Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
-One-Direction-one-direction-27925132-636-387.jpg

Kellään hajua mistä sais tollasen takin kun tolla jepellä joka on toinen vasemmalta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa turhauttamaan tää jatkuva sopivien/istuvien housujen ja farkkujen metsästys... Sattuuko joku tietämään jonkun mallin ja merkin joka voisi olla vähän reilumpi reisistä ja kapenisi hiukan pohkeita kohti? Mitkään erityisen isot jalat eivät ole kuitenkaan kyseessä.

Itsellä sama edessä. Eli tällä hetkellä järjestään kaikki farkut vähän turhan leveitä lahkeista ihan siitä syystä että reisistä sopii.
Itse törmäsin tälläisiin "joustavaa materiaalia" oleviin kun deckkiä etsiskelin.
http://lamina.fi/wilshire-basic-overdye/3019996/dp
En sitten tiedä kuinka sopii sun tyyliin, eikä noi ainakaan tuossa kuvassa kovin kapeat tuolta lahkeistakaan ole, mutta frendillä jotkut stretch farkut kanssa jotka on käytännössä ihonmyötäset eli ilmeisesti niitäkin on sitten eri malleja. Mutta jos törmäät kaupassa niin kokeile, itse kun rahaa saan niin lähden sellaisia ainakin jostain metsästämään. Jack & Jonesista varmaan jo ihan löytäis.

^^ Japetius, itse halusin täysin samat kengät ja noita huijaussivustoja löytyy oikeasti satoja. Supran virallisilla sivuilla on lista niistä. http://www.suprafootwear.com/service -> ''COUNTERFEIT EDUCATION''

Ei tullu loppujen lopuks ostettua ku hinnat taivaissa suomessa ja en löytäny fiksua ulkomaalaista nettikauppaa joka lähettäis suomeen.

Täältä oon ainakin yhet Suprat tilannu. En sitten tiedä onko tuolla niitä popoja joita olitte vailla.

Kickzistä on tullu itelläki yhet Suprat tilattua mutta tosiaan noita kultasia ei tunnu löyty mistään. Häätynee jatkaa siis metsästämistä.

Vinkkejä mistä pk-seudulta tän tyylisiä SLIM FIT kansitakkeja kannattas jonkin ajan päästä lähtee ettii. Sellasia jotka ei oo mitää skeidalaatuu.

pea-coat-asos.jpg

Mä löysin viime vuonna aivan tuon kuvan näköisen ja hyvin istuvan takin one waysta. Oli volcomin valmistama, ja sen verran hyvälaatuinen että pystyy käyttämään tänäkin talvena. Helppo ei kyllä ole slimmiä kangastakkia löytää, mäkin jouduin kiertämään monta päivää

Tiger Of Swedeniltä saattaa löytyä slim fitinä kipparitakkeja. Itse ostin viime talvena Stadin Stockalta sellaisen tummansinisenä.

Pakko suositella asos.com

+ aivan järkyttävän kokoset valikoimat kaikkea
+ aleita paljon ja todella laajoja aleita (nyt kesä aleista tilasin emporio armanin t-paitoja, vaimarin, g-star paitoja, pitkähihasen, t-paidan ja vaimareita) säästöä suomeen verrattuna sen 70% ainakin, kun hinnat muutenki alemmat ja niihin vielä 50-80% ale
+ kesäalesta myös michael kors:in kello 180e samanlainen timanttisissa 295e (:
+ viime syksyn aleista ben shermanin kangastakkia malli samanlainen ku ylemässä kuvassa taisi olla 120 tai 140e, en halua ajatella paljon suomessa oisi maksanut
+ nopea toimitus ja toimiva palautus ja loistava asiakaspalvelu (saa postiin, kuriiri toimituksella jne)
+kengistäki löytyy paljon kokoja melkein joka mallille

viimeset 2v olen käyttänyt tuota ja en enää muualta vaatteita ostakkaan

Joo no asos on tuttu nimim. 9 tilausta tehty. Mut ei siel atm ollu mitää tollasii takkeja viel ja takeis pitää kyl olla merkkien kokopolitiikka selkeempää ku jossai neuleis.

Mulla yks m-koon t-paita (yleensä s) niin muuten kyllä rento mut hihat on siis ihan vitun xs-kokoo.

Mut sieltä tosiaa kattelen kun niitä sinne taas ilmestyy noita pea coatteja. Ja joo sehän se ongelma onkin ku muutenkin hoikka ruumiinrakenne niin sellanen slimmi pitää olla tai näyttää teltalta yllä.

Voidille ja tompalle kiitokset vinkeistä.

Pakko suositella asos.com

+ aivan järkyttävän kokoset valikoimat kaikkea
+ aleita paljon ja todella laajoja aleita (nyt kesä aleista tilasin emporio armanin t-paitoja, vaimarin, g-star paitoja, pitkähihasen, t-paidan ja vaimareita) säästöä suomeen verrattuna sen 70% ainakin, kun hinnat muutenki alemmat ja niihin vielä 50-80% ale
+ kesäalesta myös michael kors:in kello 180e samanlainen timanttisissa 295e (:
+ viime syksyn aleista ben shermanin kangastakkia malli samanlainen ku ylemässä kuvassa taisi olla 120 tai 140e, en halua ajatella paljon suomessa oisi maksanut
+ nopea toimitus ja toimiva palautus ja loistava asiakaspalvelu (saa postiin, kuriiri toimituksella jne)
+kengistäki löytyy paljon kokoja melkein joka mallille

viimeset 2v olen käyttänyt tuota ja en enää muualta vaatteita ostakkaan

Eiköhän tämän ketjun käyttäjillä jokaisella ole Asos tuttu. Asoksen valikoimat ovat erinomaiset, ja keskimäärin parhaat vaatteet ovat sitä kautta löytäneet. Tuotetiedoista löytyy hyvin nuo ympärysmitat, ja minun ruumiinmalli on suhteellisen lähellä noiden mallien vastaavia (mallia vinkuheinä, esim Voi:n mallin kanssa tuntui istuvan 1:1).

Tuon saman Ben Shermanin kangastakin nappasin @60e, mutta ostin sen kevään lopuksi. Syksyllä luonnollisesti hieman kalliimpaa, koska sesongit ovat tulossa.

Asos on mun mielestä muuten ok, mutta mun mielestäni valikoima on pieni. Tai harvoin iskee silmään sellaisia vaatteita, että niissä on jotain mikä herättää mielenkiinnon. Omaan makuun siis liikaa mitäänsanomattomia ja "tylsiä" vaatteita. Harmaata pukua etsin pitkään ja ei esim. Asoksen mallistossa ollut järkevännäköistä ja hyvällä leikkauksella olevaa mallia. Ostin sitten tänään Zarasta puvun joka miellytti yksityiskohdiltaan ja leikkaukseltaan. Slim fit housut oli aluksi hieman omituiset, mutta oikeanlaisten kenkien kanssa näyttää omaan silmään itseasiassa melko tyylikkäältä.

edit: esim. yhtään tyylikästä bleiseriä en Asokselta löytänyt. Alesta kuitenkin kaappasin Firetrapin militanttihenkisen slimmin trenssin, pitkälti hinnan takia. Näyttää toki paljon paremmalta mun päällä kuin tuolla mallilla :D

katso liitettä 85694

Frendin kommentti ku näki ton asoksen valikoimaa ja ties et mul on sieltä kuteita:

"Täähän on tällänen puppelipoikien fruidekauppa. Mut toisaalta sähän oot just sellanen"

No, jokanen tavallaa.

Jack&Jones jos haluan jotain printtipaitaa. Printit kyllä tosi paskaa yleensä ja laatu halvimmissa paidoissa. Hyviä slimfit paitoja olen löytänyt ~12e hintaluokasta.

Tuli tossa syksylle ostettua Calvin Kleinin vyotarolle ylettyva musta nahkatakki, valkoinen olkalaukku, valkoinen kangasvyo mustalla printilla, vyotaron alle istuvat tummat farkut, sitten muutamia Ralph Laurenin ja Tommy Hilfigerin printtipaitoja, Ralph Laurenin vaaleat farkut ja mustat kengat seka Lacosten valkoiset kengat. Viime talvena ostin Tommy Hilfigerin pitkan mustan huopatakin ja kaulahuivin. Tulevana viikonloppuna varmaan ostan Armanin ja Bossin farkut seka muutamia t-paitoja lisaa ennen kuin lennan takaisin Suomeen, ei noita Suomen hinnoilla pahemmin ostella :(

Ainiin sit lahiaikoina ostettuja on myos 2x Golds Gymin hihatonta ja yksi t-paita.

101920-b.jpg

Ton tyyliset kengät ois hakusessa, hintaluokka <50€. Mistä kannattaisi lähteä katselemaan (nettikaupat / kivijalkaputiikit).

Asosista vielä sen verran että siellä on jostain kumman syystä valittu rumimmat lipputangot mitä brittien saarilta löytyy esittelemään noita vaatteita niin tästä syystä on täysin mahdoton kuvitella miltä vaatteet näyttäisivät omassa käytössä.

Asosista vielä sen verran että siellä on jostain kumman syystä valittu rumimmat lipputangot mitä brittien saarilta löytyy esittelemään noita vaatteita niin tästä syystä on täysin mahdoton kuvitella miltä vaatteet näyttäisivät omassa käytössä.
Ainahan näissä kaupoissa on lipputangot esittelemässä:( Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom