Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin joskus brothersista kansitakkimallisen villkangasrotsin. 230€. Myöhemmin tajusin että leikkaus on ihan perseestä.

Tuntuu että reilu 200€ on just huonoin hintahaarukka villakangastakin ostossa.
Mielummin ~satasella joku varustelekan tai UFF:in tms. löytö, tai sitten samantien 300-400 joku oikeesti laadukkaampi. 200€ on just sellanen dressman hintaluokan väliinputoaja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näyttää että housut ois lyhyet mutta ei pistä pahasti silmään. Hieno värimaailma on. Sukat kyllä laittaisin itse jo ihan mukavuuden takia :D

http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/52479-pakkotoiston-virallinen-tyylisaie-146/#post4289383

On muuten pirun hyvännäkönen yhdistelmä ja just sopivan simppeli kokonaisuus. Mut tossakin tarvii olla tarkka takin materiaalin kanssa, näyttää olevan meinaan aika laadukasta kangasta ja tarkka leikkuu. Eli jos haluaa kopioida lookin niin ei kannata suunnata Dressmanille takkiostoksille..

E: viittiny linkata koko kuvaa uusiks tähän ku vei sen verran tilaa niin tossa linkki postiin

No jos muutat takin hinnan suhteen mielesi, niin Tiger of Sweden tekee hyvin istuvia ja siistejä miesten villakangastakkeja, mutta jos et alesta löydä niin hinta on siellä 400-700 € välillä riippuen mallista. Mut yleisesti jos haluat villakangastakkia niin suuntaisin Stockmannille.

Niin on. Tummansininen tekee sen että tuo toimii, mustana näyttäisi agentilta ja harmaana..no, paskalta. Sininen, valkoinen ja musta toimii kyllä hienosti.

Joo navy-värinen puku olis niin jees. Mulla on vaa tummanharmaa kun tarvii pukua niin harvoin. Ehkä sitte joskus iha huviksee... Duuneis ei tuu tarvii.

Tarvis kans päivitellä vähän kaappia. Ja ne kengät ne kengät..

kertokaas nyt joku mistä liikkeistä kannattaisi etsiä farkkuja sellaisen ns. reitevän henkilön, rupee kyllästyttään kun miestenosastolla ei löydy mitään muuta kuin slimfittejä!

kertokaas nyt joku mistä liikkeistä kannattaisi etsiä farkkuja sellaisen ns. reitevän henkilön, rupee kyllästyttään kun miestenosastolla ei löydy mitään muuta kuin slimfittejä!

Väärä ketju, ei bodarireisille löydy hyviä housuja. Valintojen maailma.

Väärä ketju, ei bodarireisille löydy hyviä housuja. Valintojen maailma.

Kyllä on pakkiksen mieihllä isot reidet jos ei oikeasti sovi kaupoista ihan normaaleja farkkuja jalkaan... Tai sitten on niin paljon läskiä, jolloin laihdutus auttaisi kovasti. Itselläni keskiverto kaveria isommat reidet ja pohkeet ja vielä ei oo tullut vastaan ihan normaalia farkkua mitä ei saisi jalkaan. Paras paketti löytyy toki usein niin, että ottaa polvesta ylöspäin istuvat mallit ja räätälin kanssa laittaa byysat kuntoon polvesta alaspäin.

Kyllä on pakkiksen mieihllä isot reidet jos ei oikeasti sovi kaupoista ihan normaaleja farkkuja jalkaan... Tai sitten on niin paljon läskiä, jolloin laihdutus auttaisi kovasti. Itselläni keskiverto kaveria isommat reidet ja pohkeet ja vielä ei oo tullut vastaan ihan normaalia farkkua mitä ei saisi jalkaan. Paras paketti löytyy toki usein niin, että ottaa polvesta ylöspäin istuvat mallit ja räätälin kanssa laittaa byysat kuntoon polvesta alaspäin.

Valittelin jokunen kuukausi sitten kun ei löydy housuja. Aika hintsusti on ylimäärästä kun vyötärö on 32-34, mutta farkut jotka mahtuu reisistä jalkaan alkaa tuolla 38-> vyötäröstä ylöspäin. Kun treenataan jalkoja kovaa, niin kyllä jumalauta on hankala löytää housuja :(

Olet varmasti oikeassa. Mulla on pakkisstandardeilla kanankoivet, ihan hirveesti muuten en oo niitä reenannu paitsi sellanen 12 vuotta pallopelejä.

Valittelin jokunen kuukausi sitten kun ei löydy housuja. Aika hintsusti on ylimäärästä kun vyötärö on 32-34, mutta farkut jotka mahtuu reisistä jalkaan alkaa tuolla 38-> vyötäröstä ylöspäin. Kun treenataan jalkoja kovaa, niin kyllä jumalauta on hankala löytää housuja :(

Tai sitten meillä on erilaine tyyli ja pidät väljemmästä istuvuudesta... Mutta se että jos ei oikeasti mene reisi sisään edes 34-farkusta niin helvetinmoiset reidet omaat. Enkä mä sitä epäile ettetkö omistaisi, mutta ihmetyttää kun välillä huomaa että 16-vuotiaat pakkislaiset valittelee ettei 1v salitreenin jälkeen mitkään farkut enään mahdu jalkaa.

On kyllä mullakin huomattavasti hankalampaa löytää farkkuja kuin ennen aktiivista salilla käymisen aloittamista. Johtuu varmaan osittain kyllä siitäkin että melkein kaikki farkut on jotain slim fittejä nykyisin. Vyötärö olis 32 tuumaa mutta 33 tai 34 tuumaisia on ostettava kun muuten kiristää reisistä. En omaa mielestäni mitenkään erityisen suuria reisiä. Käytän pelkästään G-Stareja tällä hetkellä, niiden mitoitus on mulle sopiva.

Edit. Farkkuihin liittyen vielä sen verran että erehdyin ostamaan reilu vuosi sitten Peak Performancen farkut samaan aikaan kun ostin Calvin Kleinit. Peakit repes haarosita 3 viikon ja muutaman käyttökerran jälkeen, Calvin Kleinit kesti vajaan vuoden ennenkuin löystyi liiaksi.

Pienellä varauksella suhtaudun itsekin noihin reisijuttuihin. Läskit on asia erikseen mutta aika puntit jalat saa olla ettei ettei esim. 190cm jätkälle mene 36 koon farkut.

Ite tykkään aika slimmeistä ja kapealahkeisista farkuista, ja on usein ongelmia löytää sopivia. Itselleni parhaiten sopivaksi on osoittautunut Tiger of Swedenin malli Pistolero. koko 34" istuu tällaiselle pari kertaa viikossa kyykkäävälle 180/85 vinkuheinälle oikein hyvin. Kolmannet samanmalliset menossa ja todella tyytyväinen olen ollut. Suomessa myy ainakin JC, hintaa jotain 120-150e värityksestä riippuen.

Kyllähän noi perusfarkut on tehty rimppakintuille. Sitten kun reisistä on hyvä, niin sit vyötä on jotain ihan kaameeta.

Tän tredin myötä muistin, että olin ostanu jotkut Pepe Jeanssit vuosia sitten. Myyjälle sanoin, että tuo sellaset, että reisissä on tilaa. Kävin kokeilee niitä äsken ja ne menee just ja just vieläkin. Mitä nyt istuessa tuntuu, että repee jostain perseen seudulta ja vyötärö edelleen aavistuksen liian iso. Nyt on parit Gazoksen bodarifarkut ja niissä on vähän paremmin tilaa. Sitten kun on oikeesti isot jalat, niin eipä noikaan taida mennä...niin tai menee, jos vyötärön ruttaa vyöllä aivan solmuun.

Ite tykkään aika slimmeistä ja kapealahkeisista farkuista, ja on usein ongelmia löytää sopivia. Itselleni parhaiten sopivaksi on osoittautunut Tiger of Swedenin malli Pistolero. koko 34" istuu tällaiselle pari kertaa viikossa kyykkäävälle 180/85 vinkuheinälle oikein hyvin. Kolmannet samanmalliset menossa ja todella tyytyväinen olen ollut. Suomessa myy ainakin JC, hintaa jotain 120-150e värityksestä riippuen.

Kiitos vinkistä! Oon muutaman sentin pitempi mutta täytyy sovittaa kun tulee vastaan, paino sama.

Mulla suunnilleen samat mitat ja käytän vain Jack & Jonesin farkkuja. Yleensä 34/32 on sopiva. Joissakin malleissa vyötärö on kyllä niin iso, ettei pysy ilman vyötä päällä.

Pienellä varauksella suhtaudun itsekin noihin reisijuttuihin. Läskit on asia erikseen mutta aika puntit jalat saa olla ettei ettei esim. 190cm jätkälle mene 36 koon farkut.

Menee 34 leveä jalkaan useimmiten mutta vyötäröltä joutuu laittaa vyöllä muuten ei pysy päällä, näin ainakin "regular" malliset. Reidet on se paikka mistä useinmiten jää ahtaaks. Pituutta 190 ja sentin pari päälle.

No kertokaas sitten viisaammat, että mistä saisi hyviä farkkuja henkilö, jolla on kapea vyötärö ja jonkun verran lihaa reisissä? Vai onko edes mahdollista saada hyvännäköisiä (vähän tiukempia, mutta ei ihonmyötäisiä) farkkuja vähän halvempaan hintaan esim. alle 80e?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom