Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä saisi pikeepaitoja joissa on olkapäillä sellaiset armeijatyyliset arvomerkkipidikkeet? Ja esim. hihoissa ja rinnassa pienet taskut?
Millaiset kengät sopisivat hyvin yhteen harmaiden/beigejen chinojen ja rentojen (sinisiä suurimmilta osin) kauluspaitojen kanssa? Mielestäni ruskeat olisivat hyvät syksyä ajatellen, mutta minkä mallisia kannattaisi katsella?
Tuo on aika yleinen yhdistelmä, eli sininen kauluspaita, harmaat housut ja ruskeat kengät, eli ruskeat kannattaa hankkia, oli malli mikä tahansa. Kenkien malli riippuu vähän siitä, kuinka siistin vaikutelman haluat. Chinojen kanssa käy nuo minun usein mainitsemat desert bootsit (chukka boots), tai tämän postauksen tyyliset kengät, mutta tummemman ruskeana. Jälkimmäinen on vähän siistimpi vaihtoehto.
Minkäslaisia pitkähihaisia paitoja porukka ostelee ja käyttää? Tekis välillä mieli jotain muitakin ostella kun huppareita. Neuleista en niinkään välitä, mut mitä muita vaihtoehtoja olis?
Ostin tollasen huputtoman takin vähän aikaa sitten alennuksesta ja siitä oon tykänny. En tiedä oikeen ees, et millä nimellä noita kannattais ettiä? Netistä nyt kun oon vaatteita tilannu niin aika harvassa paikassa on vastaavia.
Tossa siis vielä kuva tosta. Mitä muuten ootte tämänkaltasista takeista mieltä ylipäätänsä?
Tossa siis vielä kuva tosta. Mitä muuten ootte tämänkaltasista takeista mieltä ylipäätänsä?
katso liitettä 103618
Käyttääkö kaikki siis jotain hupparia tai vastaavaa kun on vaikka baariin menossa? Tietty kun sisälle pääsee niin narikkaan, mut alkaa olemaan semmoset lämmöt illalla ettei takkia viitti laittaa viel päälle eikä t-paidallakaan enää tarkene.
Voi perhana tartteiskin käydä ostamas uus nahkatakki. Ei olis kyl nyt just montaa sataa euroa varaa laittaa takkiin, mut kai sen jostain saa kaivettua :D Joskus menee yli ymmärryksen, et miten noi kunnolliset nahkatakit voi maksaa jotain 300 euron paikkeilla.
Onko suomessa vaatekauppaa joka myy vintagevaatteita? Nettikauppa taikka kivijalkakauppa. Puhutaan 20- ja 40-luvun vaatetuksesta.
Mitä vaihtoehtoja on korvaamaan t-paita, kun haluaa jotain hieman siistimpää, mutta kauluspaita ei vaan sovi meikäläiselle muuten, kuin puvun kanssa. Onko mitään siitä välimaastosta? Pikee-paita on siinä ja siinä rajoilla, näytän melko juntilta siinäkin...
Ehkä se on vaan lähdettävä kokeilemaan ja paneutumaan asiaan tarkemmin, ei oo koskaan tullu siitä etisimisestä mitään, kun on jotain sovittanut ja paita tuskin päälläkään tulee jo ''ei helvetti'' olo...I call bs. Kauluspaitoja on tajuton määrä erilaisia. Erilaisista kankaista, erilaisilla leikkauksilla jne. Löytyy erittäinkin kasuaaleja malleja Toki saattaa joutua näkemään vaivaa sen oman fitin löytämiseksi, mut sittenhän niitä voi hyvällä omallatunnolla ostaa varastoon muutaman kappaleen.
Pikee-paidoissa tarina on ihan sama, löytyy niin hennamaukan printtipaitoja kuin paitoja joita voi ihan oikeasti käyttää esim. puvun kanssa tilanteen salliessa. Ja kaikkea tältä väliltä. Molempia näistä on myös erittäin helppo yhdistellä neuleen kanssa.
Mitäs mieltä pakkiksella ollaan näistä ruutukuviollisista flanelli- tai kauluspaidoista? Itse tykkään jotenkin näistä, koska ei aina viitsi mennä se perus huppari päällä ja en yhtään kunnollista neuletta omista.
Onko muuten mitään vinkkejä, että minkä merkkistä neuletta kannattaisi opiskelijabudjetilla etsiä? Aivan perus v-aukkoinen neule, joka ei olisi hirmu kallis ja laatu olisi parempaa mitä esimerkiksi h&m:llä.
Dressmannin v-aukkoset on mun mielestä ihan perushyvää laatua.
Dressmannin vaatteiden kanssa saa minun mielestä olla tarkkana. Leikkaukset on yleensä suunniteltu keski-ikäiselle kaljamahaiselle miehelle, joten jos hartioista neule istuu, niin mahaan jää tilaa jalkapallon verran. Jotkut ovat ihan ok leikkauksella.