Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs löytäs alla olevan kaltaiset "dress bootsit/nilkkurit", joissa olis Dainite tai vastaava pohja, että kestäis vähän paremmin pystyssä talven liukkaillakin? Työlästä etsiä kun tuollaista filtteriä ei ole missään. Kengät sais olla mielellään tuota hintaluokkaa, suhteellisen matalalla korolla ja tykkään aika kaposista kengänkärjistä.
Noniin, pakkiksen tyylikkäät herrasmiehet -, ja naiset. Perjantaina ois ammattikorkean opiskelijakunnan järkkäämät teemabileet. Teemana ois business eli liike-elämä.
Himoan teiltä vinkkejä, kuinka vois vetästä tyylikkään casual business - lookin?? Eli pukuhan mulla ois ja se on totta kai perusvarma ratkaisu, mutta en viittis sitä kyllä baarireissulle mukaan ottaa, tulee olemaan liian likainen seuraavana aamuna.
Noniin, pakkiksen tyylikkäät herrasmiehet -, ja naiset. Perjantaina ois ammattikorkean opiskelijakunnan järkkäämät teemabileet. Teemana ois business eli liike-elämä.
Himoan teiltä vinkkejä, kuinka vois vetästä tyylikkään casual business - lookin?? Eli pukuhan mulla ois ja se on totta kai perusvarma ratkaisu, mutta en viittis sitä kyllä baarireissulle mukaan ottaa, tulee olemaan liian likainen seuraavana aamuna.
http://www.bexley.com/Bexley/shoe-BOOTSGOMN-EN.htm?oASPPopupPromo=X
Mites esim. tuolta Enfieldit tai Watfordit?
Mistäs löytäs alla olevan kaltaiset "dress bootsit/nilkkurit", joissa olis Dainite tai vastaava pohja, että kestäis vähän paremmin pystyssä talven liukkaillakin? Työlästä etsiä kun tuollaista filtteriä ei ole missään. Kengät sais olla mielellään tuota hintaluokkaa, suhteellisen matalalla korolla ja tykkään aika kaposista kengänkärjistä.
Mä jättäisin menemättä. Nuo bileet on täynnä DNA-liittymäkauppiaiden näköisiä wannabe-pisnespoikia/tyttöjä.
Kokemuksia nahkapohjista: Paskat kävellä, todella liukkaa monilla pinnoilla ja menevät nopeasti huonoon kuntoon jos kävelee muualla kuin puhtailla sileillä pinnoilla. Nahkaa ja kumia onnistuneesti yhdisteltävän olen nähnyt esimerkiksi Clarksin kenkien pohjissa.Millasia kokemuksia pakkislaisilla on nahkapohjista, jos kenkiä kuitenkin joutuu käyttämään ulkonakin? Mä olen pysytellyt noista tähän asti erossa, koska en oikein näe nahkapohjien hyötyä. Etenkin kun nuo kyseiset pohjathan näyttääkin ihan kumilta/muovilta. Pohjien pinnoittaminenkin tuntuu vähän oudolta eli miksi ylipäätään sitten ostaa eka nahkapohjakengät, jos ne sitten täytyy heti pinnoittaa...
Mä jättäisin menemättä. Nuo bileet on täynnä DNA-liittymäkauppiaiden näköisiä wannabe-pisnespoikia/tyttöjä. Tai sitten menisi applen Jobsiksi pukeutuneena = farkut ilman vyötä ja "poolo"paita.
vs.
Mikset vaan osta just niitä kenkiä mistä tykkäät, ja sitten viet ne suutarille joka laittaa niihin pitävät pohjat..?