Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
^No eikai sitä nyt tartte oman ikäisten muijien maun mukaan pukeutua eli jos tykkäät ite ton tyylisistä niin anna mennä. :thumbs:

Mutta onko kukaan rekannut Hilfiger Clubiin? Tässä nyt jo kk:n odotellut sitä korttia ja mukana tulevaa 20% etuseteliä. Mietin, että kauanko muilla on kestänyt. Koitin jo kerran kysellä Hilfigeriltä, mutta eivät perhanat vastanneet. Kovasti polttelis jo tilata nuo aiemmin postaamani bootsit ja kylkiäisiks vähän muutakin, mutta kyllä tuo 20% alennus ois kiva hyödyntää. Vielä kun on jo näin pitkään jo odottanut..

Noniin sieltähän se sitten saapui heti seuraavana päivänä. Alennuksen ovat tosin tiputtaneet 20->10%, joten eipä tuolla olis niin ollut merkitystä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Talveksi pitäisi takkia hommata. Omaan silmään miellyttävimpiä ovat trenssitakit, mutta ongelmana vain on "parhaan" löytäminen. Mistä kannattaisi Helsingistä etsiä jotain noin 200-300 euron trenssiä? Tarkoituksena olisi löytää ns. ajaton takki, joka olisi sekä tyylin että laadun puolesta käyttökelpoinen vielä useamman vuoden päästä. Sen verran näissä asioissa olen vanhakantainen, että mielläni maksan hieman extraa siitä, että pääsen tosiana itse koettamaan takkia päällä ja edes vähän katselemaan kuvaa peilistä.

^No eikai sitä nyt tartte oman ikäisten muijien maun mukaan pukeutua eli jos tykkäät ite ton tyylisistä niin anna mennä. :thumbs:

No ei tietenkää, mut aina ei jaksa panostaa niin paljo.

Yay or nay? Joko ton värisenä kevääks tai sit navynä syksyyn.

images

Yay or nay? Joko ton värisenä kevääks tai sit navynä syksyyn.

images
Todellakin yay, jos osaa pukeutua ja ikää löytyy riittävästi. Tosin jos tuollaisen meinaa ostaa, niin uskon että pukeutumistyyli ei ole sitä prisman lenkkari ja printtihuppari osastoa muutenkaan.
Lähinnä tuolla iällä tarkoitan sitä, että jos tuollaisen vetää päälle joku n. 18-vuotias jannu ja kasvot on vielä lapsenomaiset niin näyttää lähinnä herrasmieslarppaukselta tuon tyylinen pukeutuminen.

Suositelkaapa joku hyvää parturia Helsingin alueella, mieluiten idässä. Siis sellainen, joka osaa leikata miesten hiuksia eikä ole ylihintainen.

JESSS! Tän viikon aika varmaa tulee mun takki :

F2322G002-503@1.1.jpg

^No eiköhän kaikki koot mene samassa suhteessa... höhöhö.

(Näen itekin jo mallista että mun pitäis ottaa törkeän isoa kokoa että hartiat, yläselkä ja tumput mahtuisi, jolloin taas varmaan sitten mahan kohalle jäis miljoonasti tyhjää tilaa.)

Joo toi on tollanen slim fit malli. Just millasen tahoinki. Joo en mä mikää iso oo mut iha hyväs kunnos.

Hiukan asiaan liittyen, kannattaa katsoa suomalaisesta Makia vaatelafkasta tehty neljäosainen dokkari:

[video=vimeo;45021533]http://vimeo.com/45021533[/video]

No joko sitä takkia on koleiltu, mahtuuko :)?

Joo, on jees takki, mut on kyl todella slim, ei mahu paksut neuleet alle kyl oikee. No, tyylin takia voi hieman kärsiä :D. Eikä hirveesti oo kasvuvaraa hihoja lukuunottamatta. M koon otin, kyllä kelpaa mut olis ehkä L saanu olla kans.

Mitat siis 181/73 about, rinnanympärys aika lailla 100. vyötärö joku olikoha 85 en oo varma ei oo mittaa käsillä ny, toivottavasti ees joteki järkeväs suhtees noi mitat siis. Vyötärö useissa takeissa just ollu ongelma ku oon luonnostaa jo nii hoikka ni monet on auttamatta telttoja vyötäröltä jos ne on hartioista sopivat.

Joo, on jees takki, mut on kyl todella slim, ei mahu paksut neuleet alle kyl oikee. No, tyylin takia voi hieman kärsiä :D. Eikä hirveesti oo kasvuvaraa hihoja lukuunottamatta. M koon otin, kyllä kelpaa mut olis ehkä L saanu olla kans.

Mitat siis 181/73 about, rinnanympärys aika lailla 100. vyötärö joku olikoha 85 en oo varma ei oo mittaa käsillä ny, toivottavasti ees joteki järkeväs suhtees noi mitat siis. Vyötärö useissa takeissa just ollu ongelma ku oon luonnostaa jo nii hoikka ni monet on auttamatta telttoja vyötäröltä jos ne on hartioista sopivat.
Ok. Sillähän mä kysyin että tossa kuvassa näyttää todella kapealta. Arpapeliä noita on aina netistä ostaa mut hyvä jos edes jotenkin mahtuu.

Vihdoin sain nuo mustat nilkkurit, mutta ovat kyllä sellaset, ettei noilla kylmimpiä kelejä pysty vetämään. Eli ajattelin ostaa sitten vielä toiset ruskeet tuohon käyttöön. Tällaisia (ainakin kuvien mukaan) vähän paremmin talvikäyttöön soveltuvia kenkiä löytyi:

tommy-hilfiger-clift-3-1029576.jpg

10078903_d1.jpg
175319_1_2_34.jpg

Mitä sanoo arvon raati? :D

Vihdoin sain nuo mustat nilkkurit, mutta ovat kyllä sellaset, ettei noilla kylmimpiä kelejä pysty vetämään. Eli ajattelin ostaa sitten vielä toiset ruskeet tuohon käyttöön. Tällaisia (ainakin kuvien mukaan) vähän paremmin talvikäyttöön soveltuvia kenkiä löytyi:

10078903_d1.jpg
175319_1_2_34.jpg

Nättejä kenkiä. Alimman rivin oikeanpuolimmaiset on näteimmät, imo. Vähiten sellaiset "möhkölemäiset".
Tällaisia kenkiä kannattaa juuri välttää kuin ruttoa:
_getImage.php

Aivan liian pökkelömäinen muoto ja muutenkin kyllä vitun rumat.
Nuo pujotusysteemit (en muista nimeä) kaikissa noissa kengissä ihan ylimmillä riveillä tuo mieleen kanssa jonkun vaelluskengän heti. Mutta ei ne nyt haittaa, omaa silmää vaan miellyttää normaali pujotussysteemi vaan enemmän.

Valitettavasti sellanen kunnon talvikenkä täytyy olla vähän pökkelömäinen, että se on myös lämmin. Nuo Peakit näyttää lämpimimmiltä, mutta ovat kyllä sitten ehkä myös rumimmat. Nuo pujottelusysteemit ei kyllä itseä häiritse, kun ne jää lahkeen alle.

Hilfigerin kenkien laadusta ei toistaiseksi kyllä oikein osaa sanoa. Vaikuttas kyllä siltä, että ne on samaa kastia kuin jotkut J&J:t, Selectedit, Zignit yms. eli joku sama valmistaja ne niille tekee vähän eri näkösiks ja nuo vaan brändää ne. Mitään faktaa tämä ei kuitenkaan ole... :P

Kai noissa on joku vuori sitten sisällä? Mulla on meinaan ton näköset kengät ja on kyllä ihan helvetin kylmät talvella. Ilman villasukkaa ei puhettakaan että käyttäsin. Jack Purcellin converse lenkkarit on huomattavasti lämpimämmät vaikkei niissäkään vuorta oo sisällä mutta on ainakin paljon paksummat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom