Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi viddu ite oon just ettinyt ton tapasia "tyylikkäitä" sandaaleja. Näköjään saa kyllä sit pulittaakin ihan kohtuullisesti. Ite ainakin ottasin noilla tuplaremmeillä ja käyttäisin julkisesti kun on chillisti liikkeessä, eikä paljoa kävelyä odotettavissa.

Mä tilasin noi molemmat bugatit. Eli tuplaremmit ja ton varvas sandaalit. Kumminki helvetisti mukavammat kesällä kun tennarit ja omasta mielestä hyvännäköset :) eikä toi hinta enää siinä 500€ laskussa tuntunu :D onpahan perkele Kesävaatteita..

Pakko oikeen tulla tänne kysymään kun en oo noitten värien kanssa niin hyvä. Eli jos on tummat farkut niin minkä väriset paidat niitten kanssa sopii parhaiten? Lähinnä t-paidat. Onko tumman harmaan paidan kanssa liian paljon tummaa väriä vai pitäiskö olla joku vaaleampi väri? Kengät on valkoset jos se vaikuttaa yhtään.

Entä sama vaaleiden harmaitten housujen kanssa?

Pakko oikeen tulla tänne kysymään kun en oo noitten värien kanssa niin hyvä. Eli jos on tummat farkut niin minkä väriset paidat niitten kanssa sopii parhaiten? Lähinnä t-paidat. Onko tumman harmaan paidan kanssa liian paljon tummaa väriä vai pitäiskö olla joku vaaleampi väri? Kengät on valkoset jos se vaikuttaa yhtään.

Entä sama vaaleiden harmaitten housujen kanssa?

Minun mielestä paidan väriä kannattaa vähän valita sen mukaan, että minkä värinen iho, tukka ja silmät on. Samoin tuo "tummat farkut" on aika laaja käsite. Jos kyse on sellaisesta sävystä kuin "navy", niin sen kanssa voit käyttää vähän kaikenlaista, ja ehkä eniten itse suosisin vaaleampia värejä, kuten beige/khaki/tan tai vaaleanvihreä. Valkoisesta paidasta en tiedä, koska sinulla on valkoiset kengät, mutta kokeile.

Sama noiden harmaiden housujen kanssa, eli sävyllä on merkitystä. Jos ei ole kyse mistään "onko tuo valkoinen vai onko tuo harmaa" -sävystä, niin silloin harmaa on yleensä sellainen väri, jota käytetään korostamaan toisia värejä. Se tarkoittaa sitä, että tummaa väriä ei kannata laittaa harmaan kanssa, koska se näyttää tökeröltä, vaan kannattaa suosia jotain vähän vaaleampaa sävyä. Yksi aika perinteinen yhdistelmä harmaan kanssa on vaaleansininen. Kuitenkin sitten harmaa ja musta saattaa sopia keskenään, mutta sinulla on vaaleat kengät, niin se näyttää gradientilta, joka on vähän tökerö.

0e4c98ee074cc00a24acaf0a4aebff71-300x300.jpg Noi tismalleen samat farkut. Sillä erotuksella, että ne sopii mulle paljon paremmin kun tolle mallille enkä vedä persvakoon niitä :DD

81S2W1Gjl5L._SL1500_.jpg Harmaat housut on tollaset chinot.

Ihonväri mulla on aika ruskettunu tällä hetkellä, et ehkä vaalee paita vois senkin puolesta mennä. Ruskeet silmät ja karvaton tukka.

Pitäis jostain varmaan noita värijuttuja opiskella vähän kun ei tuu muuten väreihin kiinnitettyä huomiota kun mulla on aika vahva punaviher värisokeus niin en oo oikeen koskaan väreihin perehtyny.

--- Noi tismalleen samat farkut. Sillä erotuksella, että ne sopii mulle paljon paremmin kun tolle mallille enkä vedä persvakoon niitä :DD
---
Harmaat housut on tollaset chinot.

Ihonväri mulla on aika ruskettunu tällä hetkellä, et ehkä vaalee paita vois senkin puolesta mennä. Ruskeet silmät ja karvaton tukka.

Pitäis jostain varmaan noita värijuttuja opiskella vähän kun ei tuu muuten väreihin kiinnitettyä huomiota kun mulla on aika vahva punaviher värisokeus niin en oo oikeen koskaan väreihin perehtyny.

Noista farkuista en osaa yhtään sanoa, koska noin tummia housuja en käytä. Noin tumman sävyn kanssa on tosiaan, minun mielestä, vaikea saada värejä sopimaan. Ne kun tavallaan on harmaat, mutta toisaalta mustat. Kokeile hieman googlettamista, jos löytyisi.

Tuon sävyisten harmaiden chinojen kanssa sopiikin sitten vähän kaikki vaaleat värit, koska nuo tosiaan korostaa hyvin vaaleaa väriä, ja monessa oppaassa neuvotaan, että nuo ovat aika kulmakivi vaatekaapissa. (EDIT: niin, unohda silti vaaleanpuinainen ja jätä se metroseksuaaleille) Mutta koska olet kalju ja "ruskettunut", niin kokeile niiden kanssa vaalean violettia paitaa (tai paitaa, jossa on valkoisia ja violetteja pieniä raitoja), joka on aika yleinen yhdistelmä yritysmaailmassa. Googlettamalla on aika hankala mitään esimerkkikuvia löytää taas.

Esimerkki vaaleansinisen paidan kanssa (näitä löytää googlettamalla aivan helvetisti yleisyyden vuoksi): Kellan Lutz grey pants light blue shirt

Nuo on aika mielenkiintoisia juttuja, mutta välillä on aika helvetin hankaliakin, jos ei ole mitään taiteellista taustaa. Meikäläinen on välillä ihan kuutamolla joidenkin erikoisempien värien kanssa, eikä ihmekään kun luen teollisuustalouden juttuja, enkä arkkitehtuuria.

Tuosta väreistä.

vielä pari muuta linkkiä:

Klik

&

Klik

Em. linkit englanniksi.

Onko logolliset ja tekstiiliset paidat lapsellisia? Ekaa kertaa elämässäni kuulin tämmöistä. Totta vai ei? Jos on, niin on aika vaihtaa kaikki vaatteeni...

Kiitokset wiiselille linkistä.

@Halleluja: Mulla ei taida olla ainuttakaan yksväristä paitaa koska oon ennen mieltäny ne vähän tylsinä. Nyt on kuitenkin muutaman kerran käyny mielessä, et jos noitakin alkais ostamaan. Niitä olis suht helppo ostella kuitenkin kun kattoo vaan värin ja koon kohdilleen. Tuntuu olevan aika paljon kaikennäkösiä rumia tai naurettavia printtejä varsinkin t-paidoissa ja mä oon aika kriittinen niitten kanssa, et mitä niissä on niin välillä on hankala löytää kunnollisia siistejä t-paitoja.

Mites onko täällä miehillä enemmän jotain printtipaitoja vai ihan yksvärisiä paitoja?

Kiitokset wiiselille linkistä.

@Halleluja: Mulla ei taida olla ainuttakaan yksväristä paitaa koska oon ennen mieltäny ne vähän tylsinä. Nyt on kuitenkin muutaman kerran käyny mielessä, et jos noitakin alkais ostamaan. Niitä olis suht helppo ostella kuitenkin kun kattoo vaan värin ja koon kohdilleen. Tuntuu olevan aika paljon kaikennäkösiä rumia tai naurettavia printtejä varsinkin t-paidoissa ja mä oon aika kriittinen niitten kanssa, et mitä niissä on niin välillä on hankala löytää kunnollisia siistejä t-paitoja.

Mites onko täällä miehillä enemmän jotain printtipaitoja vai ihan yksvärisiä paitoja?

Itse ainakin ruvennut siirtymään aikalailla pois noista printtipaidoista.

Pitkän aikaa suunniteilla ollut vaatekaapin uusiminen, kun sieltä löytyy vaikka minkälaista kulahtanutta t-paitaa, lahkeista hajonneita farkkuja ym. tyylitöntä kledjua.

Tykkään aikalailla tummasta väristä ja sellaisesta rennosta tyylistä. Katellut mm. ebay.comista yhtä takkia New Men's Military Slim Line Jacket Coat Rider Zip Button Hoody Top XS s M L | eBay niin vähän ton tyylistä pukeutumista ajaisin takaa. Osaako joku suositella jotain kauppaa suomesta josta voisi löytyä vai uskaltaako tilata kiinasta asti?

Katukuvassa näkyy tällä hetkellä todella paljon haalealla USA:n lipulla koristeltuja valkeita paitoja. Alkaa näyttää jo omaan silmään suht kuluneelta tyyliltä/kuosilta, vaikka ollaan vasta tässä vaiheessa kesää. Nyt kun tähän on kiinnittänyt erityistä huomiota, niin muutamasta seuraavasta bongauksesta voi ylittyä jo oma sietorajani, jonka myötä alan pitää kyseisen kuosin kantajia mielikuvituksettomina. Totta kai joukkoon mahtuu niitä tyttöjä, jotka selvästi osaavat pukeutua tyylikkäästi ja kroppansa mukaan sekä yhdistellä eri vaatteita, mutta liika on liikaa. Niin ja tämän muoti-ilmiön olen tosiaan huomannut vain naisten vaatteissa.

Mä olisin tilannut ulkonäön perusteella noi G-starit mutta tehty mikä tehty :)

Onko logolliset ja tekstiiliset paidat lapsellisia? Ekaa kertaa elämässäni kuulin tämmöistä. Totta vai ei? Jos on, niin on aika vaihtaa kaikki vaatteeni...

Lapsellisesta en tiedä mutta tyylikästä se ei ainakaan ole. Tyyliniekka ostaa aina vaatteensa ilman näkyviä tekstejä/logoja ja luo sen huomiopisteen jollain muulla kuin jäätävällä printillä t-paidassa. Kaikista pahin on ryhtyä käveleväksi mainokseksi ja vielä maksaakin siitä, eikö sen pitäisi olla toisin päin? Tästä hyvänä esimerkkinä Armanin/Guccin ym. luksusmerkkien paidat. Kaikista halvimpia ovat niistä ne joissa lukee isoimmalla fontilla brändin nimi, kun taas täysin plaini saman merkin paita maksaa puolet enemmän.

Pitkän aikaa suunniteilla ollut vaatekaapin uusiminen, kun sieltä löytyy vaikka minkälaista kulahtanutta t-paitaa, lahkeista hajonneita farkkuja ym. tyylitöntä kledjua.

Tykkään aikalailla tummasta väristä ja sellaisesta rennosta tyylistä. Katellut mm. ebay.comista yhtä takkia New Men's Military Slim Line Jacket Coat Rider Zip Button Hoody Top XS s M L | eBay niin vähän ton tyylistä pukeutumista ajaisin takaa. Osaako joku suositella jotain kauppaa suomesta josta voisi löytyä vai uskaltaako tilata kiinasta asti?

Tulee aika vahvat yesstyle vibat tuosta mallinukkeja myöten. Kuvassa kaupan tuotoksia.
70w0l.jpg

Jaa pitääkin harkita. Ei vissiin sovi hoikille ja vaalea ihoisille, enkä taida uskaltaa netistä tilata eli ehkä parempi ihan jostain liikkeestä ostaa niin tietää ainakin mikä sopii :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom