Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä erääseen asiaan. Omaan yhden mustan puvun mutta nyt se on alkanut tuntumaan tylsähköltä ja olen ajatellut kokeilla sinistä pukua. Kyseessä ei siis ole "Navy blue" värinen erittäin tumma puku, vaan astetta sinisempi versio. Ajattelin teetättää puvun mittojen mukaan, jolloin saan siitä juuri itselle sopivan ja miellyttävän mallisen. Pukua on tarkoitus käyttää juhlissa kuten lakkiaiset ja ehkä myös häät? Mitä mieltä olette?

http://i2.ztat.net/large/TI/52/2M/00/F5/02/TI522M00F-502@2.3.jpg tässä linkki tarkoittamastani väristä ja tyylistä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä erääseen asiaan. Omaan yhden mustan puvun mutta nyt se on alkanut tuntumaan tylsähköltä ja olen ajatellut kokeilla sinistä pukua. Kyseessä ei siis ole "Navy blue" värinen erittäin tumma puku, vaan astetta sinisempi versio. Ajattelin teetättää puvun mittojen mukaan, jolloin saan siitä juuri itselle sopivan ja miellyttävän mallisen. Pukua on tarkoitus käyttää juhlissa kuten lakkiaiset ja ehkä myös häät? Mitä mieltä olette?

http://i2.ztat.net/large/TI/52/2M/00/F5/02/TI522M00F-502@2.3.jpg tässä linkki tarkoittamastani väristä ja tyylistä

Go for it, erotut joukosta!

Piti vielä lisätä, että Lindebergillä on whopper tai hopper blueperry -bleiseri, jota saa irtohousuilla. Vähän klassisempi, kun toi Tigerin.

Viime häissä oli vissiin kaikilla muilla paitti mulla musta puku, valkonen paita ja musta kraka. Melko tylsää..

Näinpä tein sitten lopulta. Tai en ole kyllä edes kenkiä vielä saanut, mutta aikeissa olis noin tehdä, jos noille nyt tulee liukkailla keleillä enemmäkin käyttöä.

Mutta nyt ajattelin ostaa seuraavaks ihan arkironttoset talveksi ja katselin tällaisia Hilfigerin nilkkureita joko nauhoilla tai "chelseabootseina":

images
EM56814607_007_FNT.jpg

Kumpiko on mielestänne toimivampi ratkasu? Toki saa esittää muitakin vaihtoehtoja.

Noi nauhalliset näyttää siistiltä, tiedätkö missä noita myydään?

Noi nauhalliset näyttää siistiltä, tiedätkö missä noita myydään?

Ainakin Hilfigerin nettikaupassa: http://eu.tommy.com/. Muualla en ole nähnyt tuossa samassa värissä. Kivijalkakaupoista en tiedä.

Mäkin noihin nauhallisiin lopulta päädyin, mutta nyt löysin niille haastajan eli Samsoe&Samsoen Igorit, joita voi ostaa Nellystä ~160e. Noista ei vaan selviä täysin, että millaset pohjat noissa on ja ehkä nuo hilfigerit on kuitenkin aavistuksen siistimmät..

samsoe-samsoe-sko-igor-268840-600x600.jpg

Kokemuksia nahkapohjista: Paskat kävellä, todella liukkaa monilla pinnoilla ja menevät nopeasti huonoon kuntoon jos kävelee muualla kuin puhtailla sileillä pinnoilla. Nahkaa ja kumia onnistuneesti yhdisteltävän olen nähnyt esimerkiksi Clarksin kenkien pohjissa.
Kyllähän jotkut Clarksit on aika järkyttävät kengät yleensä. Nahkapohjaisena saa sentään laatukenkiä. Talvella ja sateella nahkapohjat huonoja. 30-40e sijoittamalla suutari tekee nahkapohjien päälle kumipohjat.

Mistä kannattaisi etsiä videossa laulajan päällä olevan paidan tyylistä matskua? Parhaiten näkyy 2.15 eteenpäin. Eli hiukan tuollainen gootahtava, mutta kuitenkin siisti paita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Tyylikäs puku varsinkin noilla asusteilla. Tuollainen arkipuku sopii suomalaisten pukeutumiskoodien (joita ei juuri ole...) mukaan ihan hyvin lakkiaisiin, rippijuhliin, vanhojen sukulaisten syntymäpäiville ja jopa niihin häihinkin.

Hyvä kuukausi menossa päivystystöiden johdosta joten nyt olisi varaa ostaa kunnon talvitakki, toisin kuin normaalisti voisin hankkia toppatakin joka kestää pidempään kuin sen yhden talven.

Mistäköhän kannattaisi käydä takki hakemassa, korkeintaan 300 euroa siitä raaskisi pulittaa.. Onkohan nää laskettelumerkit paras vaihtoehto, ainakin niillä tuntuu hintaa olevan..

Joku "bodymerkki" rotsi vois olla myös makee, mutta enpä oo googlella löytänyt yhtäkään paikkaa missä niitä pääsisi sovittamaan.

Tästä on ollu paljon keskustelua varmaan jossain vaiheessa tätäkin ketjua, mutta kysytään nyt vielä kerran.. Mitäs mieltä pakkiksella ollaan mustat farkut+ruskeat kengät kombosta?
Näitä kenkiä oon harkinnut:
104780-l.jpg

Tästä on ollu paljon keskustelua varmaan jossain vaiheessa tätäkin ketjua, mutta kysytään nyt vielä kerran.. Mitäs mieltä pakkiksella ollaan mustat farkut+ruskeat kengät kombosta?
Näitä kenkiä oon harkinnut:
104780-l.jpg
Melkeinpä minkä väriset housut vaan toimii aina ruskeiden chukka bootsien tai desert bootsin kanssa.

Hyvä kuukausi menossa päivystystöiden johdosta joten nyt olisi varaa ostaa kunnon talvitakki, toisin kuin normaalisti voisin hankkia toppatakin joka kestää pidempään kuin sen yhden talven.

Mistäköhän kannattaisi käydä takki hakemassa, korkeintaan 300 euroa siitä raaskisi pulittaa.. Onkohan nää laskettelumerkit paras vaihtoehto, ainakin niillä tuntuu hintaa olevan..

Joku "bodymerkki" rotsi vois olla myös makee, mutta enpä oo googlella löytänyt yhtäkään paikkaa missä niitä pääsisi sovittamaan.

Mä hain viime vuonna alesta Makian parkan. Likimain liian lämmin takki, kun käyn muutenkin aika kovalla koko ajan. Materiaali suht jäykkää, mutta silti aivan parhautta päällä.

Minkäläinen takki on se lämpimin? Villkangastakilla tai jopa nahkatakilla toki pärjää, mutta oikeesti lämmintä takkia ei oo ollu vuosiin? Pärjääkö jollain takilla vielä yli kahenkympin pakkasissa jopa ilman pitkähihasta alla? Joku untuvainen michelin-toppausko se ois? Ei se haittaa vaikka näyttäs hyvältäkin, eli pilkkihaalarit ei oo ensimmäisenä listalla.

Löytyykö suosituksia, että mistä kannattaisi lähteä etsimään ihan perus tummia budjetti farkkuja?

Jos asut Helsingissä niin kannattaa käydä sahaajankatu 35 olevassa liikkeessä. En nyt muista paikan nimeä, mutta joku varastomyynti se oli.

Pystyiskö mielestänne tällaisia kenkiä käyttämään puvun kanssa ainakin sellasissa vähän casuaaleimmissa tilaisuuksissa (harmaa puku, ei krakaa jne)?

images
images

Jos ois tuo kanta ihan musta, niin ei mielestäni olisi mitään estettä, vaikka nää on toki stailattu enemmän siistien farkkujen kanssa pidettäviksi. Siihen tarkotukseen ostinkin noi.

Edit: tuo kuva kyllä vähän hämää eli oikeesti noi on tosi sirot ja ei ole noin "bootsimaiset", mikä oli vähän pettymys..

Pystyiskö mielestänne tällaisia kenkiä käyttämään puvun kanssa ainakin sellasissa vähän casuaaleimmissa tilaisuuksissa (harmaa puku, ei krakaa jne)?

images
images

Jos ois tuo kanta ihan musta, niin ei mielestäni olisi mitään estettä, vaikka nää on toki stailattu enemmän siistien farkkujen kanssa pidettäviksi. Siihen tarkotukseen ostinkin noi.

Edit: tuo kuva kyllä vähän hämää eli oikeesti noi on tosi sirot ja ei ole noin "bootsimaiset", mikä oli vähän pettymys..

No miksei pystyis ?

No miksei pystyis ?

No eihän nuo nyt ihan klassiset pukukengät ole, mutta aika lähellä kyllä. Erehdyin taas lukemaan keikaria ja sieltä saa ehkä hieman väärän kuvan siitä, mikä käy ja mikä ei. :thumbs:

Venyykö muoten tuollaiset kengät yhtään? Eivät siis varsinaisesti purista, mutta vähän kapeilta ehkä tuntuvat. Olen kyllä ehkä tottunut vähän liiankin isoihin kenkiin..

No eihän nuo nyt ihan klassiset pukukengät ole, mutta aika lähellä kyllä. Erehdyin taas lukemaan keikaria ja sieltä saa ehkä hieman väärän kuvan siitä, mikä käy ja mikä ei. :thumbs:

Venyykö muoten tuollaiset kengät yhtään? Eivät siis varsinaisesti purista, mutta vähän kapeilta ehkä tuntuvat. Olen kyllä ehkä tottunut vähän liiankin isoihin kenkiin..

No kyllähän nahka muotoutuu. Keikari nyt on ehkä "vähän" liian fiiniä arkipukeutumikseksi. Mun mielestä. Hitto mä tykkäisin käyttää tollasia "smart shoes" arkisi enemmänki. Tai vähän sirompi ku sopii mun jalkaa paremmi. Ei vaa mun ikäset muijat ymmärrä tollasten päälle. Se on niille sama ku airwalkin skedekengät.

^No eikai sitä nyt tartte oman ikäisten muijien maun mukaan pukeutua eli jos tykkäät ite ton tyylisistä niin anna mennä. :thumbs:

Mutta onko kukaan rekannut Hilfiger Clubiin? Tässä nyt jo kk:n odotellut sitä korttia ja mukana tulevaa 20% etuseteliä. Mietin, että kauanko muilla on kestänyt. Koitin jo kerran kysellä Hilfigeriltä, mutta eivät perhanat vastanneet. Kovasti polttelis jo tilata nuo aiemmin postaamani bootsit ja kylkiäisiks vähän muutakin, mutta kyllä tuo 20% alennus ois kiva hyödyntää. Vielä kun on jo näin pitkään jo odottanut..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom