Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Millainen pipo sopii mustan villakangastakin kanssa? takki on tän tyylinen:

W46027001_050_main_large.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkoitus yhdistää pillifarkkuihin ja neuleeseen. Eli ihan vapaa-aikakäyttöön/iltamenoihin. Itse olen vielä hyvin noviisi näiden pukeutumisasioiden kanssa ja budjetti on rajattu. Palautus on kuitenkin ilmainen, joten jos sieltä ihan rumilukset ilmestyy, niin ei olla vielä ihan ojassa.

Tarkoitus yhdistää pillifarkkuihin ja neuleeseen. Eli ihan vapaa-aikakäyttöön/iltamenoihin. Itse olen vielä hyvin noviisi näiden pukeutumisasioiden kanssa ja budjetti on rajattu. Palautus on kuitenkin ilmainen, joten jos sieltä ihan rumilukset ilmestyy niin ei olla vielä ihan ojassa.

Bootseja pitäisin kyllä itse farkkujen ja neuleen kanssa.
12cbdffe_4f132e7f.jpeg

Bondilla taitaa olla tuossa yli 400€ Tricker'sit jalassa, mutta vaikkapa Herring tai Loake myös hyviä halvempia kenkiä.
http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=3002

e. Budjetti on toki hyvä pitää mielessä, mutta itse sijoitan kyllä huomattavia summia laadukkaisiin vaatteisiin, joita pystyy käyttämään vielä vuosikymmeniä eteenpäin esim. villakangastakit, churchill-malliset kengät.

Kiitoksia paljon neuvoista. Osaatko sanoa mistä suomalaisesta nettikaupasta saisi tilattua noita kyseisiä hinta/laatusuhteeltaan käypiä kenkiä. Ilmainen palautus olisi kyllä pop, vai pitääkö mennä kenkäkauppaan sovittamaan?

On kyllä hyvin vaikea keksiä suomalaisia nettikauppoja. Brandos ja Spartoo on toimiviksi testattuja suomenkielisiä, mutta ei suomalaisia. Kivenjalkaliikkeistä löytyy vielä huonommin, edes stokkalta ei meinaa löytyä perinteisten KENKÄvalmistajien kenkiä, kuten Allen Edmondsia. Jotain Hugo Bossiksi brändättyjä tossuja löytää melkein joka paikasta, mutta muotitalojen teettämät kengät ovat melkein poikkeuksetta hintaansa nähden luokattoman huonoja.

Ilmaisin asian huonosti. Lähinnä jos EU:n sisäpuolella pysyy, ettei tullimaksuja tarvitse maksaa, ja mahdollinen palauttaminen olisi mahdollisimman vaivatonta. Pitää vielä katsastaa tuo Spartoo, Brandos olikin jo tuttu.

Vaarinpaita ainut edes vähän hyvä, kyynärpääpaikat aika rumat kuitenkin, ei sovi oikein vaarinpaitaan sellaset. Noi neuleet aika rumia, perus tollasia printtihirviöitä ja malli niissä on aika pökkelön olonen. Muistuttaa liikaa perushupparia, vaikka ovatkin neuleita. Neule saa kuitenkin näyttää neuleelta eikä hupparilta imo.
Yksinkertaisin ja toimivin vaihtoehto on ostaa vaan ihan perus V kaula-aukolla varustettu yksivärinen neule. Vielä kun on hyvin istuva, niin varmasti näyttää hyvältä.

Etsin jotain neuleita esimerkiksi tuolta minkä mallista kannattaa hakea, jos tuollaisia haluat kuin linkitit:
http://www.zalando.fi/joules-harwinton-neule-beige-4jo22i006-704.html
http://www.zalando.fi/benetton-neule-harmaa-4be22i00t-714.html

Nuo on siis lähinnä malliesimerkkejä, en hintaa pahemmin katsonut.

Millainen pipo sopii mustan villakangastakin kanssa? takki on tän tyylinen:
Norse%20Hunter%20beanie%20vih%20sivu-500x500.jpg

Ite lähtisin hakemaan jotain tän tyylistä. Ei ton kanssa ainakaan mitkään kortsu- tai lätkäpipot sovi ja toi pipo tuo lisänsä miehekkääseen merimieslookkiin. Parran ei tartte välttämättä olla noin tuuhee.

Mistäpäin Helsinkiä vois löytää pitkähihaisia pikeepaitoja sovitettavaksi? Vai onko noi edes yhtään muodikkaita?

Netistä tietty sais helposti tilattua, mutta pitäs vähän päästä mallailemaan eka livenä, jotta uskaltais tilata.

Mistäpäin Helsinkiä vois löytää pitkähihaisia pikeepaitoja sovitettavaksi? Vai onko noi edes yhtään muodikkaita?

Netistä tietty sais helposti tilattua, mutta pitäs vähän päästä mallailemaan eka livenä, jotta uskaltais tilata.
Suomalaisissa nettikaupoissa on aina ilmainen palautus, joten ihan hyvin voi tilata vaikka kaksi eri kokoa ja palauttaa toisen. Pitkähihaiset poolopaidat ei nyt taida tällä hetkellä olla mitenkään pinnalla, joten tuskin löytyy ihan perusvaatekaupoista. Tilaa suosiolla netistä.

Ostin itelleni talvea varten takin tossa kuukausi sitten, mitäs olette mieltä?
972_2012811716203688100.jpg
Yleensä alla on juuri saman väriset housut kuin itse mallilla, tai sitten ihan perus siniset farkut.

Kenkinä pidän tällaisia:
12059910_LEATHERBROWN_001_ProductLarge.jpg

Paitoina käytän suht laidasta laitaan, kuten esimerkiksi:
(täältä ei toimi kuvat linkkeinä) http://eu.tommy.com/Jaron/1957818969,default,pd.html#!q=hoodies&color=025&i=26
http://eu.tommy.com/Mick/0887820869,default,pd.html&cgid=202000#!color=118&i=10

tai sitten ihan perus ohuita pitkähihasia. :)

Pakkiksen raati saa työskennellä!

Takki, housut ja kengät on ihan hyvää perus pukeutumista, takki on on hyvän värinen ja sopii tollasten vaaleiden housujen kanssa. Tota cardigania vaivaa liika kiltteys ja "unelmavävy" tyyppinen olemus. Jos muut vaatteet on tummat niin toi voi kyllä mennäkin. Toi huppari ei ole hyvä, lähtökohtasesti kaikki ylimääräset numerot ja printit paidoissa on tyylittömiä, koulujen ylä-asteilla näkee sitä meininkiä aika paljon. Hupparit on muutenkin leimallisesti vähän nuorempien vaate ja jos sellasen haluaa, niin mun mielestä sen tulis olla mahdollisimman yksinkertanen, esim. yksivärinen ja hyvin istuva. Jos keskellä on vetoketju niin se tekee siitä vähän monipuolisemman käyttää.

Onko kellään tietoa/kokemust villakangastakin kaventamisesta? Hartioista takki on sopiva, mutta muuten sais olla pikkusen kaposampi.
Räätälille varmaan aika helppo homma, mutta lähinnä tosta hinnasta kaipaisin tietoa. Kannattaa varmaan suoraan käydä vaan jollain räätälillä näyttämässä ja kysymässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom