--- Noi tismalleen samat farkut. Sillä erotuksella, että ne sopii mulle paljon paremmin kun tolle mallille enkä vedä persvakoon niitä :DD
---
Harmaat housut on tollaset chinot.
Ihonväri mulla on aika ruskettunu tällä hetkellä, et ehkä vaalee paita vois senkin puolesta mennä. Ruskeet silmät ja karvaton tukka.
Pitäis jostain varmaan noita värijuttuja opiskella vähän kun ei tuu muuten väreihin kiinnitettyä huomiota kun mulla on aika vahva punaviher värisokeus niin en oo oikeen koskaan väreihin perehtyny.
Noista farkuista en osaa yhtään sanoa, koska noin tummia housuja en käytä. Noin tumman sävyn kanssa on tosiaan, minun mielestä, vaikea saada värejä sopimaan. Ne kun tavallaan on harmaat, mutta toisaalta mustat. Kokeile hieman googlettamista, jos löytyisi.
Tuon sävyisten harmaiden chinojen kanssa sopiikin sitten vähän kaikki vaaleat värit, koska nuo tosiaan korostaa hyvin vaaleaa väriä, ja monessa oppaassa neuvotaan, että nuo ovat aika kulmakivi vaatekaapissa. (EDIT: niin, unohda silti vaaleanpuinainen ja jätä se metroseksuaaleille) Mutta koska olet kalju ja "ruskettunut", niin kokeile niiden kanssa vaalean violettia paitaa (tai paitaa, jossa on valkoisia ja violetteja pieniä raitoja), joka on aika yleinen yhdistelmä yritysmaailmassa. Googlettamalla on aika hankala mitään esimerkkikuvia löytää taas.
Esimerkki vaaleansinisen paidan kanssa (näitä löytää googlettamalla aivan helvetisti yleisyyden vuoksi):
Kellan Lutz grey pants light blue shirt
Nuo on aika mielenkiintoisia juttuja, mutta välillä on aika helvetin hankaliakin, jos ei ole mitään taiteellista taustaa. Meikäläinen on välillä ihan kuutamolla joidenkin erikoisempien värien kanssa, eikä ihmekään kun luen teollisuustalouden juttuja, enkä arkkitehtuuria.