Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä (netti-)kaupasta löytäisi hyvän näköiset harmaat farkut ja harmaan farkkutakin?
On hyvännäköiset, vaikken tyylistä mitään tajuakaan. Mikä tuo kenkämalli tarkalleen on? Voisin vaikka itse ostaa.Oisko siedettävännäköset? Juurikin tuon värisiä oon etsiskelly..
On hyvännäköiset, vaikken tyylistä mitään tajuakaan. Mikä tuo kenkämalli tarkalleen on? Voisin vaikka itse ostaa.
Muutamat mediaseksikkäät rimpulat kun ostaa, niin alkaa arvostamaan oikeita laatumerkkejä.Kyseessä on Ecco Collin. Täältä ajattelin itse tilata, kun ovat alennuksessa: ECCO Ecco Collin (Coffee W.white Finish/licorice) - Varastossa! - 71.94 ? Boozt.com:issa Jos tilaa tuon uutiskirjeen, niin saa vielä 5% pois.
Ihan tarkoituksella jätin tuosta aluksi ilmoittamatta merkin, kun yleisesti ottaen tuntuu, että Eccot ei oo kovin kovassa huudossa. :D
Kuinkahan paljon takkia voi kaventaa jälkikäteen? Olisi nahkatakki ja villakangastakki, mitkä olisivat muuten mukavia mutta eivät istu enää vatsan ja vyötärön seutuvilta.
Noniin eli otetaanpa käsittelyyn tapaus lyhythihainen kauluspaita, kun se tuntuu olevan useille jotenkin täysin sietämätön vaatekappale. Eli koskeeko ko. vaatekappaleen tyylittömyys kaikkia lyhythihaisia vai ainoastaan sellasia "pukupaitoja"? Omasta mielestä ao. kuvan tyyppiset paidat on ihan toimivia perusvaatekappaleita. Puku/businesspaitoja en kyllä omista lyhythihaisina, enkä tule omistamaankaan. Karseimmillaanhan niihin yhdistetään sitten vielä kraka.. :D
No itselleni lyhythihaiset kauluspaidat on niitä asioita pukeutumisessa mihin en tuu koskaa koskee. Paljon parempi pitää t-paitaa taikka normi kauluspaitaa mistä on hihat ylös kääritty.
Sama homma. Ainakin minä näytän enemmänkin äidin pukemalta peräkammarin pojalta, jos jonkun ruutukuvioisen lyhythihaisen kauluspaidan riipaisee päälleen. Veikkaan, että tuo on aika monella muullakin ongelma noiden kanssa.
No itselleni lyhythihaiset kauluspaidat on niitä asioita pukeutumisessa mihin en tuu koskaa koskee. Paljon parempi pitää t-paitaa taikka normi kauluspaitaa mistä on hihat ylös kääritty.
Millaset kengät sopis rentoon bleiseri, yks värinen valkonen tms. t-paita ja mustat tai ruskeat farkut lookkiin? Bleiseri on tollanen keskitumman sininen.