Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Mittapukuun on varmasti tyytyminen vielä tässä vaiheessa, tonni pikkutakista on aika hemmetisti, köyhälle. Pitääkin miettiä tota amis vaihtoehtoa. Niillä kun porukka käy korjaamassa autonsa ym. niin miksei sitten takin tekoa. Kiitoksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistäs löytäs alla olevan kaltaiset "dress bootsit/nilkkurit", joissa olis Dainite tai vastaava pohja, että kestäis vähän paremmin pystyssä talven liukkaillakin? Työlästä etsiä kun tuollaista filtteriä ei ole missään. :rolleyes: Kengät sais olla mielellään tuota hintaluokkaa, suhteellisen matalalla korolla ja tykkään aika kaposista kengänkärjistä.

ZI112C04V-802@1.1.jpg

Mistäs löytäs alla olevan kaltaiset "dress bootsit/nilkkurit", joissa olis Dainite tai vastaava pohja, että kestäis vähän paremmin pystyssä talven liukkaillakin? Työlästä etsiä kun tuollaista filtteriä ei ole missään. :rolleyes: Kengät sais olla mielellään tuota hintaluokkaa, suhteellisen matalalla korolla ja tykkään aika kaposista kengänkärjistä.

ZI112C04V-802@1.1.jpg

Ja mikähän se hintaluokka mahtaa olla?

Tsekkaa suomalaiset nettikaupat, Brandos , Heppo tai brittiläinen Asos

Heh, katos joo. Hintaluokka puuttukin. :D Ajattelin että jos alta 150e löytyis. Tuo Heppo olikin itselleni uus tuttavuus. Täytyy selailla tarjonta läpi..

Noniin, pakkiksen tyylikkäät herrasmiehet -, ja naiset. Perjantaina ois ammattikorkean opiskelijakunnan järkkäämät teemabileet. Teemana ois business eli liike-elämä.
Himoan teiltä vinkkejä, kuinka vois vetästä tyylikkään casual business - lookin?? Eli pukuhan mulla ois ja se on totta kai perusvarma ratkaisu, mutta en viittis sitä kyllä baarireissulle mukaan ottaa, tulee olemaan liian likainen seuraavana aamuna.

Noniin, pakkiksen tyylikkäät herrasmiehet -, ja naiset. Perjantaina ois ammattikorkean opiskelijakunnan järkkäämät teemabileet. Teemana ois business eli liike-elämä.
Himoan teiltä vinkkejä, kuinka vois vetästä tyylikkään casual business - lookin?? Eli pukuhan mulla ois ja se on totta kai perusvarma ratkaisu, mutta en viittis sitä kyllä baarireissulle mukaan ottaa, tulee olemaan liian likainen seuraavana aamuna.

Onko pukukoodi business casual?

Suorat housut / Chinot , slimfit kauluspaita, liivi, sit vaiks taskuliina messii viel. Kengiks mustat tai ruskeet nahkakengät. Tai sit jätät liivin pois ja laitat bleiserin. Navysinisenä tai harmaana. Sanoisin kyl et mee liivin kans, koska siel o varmast 30 muutaki ketkä vetää sen perus kauluspaita+bleiserikombon. Tai miksei siisti neutraalin värinen neule + kraka-kombo.

E: pari artikkelia aihepiiristä:

1

2

Puhutko nyt noista Premium merkkisistä paidoista? Ne ovat ainakin aika slimmejä, kantsii käydä ehkä liikkeessä sovittamassa tai etsiä kokokarttaa netistä. Tai tilaa molemmat jos on maksuton palautus.

Tällaisista oli kyse: http://www.stylepit.fi/guy/muoti/paidat/pitkahihaiset/bla-m-hvid_jack-jones-pitkahihaiset_150555_637 Ei ollut kuin se todennäköisemmin kohilleen osuva malli saatavilla tilaushetkellä niistä kahdesta väristä, jotka tilasin, niin ei voinut ottaa kumpaakin. Noi on vissiin jotain vanhoja malleja, koska Jack&Jonesin sivuilla noita ei ollut..

Meinasin myös äsken jo tilata tällaiset kengät, koska hinta olis ollut ihan kohdillaan: http://www.brandos.fi/lloyd/oakland-12-128-04-tropical-calf-kenia/a53713 mutta sitten huomasin viime hetkellä, että noissahan onkin tuo pohja puoliksi nahkaa. Millasia kokemuksia pakkislaisilla on nahkapohjista, jos kenkiä kuitenkin joutuu käyttämään ulkonakin? Mä olen pysytellyt noista tähän asti erossa, koska en oikein näe nahkapohjien hyötyä. Etenkin kun nuo kyseiset pohjathan näyttääkin ihan kumilta/muovilta. Pohjien pinnoittaminenkin tuntuu vähän oudolta eli miksi ylipäätään sitten ostaa eka nahkapohjakengät, jos ne sitten täytyy heti pinnoittaa...

Mä jättäisin menemättä. Nuo bileet on täynnä DNA-liittymäkauppiaiden näköisiä wannabe-pisnespoikia/tyttöjä. Tai sitten menisi applen Jobsiksi pukeutuneena = farkut ilman vyötä ja "poolo"paita.

black-pamela-scott-dress-black-shoes-black-suit-white-tie_400.jpg

vs.
220px-Steve_Jobs.jpg

Mikset vaan osta just niitä kenkiä mistä tykkäät, ja sitten viet ne suutarille joka laittaa niihin pitävät pohjat..?

Millasia kokemuksia pakkislaisilla on nahkapohjista, jos kenkiä kuitenkin joutuu käyttämään ulkonakin? Mä olen pysytellyt noista tähän asti erossa, koska en oikein näe nahkapohjien hyötyä. Etenkin kun nuo kyseiset pohjathan näyttääkin ihan kumilta/muovilta. Pohjien pinnoittaminenkin tuntuu vähän oudolta eli miksi ylipäätään sitten ostaa eka nahkapohjakengät, jos ne sitten täytyy heti pinnoittaa...
Kokemuksia nahkapohjista: Paskat kävellä, todella liukkaa monilla pinnoilla ja menevät nopeasti huonoon kuntoon jos kävelee muualla kuin puhtailla sileillä pinnoilla. Nahkaa ja kumia onnistuneesti yhdisteltävän olen nähnyt esimerkiksi Clarksin kenkien pohjissa.

Mä jättäisin menemättä. Nuo bileet on täynnä DNA-liittymäkauppiaiden näköisiä wannabe-pisnespoikia/tyttöjä. Tai sitten menisi applen Jobsiksi pukeutuneena = farkut ilman vyötä ja "poolo"paita.

black-pamela-scott-dress-black-shoes-black-suit-white-tie_400.jpg

vs.
220px-Steve_Jobs.jpg

No toihan on hieno tilaisuus todellakin erottua edukseen jos laatu on sun kuvien kaltasta. ;)

nahkapohjat kestää ihan hyvin käyttöä, ainoa vaikeampi ajankohta on loskasäät kun hiekoitussora + sohjo hieroo vähän ikävän nopeasti pohjat huonoon kondikseen. muuten pystyy ihan hyvin käyttämään ilmankin puolipohjausta.

tietty jos on vaan yhet kengät jotka on joka pv jalassa asia on ehkä eri.

Mikset vaan osta just niitä kenkiä mistä tykkäät, ja sitten viet ne suutarille joka laittaa niihin pitävät pohjat..?

Näinpä tein sitten lopulta. Tai en ole kyllä edes kenkiä vielä saanut, mutta aikeissa olis noin tehdä, jos noille nyt tulee liukkailla keleillä enemmäkin käyttöä.

Mutta nyt ajattelin ostaa seuraavaks ihan arkironttoset talveksi ja katselin tällaisia Hilfigerin nilkkureita joko nauhoilla tai "chelseabootseina":

images
EM56814607_007_FNT.jpg

Kumpiko on mielestänne toimivampi ratkasu? Toki saa esittää muitakin vaihtoehtoja.

Kysytään nyt vielä täältäkin, vaikka en mä edes usko saavani vastauksia. Mistä v-i-t-u-s-t-a saa nainen sopivia kauluspaitoja, mallia perus? Vaatimukset eivät ole suuret: a) rätin tulee olla sopiva ja b) ei glittereitä, perhosia, kuvioita, koukeroita tai kukkia. Väri voi olla mikä vaan, mutta musta.

Vai pitääkö teetättää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom