Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Tosi hyva idea, tuolla oli sopoja pipoja! Istuu myos tarkoitukseeni kuin nena paahan silla olen ostamassa poikaystavalle pipoa etta han selviaa Suomen kylmasta kun tullaan kaymaan. Suomalainen pipo on siis paras mahdollinen siihen tarkoitukseen :)

Ma diggaan "maailmanmerkeista", koska ne ovat klassisia, laadukkaita ja arvokkaita. Lisaksi tiedan etta toinen tykkaa Ralph Laurenista joten sen vuoksi etsin sielta ensimmaisena.

Taidan kylla sittenkin kallistua Coston puoleen. Pitaisi vaan paattaa minka varinen pipo!

Edit.
Eikun en olekaan varma. Kauhean pienen nakoisia Coston pipot. En halua mitaan paakortsua vaan ISON villapipon.

Noi beaniet on kyllä aika vaisuja. Ite diggailen niistä karvalakeista, varsinkin siitä käsinmaalatusta spessuerästä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysyn nyt täällä kun en muutakaan ketjua keksinyt. Mistä saisi Crack t paidan (edessä mies jolla on nenä jauhossa ja takana lukee crack addict)
ja en ole kokoa xl :D

Kysyn nyt täällä kun en muutakaan ketjua keksinyt. Mistä saisi Crack t paidan (edessä mies jolla on nenä jauhossa ja takana lukee crack addict)
ja en ole kokoa xl :D

Fitnesstukusta.

Mua kiinnostais tietää, että millasia Eckon paidat on mitoitukseltaan. Onko reiluja tyyliin Gasp vai "normaalikokoa"?

Muttakun en ole kokoa xl.

Mistä pakkiksen nuoret miehet ostavat/tilavaat vaattensa? Tyylikkäitä, rentoja kauluspaitoja/ T-paitoja, mitä käyttää vaikka kun baariin lähtee. Neuleita ja farkkuja? Aika laidasta laitaan vaatetta, eli ehdotuksia vaan.

Muttakun en ole kokoa xl.

No ainakin fitnesstukun omat t-paidat on "aika" pieniä, koko L ennen pesua juuri sopiva, pesun jälkeen napapaita :D,omat mitat 181/80.

Hitto sun kanssa. Just kun mietin että oon ostanu tänä vuonna jo ihan liikaa vaatteita niin heität tollasen linkin. No jos sitä ihan pari t-paitaa vaan...:jahas:

En edes uskaltanut itse avata koko linkkiä juuri tuon takia :D Olisi taas kaikennäköistä, mitä "tarvitsee".

Itse ostan kirppareilta ja Varustelekasta. En ole saanut naista vuosiin.

Muuten hyvä sivu toi asos, mut järkyttää nois kuvis 50kg siimat joil on huulikiiltoo. Ei saa oikeeta kuvaa jostai paidasta ku on nii raamittomii kavereita.

Joo, tuo on aivan totta. Vaikka itsekin olen aika perussiima, niin tuolta saa välillä suosiolla tilata XL-kokoa normaalin L:n sijaan. Vähintään selkä on noissa kauluspaidoissa se kynnyskohta. Tuolla on ihan hyvät size guidet -joista voi etäisesti mallata paitaa omaan runkoon.

Joo, tuo on aivan totta. Vaikka itsekin olen aika perussiima, niin tuolta saa välillä suosiolla tilata XL-kokoa normaalin L:n sijaan. Vähintään selkä on noissa kauluspaidoissa se kynnyskohta. Tuolla on ihan hyvät size guidet -joista voi etäisesti mallata paitaa omaan runkoon.
Jep, eipä tuo nyt muuten häiritse mut sama efekti ku henkarissa roikkuessa, jos on liian luiset hartiat. Ei itekkää tota lihasta löydy paljoa, mut noi on keskivertojannua ohuempia. Mut loistavat valikoimat IMO kyl tuolla, enkä ollu ennemmin tutustunukkaa toho sivuun. Nyt meni 2 h tutustuessa ja ostohalut kasvo selatessa. Totta muuten toikin että yllättävän monissa etenkin kauluspaidoissa vähänkin treenanneen latsit jumittaa, jos sitä meinasit.

Tuo netistä tilailu kauluspaitojen kanssa on vähän arveluttanut, kun se istuvuus olisi tärkeää. Vituttaa jos se jää teltaksi tai sitten jumittaa selästä.
Itteeni ärsyttää sama kans aika paljon, ei viittis alkaa takas lähettämään ja säätämään noiden kanssa. Noiden koko guidejen avulla voi osassa kaupoista saada ihan OK kuvan etenkin rinnanympäryksen avulla, mut silti voi olla sen muotonen et selästä jumittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom