Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä pakkiksen miehet löytää sopivan kokoisia farkkuja? Oma vyötärö-reisi suhde on aika fucked up, että reidet mahtuu housuihin vasta 40vyötäröllä, vaikka oma vyötärö on ~34. Pyörähdin Riversissä, Dressmanissa ja Jaskassa & Jonissa, mutta yhdessäkään ei ollut housuja jotka olisi mahtunut jalkaan. Mitään Gazoz farkkuja tms paskaa en päälleni laita. Mielummin vaikka pieruverkkareissa kuljen.

Et kyllä mistään kaupasta mitään löydä, mutta voisit teettää omat farkut. Niitä sivustoja on ihan helvetisti ja ompelija liikkeet tekee niitä myös. Esim. Makeyourownjeans.com, Custom Jeans | Designer Jeans

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaako joku neuvoa jotakin nettikauppaa tai kauppaa tampereella jossa myytäisiin tämän tyylisiä nahkatakkeja:

katso liitettä 103007katso liitettä 103008

Eli tuommoisia ohkaisen näköisiä ja trendikkäitä. Kaikkien nettikauppojen tarjonnasta sattuu vain löytymään sellaisia paksumpia nahkatakkeja mm. motoristeille mutta nyt olisi tarkoitus löytää tuommoinen vähän tyylikkäämpi ja trendikkäämpi nahkatakki. Monien nuorien päällä kyseisiä takkeja näkee, mutta mitä taas kauppoja kiertelee nettiä myöten niin näyttää olevan melko harvinaisia.

Jos merkillä ei ole niin väliä niin esim. Zarasta pitäisi löytyä vastaavia keinonahkaa sekä aitoa nahkaa olevia.

Eiköhän tampereella Zara ole mutta netistähän näkee noi myös Coats and Jackets - Man | ZARA Finland

Jos merkillä ei ole niin väliä niin esim. Zarasta pitäisi löytyä vastaavia keinonahkaa sekä aitoa nahkaa olevia.

Eiköhän tampereella Zara ole mutta netistähän näkee noi myös Coats and Jackets - Man | ZARA Finland

Kiitos. On muuten vielä ihan siedettävän hintaisia. Hetken aikaa jo meinasin luovuttaa noiden suhteen sillä löysin noita bubbleroomista(?) ja hinta ei ollut oikeen sopiva.. Täytyykin lauantaina käydä tuolla liikkeessä. Thänks!

Osaisiko joku auttaa tässä asiassa.

Elokuvien suurystävänä olen mieltynyt huppariin takin alla. Elokuvissa ne näyttävät hyviltä koska huppuosa on niin iso, eli tulee lähes nyrkkeilyviitan huppu mieleen.

MUTTA... Minä olen 189/110 ja kun olen testannut huppareita, kaikissa tuntuu olevan hyvin pieni, lähes istuva huppu. Onko tässä kyseessä se Hollywoodin optinen harha, eli pienet näyttelijät ovat s/m-kooh huppareissa ja huppu näyttää siksi isolta, vai enkö vain ole löytänyt oikeanlaista?

Elokuvien suurystävänä olen mieltynyt huppariin takin alla. Elokuvissa ne näyttävät hyviltä koska huppuosa on niin iso, eli tulee lähes nyrkkeilyviitan huppu mieleen.

MUTTA... Minä olen 189/110 ja kun olen testannut huppareita, kaikissa tuntuu olevan hyvin pieni, lähes istuva huppu. Onko tässä kyseessä se Hollywoodin optinen harha, eli pienet näyttelijät ovat s/m-kooh huppareissa ja huppu näyttää siksi isolta, vai enkö vain ole löytänyt oikeanlaista?

Luulen että et ole löytänyt oikeanlaista. Itsekkin tykkään huppareista takin alla, koska se huppu vaan jotenkin sopii siihen ja itse näyttää paremmalta. Noissa J&J :n huppareissa on aina huput tosi pienet, tiedä sitten mistä johtuu. H&M :än huppareissa on sopivat, mutta H&M :än tyyli on vaihtunut niin pirusti ettei niitä huppareita kehtaa käyttää. MicMacin huppareissa on myös sopiva huppu. Netistä kyllä löydät helposti huppareita joissa on sopivan kokoinen huppu.

Minkökokoinen takki olis hyvä tämmöselle hoikalle 180 cm pitkälle? Oon uutta takkia syksylle/talvelle hakemas niin ois joko M tai L. Lähinnä vaan mietityttää onko hihojen pituuksilla kauheeta eroa noissa kahdessa koossa noin yleisesti?

Epäilen, että sinulla on aivan jättimäinen kallo.

Minkökokoinen takki olis hyvä tämmöselle hoikalle 180 cm pitkälle? Oon uutta takkia syksylle/talvelle hakemas niin ois joko M tai L. Lähinnä vaan mietityttää onko hihojen pituuksilla kauheeta eroa noissa kahdessa koossa noin yleisesti?

Riippuu mun mielestä takin mallista. Mulla on slimmi M-kokonen pea coat, mutta L olis varmaan ollu vähänä parempi. T: 180-182cm

Luulen että se on vähän merkistä kiinni. Mä oon itse 184cm, ja mulla koko vaihtelee L :än ja M :än välillä. Jotkut (t)paidat on M kokosina juuri sopivia, kun taas jotkut L kokoset näyttävät vähän joltain leningeiltä. Viime kesänä tilasin syksyä varten takkia ja löysinkin stylepitistä yhden juuri sopivan. Hetken pohdin että ottaisinko M vai L kokoisena. Mun edellinen takki H&M :ältä oli L kokoinen ja oli ihan sairaan iso (perhana kun en palauttanut kun tilasin). Päädyin sitten M :ään. Kun sitä asettelin päälleni niin voi perhana. Hyvä ettei selkä ratkennut, palautin ja vaihdoin L :ään, oli juuri sopiva. Pari viikkoa sitten taas katselin talvitakkia ja tilasin taas kerran stylepitistä, nyt kertaalleen oppineena tilasin suoraan L koon takin. Ja voi jumalauta, se oli taas liian iso. Enskerralla jos satun netistä tilaamaan, tilaan varmuuden vuoksi molemmat koot ja palautan väärän.

Pitäisi itsekin ostaa nahkatakki, kumpi takeista näyttää paremmalta?
Zara 100€
6002305800_6_1_1.jpg

Selected 230€
16033655_Black_001_ProductLarge.jpg

Kuvien perusteella ylempi eli Zaran takki.

en voi mitään, mutta ylemmästä takista tulee mieleen Edward Scissorhands, en tiedä mistä toi mielikuva tuli :D mut kumpi istuu päälle paremmin, niin se!

Kuvien perusteella ylempi eli Zaran takki.

Zaran takissa on enemmän yksityiskohtia ja näyttää aika slim-fitiltä jollaista haen. Selectedin takki on aika perustakki mutta varmasti laadukkaampi.
Zarassa on myös vetoketju toisella sivulla, ei näytä oikein toimivan vetoketju täysin auki vai johtuuko se vaan tuosta miesmallista. :D

6002305800_2_2_1.jpg

Kummatkin on I-mallin takkeja V-mallin sijaan.

This is Pakkis.

No tuo etutikkaus on jotenkin esteettisesti miellyttävämpi.

Onks tää tulossa naiselle vai miehelle? Naiselle ylempi, miehelle alempi.

Toi ylempi on kyllä melko kamala miesten takiks...muodista en tajua, mutta tyylikäs toi ei ainakaan ole. Toi elsun saksikäsieetu-vertaus oikeestaan aika osuva. :D

Millaiset kengät sopisivat hyvin yhteen harmaiden/beigejen chinojen ja rentojen (sinisiä suurimmilta osin) kauluspaitojen kanssa? Mielestäni ruskeat olisivat hyvät syksyä ajatellen, mutta minkä mallisia kannattaisi katsella? :)

Millaiset kengät sopisivat hyvin yhteen harmaiden/beigejen chinojen ja rentojen (sinisiä suurimmilta osin) kauluspaitojen kanssa? Mielestäni ruskeat olisivat hyvät syksyä ajatellen, mutta minkä mallisia kannattaisi katsella? :)

Tuo on aika yleinen yhdistelmä, eli sininen kauluspaita, harmaat housut ja ruskeat kengät, eli ruskeat kannattaa hankkia, oli malli mikä tahansa. Kenkien malli riippuu vähän siitä, kuinka siistin vaikutelman haluat. Chinojen kanssa käy nuo minun usein mainitsemat desert bootsit (chukka boots), tai tämän postauksen tyyliset kengät, mutta tummemman ruskeana. Jälkimmäinen on vähän siistimpi vaihtoehto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom