTHER OUT!

Ajattelin tilata farkut netistä, enkä osaa oikeen noit tuumakokoja kattoo..
Mietin vaan kun kuvan malli on 183cm pitkä ja 84kg painava, ja hänellä on päällään 33/32 mallin farkut. Itse olen tällä hetkellä sellanen 70 kilonen, ja mulla olis 34 ton mitan mukaa oikee koko... kumpaa täs nyt sit uskois? :D eihän nyt 84kg painaval voi olla noin pieni lantio. HELP BROTHER OUT!

Itte painan 90 ja 34 leveys on monesti hiukka liian leveä vyötäröltä, reisistä taas kapea. Ei noita VOI tietää jos ei kokeile.

Mallikuvien mittakaavan suhteuttamiseen sijaan helpompaa olisi varmaan katsoa, mitä kokoa nykyiset housusi ovat. Vai oletko kulkenut perse paljaana tähän asti? Tuumakoko löytyy pesulapusta melkein farkuissa kuin farkuissa.

ps. mulla on W34 farkkuja ja olen 190/90, ei siis todellakaan kannata tuolle järkeilyn linjalle lähteä. Pelkästään farkkujen leikkaus vaikuttaa istuvuuteen huomattavasti.

On tuo ihan mahdollista. Minä käytän 30" ja painoni pyörii siinä 77-79kg välillä ja olen 178cm pitkä. Sinuna en ostaisi kokeilematta farkkuja. Ne on kuitenkin kaikki vähän erilaisia.

Mistä löytyis (Hki-PKS) suhteellisen slimmi (lue: ei teltta) ja ei kovin pitkä beige trenssitakki vyöllä. Kampin keskuksen modassa oli selectedin, joka oli muuten hyvä mutta ois saanut olla noin 10 cm pitempi. Itse kun olen tällainen hukkapätkä (173 cm pitkä/lyhyt) niin ei saisi olla kovinkaan pitkä tuo takki, muuten näyttää hölmöltä.

Mitä ootte mieltä noista Elementin " Bannock " kengistä? Itse ajattelin ruskeat tollaiset tilata. Onko noi teidän mielestä minkä näköiset?

20130823_171351.jpg Löyty Nykistä 500 Versacet satasella ja ostin pois. Noissa ei ollut mukana nauhoja ja mietin oiskohan noita tarkotus käyttää ilman? Ehkä yhtä kokoa liian isot, kun muita kokoja ei ollut tarjolla, ja kelasin että ainakin neljään alimpaan holeen vois nauhat laittaa. Oisko se sitten jotain nahkasen näköstä mustaa tai tummanruskeaa nauhaa?

katso liitettä 103840 Löyty Nykistä 500 Versacet satasella ja ostin pois. Noissa ei ollut mukana nauhoja ja mietin oiskohan noita tarkotus käyttää ilman? Ehkä yhtä kokoa liian isot, kun muita kokoja ei ollut tarjolla, ja kelasin että ainakin neljään alimpaan holeen vois nauhat laittaa. Oisko se sitten jotain nahkasen näköstä mustaa tai tummanruskeaa nauhaa?

Heh, et kai vain merkin takia ostanut, kun "halvalla sai". Mitä nyt vähän isot ovat ja ilman nauhoja, mutku halvalla sai...

Tulee vähän myöhässä, mutta toki on.

Helsingissä ainakin Penny Lane Töölössä, Laundryroom Iso-Roballa, Play It Again Sam Krunikassa, Kaunis Veera ja Ruutu-Rouva Punavuoressa (viimeksimainitussa ei ole kyllä mikään varsinainen ilo ja elämys käydä, vaikka hyvää tavaraa olisikin), Ansa Kalliossa ja monta muuta ties missä.
Oma suosikkini on itsepalvelukirppis Kaivarin Kanuuna, jossa on oma vintageosastonsa. Täältä voi muutenkin tehdä erinäisiä löytöjä, mutta tuuristahan kaikki kiinni on. Niin kuin vintage- ja second hand-liikkeissä ylipäänsä.

Kiitoksia tästä. Harmi kun ei asu Helsingissä päin, pitänee kuitenkin laittaa korvan taakse nämä.

Heh, et kai vain merkin takia ostanut, kun "halvalla sai". Mitä nyt vähän isot ovat ja ilman nauhoja, mutku halvalla sai...

A. Hieman parempaa laatua nahka ja liitokset kun perus satasen dinsko kengissä. B. Helvetin tyylikkään näköset. C. Ei tarvii pelätä että jokatoisella on samanlaiset jalassa. Tollasista on vaan mahdotonta sanoa kuulusko siihen oikeesti nauhat vai ei mutta hyvältähän noi näyttää mustien nauhojen kanssa. Jos saat samaan hintaan hyvän merkkiset nahkakengät tai massatuotannossa tehdyt perus nahkaklopot niin tottakai sitä kannattaa ottaa merkkikengät. Onhan noissa laaduissa aika hitosti eroa.

Jos kengät eivät ole jalkaan sopivat niin ihan sama vaikka olisivat Halle Berryn kamelinvarpaasta tehdyt niin en käyttäisi.

Jos kengät eivät ole jalkaan sopivat niin ihan sama vaikka olisivat Halle Berryn kamelinvarpaasta tehdyt niin en käyttäisi.

"Ehkä yhtä kokoa liian isot", suoraan itseäni lainaten. Vaihtelee vedänkö 41 vai 42 jalkaan ja kesällä mieluusti ilman sukkia niin pienempi oia parempi. No syksyllä ei oo sitä ongelmaa.

Vaaleanharmaa puku on kyllä tyylikäs. Pari kertaa meinannu jostain alennuksesta ostaa semmosen siistin mutta kun ei oo oikeen käyttöä ja ei nyt huvikseen joka paikassa oo järkeä pitää kun ei eletä 30-luvun rikoselokuvassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom