Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Kertokaas arvon packikset mistä allekirjoittanut saisi itselleen parit koleat hupparit tilattua kohtuuhintaan? Skedekauppoja on tullut selailtua, mutta satku on aika tiukka hinta yhdestä pitkähihaisesta..

eBayta selaamaan, sieltä on monet kamat tilailtu ja aina toiminut. Halvallakin löytää kun jaksaa selailla luetteloita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistäköhän saisi ostettua siedettävän näköiset pitkät alushousut, mielellään ihan myötäiset? Björnillä on jotain ihan asiallisia malleja nettikauppojen mukaan, mutta en ole nähnyt noita missään kaupoissa suomessa. Kävin tänään kauppakierroksella, ja voi jeesus sentään miten rumia miesten pitkät alushousut on. Kuka niitä kehtaa edes ostaa. Ne jalassa saa varmaan vähintään kivessyövän tai penis elinikäiset traumat. Ei ole tarvinnut moneen vuoteen moisia käyttää, mutta laskureissu edessä ja nyt olisi käyttöä.

Ei vittu, en voi millään tajuta tätä. Miksei pitkät alushousut saa näyttää miltä näyttää, nehän jää kaikissa mahdollisissa sosiaalisissa tilanteissa muiden housujen alle! Ja jos meinaa intiimiksi alkaa jonkun tyttösen kanssa, niin silloinhan ne kalsogit riisutaan pois. Miksi ihmeessä nuorilla miehillä on niin ääliömäisiä antipatioita pitkiä kalsareita vastaan? Pitkien kalsareiden ulkonäön stressaaminen on kyllä idioottimaisinta mitä voi olla, sori nyt vaan.

Ei vittu, en voi millään tajuta tätä. Miksei pitkät alushousut saa näyttää miltä näyttää, nehän jää kaikissa mahdollisissa sosiaalisissa tilanteissa muiden housujen alle! Ja jos meinaa intiimiksi alkaa jonkun tyttösen kanssa, niin silloinhan ne kalsogit riisutaan pois. Miksi ihmeessä nuorilla miehillä on niin ääliömäisiä antipatioita pitkiä kalsareita vastaan? Pitkien kalsareiden ulkonäön stressaaminen on kyllä idioottimaisinta mitä voi olla, sori nyt vaan.
Täysin samaa mieltä, kait joidenkin mielestä sieltä farkkujen vyötärön päältä pitää näkyä se kalsonkien nauha että kyykkiessä näkyy börnborg sun muita tekstejä:jahas:

Kysyinkin juuri sinun mielipidettä asiasta. Toisaalta sain vastuksen kysymykseeni, että kuka niitä kehtaa ostaa. Jotain informaatiota sentään. Miten pitkät alushousut eroaa esim. boksereista? Totta, mitä väliä; nehän jää kaikissa mahdollisissa sosiaalisissa tilanteissa muiden housujen alle. Kyllähän herrasmiehellä aina sen verran on paskaa lahkeessa, ettei kalsarin sauma hankaa. :david:

Täysin samaa mieltä, kait joidenkin mielestä sieltä farkkujen vyötärön päältä pitää näkyä se kalsonkien nauha että kyykkiessä näkyy börnborg sun muita tekstejä:jahas:

Tästäkin vastauksesta oli paljon apua, kiitos. :david:

Threadin nimi on tyylisäie. Jos ei ole muuta asiaa kun länkyttää turhanpäiväistä paskaa, niin voi kirjoittaa johonkin paskanlänkytysthreadin. Niitäkin on jo ihan liikaa tällä palstalla. Valitettava suuntaus ollut jo pitkän aikaa...Onhan se saatana aivan kauheaa jos en halua ostaa jotain pappakuvioisia Mustia hevosia tai raappahousuja.

Mistäköhän saisi ostettua siedettävän näköiset pitkät alushousut, mielellään ihan myötäiset? Björnillä on jotain ihan asiallisia malleja nettikauppojen mukaan, mutta en ole nähnyt noita missään kaupoissa suomessa.
Sloggilla on ainakin tuollaisia mustia ihonmyötäisiä, löytyy ainakin Prismasta/Sokokselta. Muistelisin kyllä, että myös Finnwearilta noita perusmustia löytyy, kun joskus isänpäivänä tuli noita miesten alusvaateosastoja kierreltyä. Mäkireissua ajatellen Sokoksella on myös ollut sellasia hyviä mustia kerrastoja. Mä en oikein näe järkeä pistää suotta rahaa noin BB:hin kun on kyse pitkistä kalsareista...

Tästäkin vastauksesta oli paljon apua ja lässytilässyti
.
En edes vastannut teikäläiselle, ottiko mun viesti jotenkin koville kun kiehut siellä?

Aivan fiksun näköisiä, tumman sinisiä yksivärisiä löytää lähes mistä tahansa marketista, päästävät hyvin kosteuden pois iholta, ja eivät tunnu liikaa pidettäessä yllä. Mustiin hevosiin en koskisi kepilläkään, tuntuu kuin pitäisi paksuja ihonmyötäisiä housuja joissa on myös mikkikuviointi.

En edes vastannut teikäläiselle, ottiko mun viesti jotenkin koville kun kiehut siellä?

Kirjoitit, että olet täysin samaa mieltä henkilön kanssa, jonka kirjoittamaa viestiä lainasit. En tiedä muista, mutta itsestäni tuntuu että useammin täältä saa kysymykseen vastineeksi jotain muuta kuin vastauksen, josta olisi jotain apua..

Kirjoitit, että olet täysin samaa mieltä henkilön kanssa, jonka kirjoittamaa viestiä lainasit. En tiedä muista, mutta itsestäni tuntuu että useammin täältä saa kysymykseen vastineeksi jotain muuta kuin vastauksen, josta olisi jotain apua..
No tuo on kyllä totta, lähes treadissä kuin threadissä. no tuossa edellisessä annoin jotain vastausta, taisin merkiltään olla Finnwearia.

Ei ole tarvinnut moneen vuoteen moisia käyttää, mutta laskureissu edessä ja nyt olisi käyttöä.

Eiköhän tuossa tapauksessa kannata panostaa myös kalsonkien toimivuuteen. Haltin Geiger -malli on aivan älyttömän mukava, miehekkään aseteräsharmaa :) ja ennen kaikkea toimiva pitkä kalsari. Ei hankaavia saumoja jne.

Ei kauhean putkeen mennyt Dress-for-less:n tilaus. Toinen paita jäi tulematta ja toinen oli eri kokoinen kuin mitä olin tilannut. Tai paidassa oli koko XL ja paidan pakkauspussissa koko L. Tiedä sitten onko noilla jotkut omat mittataulukot, mutta oletettavasti tilasin tietenkin L-kokoisen.

Paketti kyllä lähti haipakkaan maailmalle parissa tunnissa tilauksesta. Mutta en kyllä taida jatkossa tilata mitään, varsinkaan jos pitää vielä omaan piikkiin maksaa palautuskulut väärän kokoisesta paidasta. Plus päälle vielä tietenkin ne lähetyskulut.

Lol tuo ebay on hauska paikka. Huusin juuri itselleni Burberryn uuden kesätakin 12 punnalla. Ei paljon tulisi mieleen käydä hakemassa samaa takkia stokkalta 300 eurolla.

Ei kauhean putkeen mennyt Dress-for-less:n tilaus. Toinen paita jäi tulematta ja toinen oli eri kokoinen kuin mitä olin tilannut. Tai paidassa oli koko XL ja paidan pakkauspussissa koko L. Tiedä sitten onko noilla jotkut omat mittataulukot, mutta oletettavasti tilasin tietenkin L-kokoisen.

Paketti kyllä lähti haipakkaan maailmalle parissa tunnissa tilauksesta. Mutta en kyllä taida jatkossa tilata mitään, varsinkaan jos pitää vielä omaan piikkiin maksaa palautuskulut väärän kokoisesta paidasta. Plus päälle vielä tietenkin ne lähetyskulut.
Itse en ainakaan maksaisi kaupan virheestä senttiäkään. Takin oon tilannu tuolta ja olin kyllä hyvin tyytyväinen toimintaan. Varmasti tuun tilaamaan jatkossaki jotakin.

Piti sitten lopulta taipua ja ostin 80e hupparin ja samaan syssyyn 30e t-paidan. Niin se vaan on että hyvää on vaikea löytää ja varsinkaan halvalla :(

Osaako joku täällä sano mistä saisin ostettua Burberryn kalastajalakin? Kyllä sellaisen erittäin ruman ja ärsyttävän. Katsoin burberryn nettikaupasta ja sopiva mallikin löytyi, mutta kun haluan väriksi pinkin. Osaako kukaan auttaa :)

Noniin olis uuden puvun hankinta edessä valmistujaisjuhliin, antakaas neuvoja mikä olis tyylikäs väri puvulle kun itse en haluisi taas mitää perus mustaa.

Ei se musta puku tylsä tjms. ole, kraka siinä ratkaisee pirusti. Mulla oli sellainen hieno vaaleanpunainen kevyesti kuvioitu, mutta sopi kuin nakutettu mustan puvun kanssa. Ja puvun laatu ratkaisee ryhdikkyyden ja istuvuuden. Sekin on paljon se...

Mutta jossen lähtisi mustaa hakemaan, varmaan taipuisin hopeanharmaan puoleen?

Enhän mä nyt sitä suoranaisesti tylsäksi sanonutkaan vaan sitä, että itse kaipaisin vaihtelua.

Edit. Joku hopeanharmaa vois kyllä olla ihan oiva vaihtoehto, pitää varmaan lähtee kierteleen viikonloppuna ja katsastamaan tarjontaa.

Mistä löytää farkut, jotka on erittäin coolit, reisistä oikeasti löysät, vyötäröstä hyvin istuvat ? Onko Jack&Jonesissa esimerkiksi mtn reisistä oikeasti väljempää mallia ? Joskus ne mainosti, että niiltä löytyy farkut lähes joka kokoluokan jannulle, et valinnanvaraa löytyy mitoissa. Tuskinpa kuitenkaa. Ite ku oon silmäilly ni todella slimmeiltä ne kaikki vaikuttaa. Joku nykyajan "baggy" malli 34" on kohtuu väljä ehkä 60cm reidet omaavalle kekelle.

Kertokaa jotain kauppoja (nettikauppojakin?) jos tiedätte.:kippis1:

Kismittää kyllä todella paljon, kun mistään ei tunnu löytyvän kunnollisia, oikeasti makeita ja ISTUVIA farkkuja. Vaadin housuilta sen, että brasilian kokoset pakaralihakseni näyttävät niissä hyviltä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom