Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse pukeudun nykyään vaaleisiin farkkuihin, huppari (vain kaksi kipaletta) valkonen ja musta, mustassa on vetoketju ja valkosessa ei ja se tympii.:s

Takkina on joku "aikuisten" takki jonka ostin kirpputorilta 20eurolla ja on parempi kuin entinen pilotti -,- kaulahuiviki on. Skeitti kengätki omistan.:P

Tota pilotti aikaa kyllä vähän mietin mikä siinä oli mutta enpä tiedä, sain unelmien takin jota käytin about 2kuukautta ja nyt homehtuu varastossa.:D

Enemmän pukeutumiseni muistuttaa "fruïttaria"

Pinkin hiattoman hupparin osta kesäksi ja sitten joitaki kaulus paitoja joista leikkaan ite hiat pois jos ei löydy hiattomia.:P

Osta se Energie:n karvahuppari. 250€. Oli kyllä siistein näkemäni tähän asti.
Aika kallis, lienee tyylikäs

Jos se tuol energie.it:ssä voisin mä tollasen 50e:llä ostaa, menis hyvin vaikka salille tai kauppaan mentäessä.

Italia ois kova. Halpa dollari vois ajaa sut myös Nyy Jorkkiin. Suosittelisin.
Mut mitä mä ny ostan sieltä, en osaa?

Koita löytää jostain Joulun Britti GQ. Siinä oli listattu imho aika hyvin Nycin liikkeitä jossain kohtaa. Voin poistaa tänne jos löydän itseltäni :)

Heittäkääs omasta mielestänne tyylikkäät Gazoz-mallit, mutta ei kuitenkaan mitään missä on paikkoja ommeltu päälle jne.:rolleyes: Voisko joku heittää noista farkkujen koosta ja mitoituksista jotakin tietoa, kuinka paksua/kestävää toi kangas on..?

Heittäkääs omasta mielestänne tyylikkäät Gazoz-mallit, mutta ei kuitenkaan mitään missä on paikkoja ommeltu päälle jne. Voisko joku heittää noista farkkujen koosta ja mitoituksista jotakin tietoa, kuinka paksua/kestävää toi kangas on..?

Heti osui silmään malli 6036. Ne on siistit ^^

Onko kukaan tilaillut ja palautellut vaatteita tuolta dress-for-less.com:ista? Kävi tässä mielessä että kuinkakohan tyyristä on tuo pakettien lähettely ulkomaille? Ruotsissa taitaa olla lähin palautusosoite.

Mistäs "tunnetummasta" nettikaupasta löytäs tälläsen takin ja osaako kukaan sanoa onko tossa vuorta ja miten toi istuu v-mallin vartalolle..? Niin ja mitä mieltä olette:D

Olen ostamassa paria pukua työvaatteeksi? Sanokaas mitä suosittelette: merkki, väri, materiaalit? Onko villa ainoa oikea materiaali?

Siis mitkä on kestänyt jengillä, kun siis joka päivä "joutuu" pitämään?

Kyllähän sen villaa pitäisi olla. Tai no, 5-10 prosenttia voi olla sekoitetta. Merkki on sitten vähän makuasia. Boss on tullut takapakkia, laatu ei ole enää erityisen hyvä. Armanilla on klassisen tyylikkäitä pukuja.

Ja muista hyvät kengät. Tyylikäs kokonaisuus menee pilalle, jos hakee Andiamolta 70 euron popot.

Mistäs "tunnetummasta" nettikaupasta löytäs tälläsen takin ja osaako kukaan sanoa onko tossa vuorta ja miten toi istuu v-mallin vartalolle..? Niin ja mitä mieltä olette:D

Ihan magee.

Marlborolla (Marlboro clothing tai joku, siis sen röökimerkin vaatebrändi) on paljon tota sävyä ja tyyliä. Niin ja Camel:lla on kans. H&M kaupoista löytyy vähän halvemmalla, en tiedä nettikaupasta.

Onko rannekellon kellotaulun värillä väliä? Musta vai valkoinen?:david:

Itse olen tykästynyt vallan LRG:n ja Carhartt:n vaatteisiin. Aikoihin en ole muita ostanutkaan. Eilen tuli ostettua uus takki:
rcturq.jpg

Ja kaksi hupparia:
2drytg0.jpg

2znpnch.jpg

Voiko valkoisen puvun kanssa laittaa tummanruskeat kengät?

Voiko valkoisen puvun kanssa laittaa tummanruskeat kengät?

Voi laittaa jos mätsäät vyön samalle nahalle. Jos tilaisuus on yöllä tai yhtään jäykemmät niin laita mustat popot. Vaihda samalla puvun väri.

EDIT. iitse laittaisin toki valkoiset kengät ja unohtaisin kravatin.

Voi laittaa jos mätsäät vyön samalle nahalle. Jos tilaisuus on yöllä tai yhtään jäykemmät niin laita mustat popot. Vaihda samalla puvun väri.

Itse lisäksi unohtaisin sukat, vaihtaisin kauluspaidan räikeän väriseen waifbiitteriin ja käärisin puvun takista hihat :hyper:

Tilaisuus on omat häät, ei niin jäykät. Puku valkoinen bonjour puku härpäkkeineen, vuokraamon kenkä valikoima oli :urjo: siksi ajattelin josko omat kengät.

Tilaisuus on omat häät, ei niin jäykät. Puku valkoinen bonjour puku härpäkkeineen, vuokraamon kenkä valikoima oli :urjo: siksi ajattelin josko omat kengät.

Jos haluat jotain erikoisempaa niin ota vaikka shaketti. Ei tarvitse sitten 10 v. päästä hävetä omia hääkuviaan. Iltatilaisuuteen voit harkita smokkia. Ja kun mainitsit, että häät ovat "ei niin jäykät", niin voisit kyllä harkita ihan tummaa pukua (värinä tummanharmaa tai laivastonsininen).

Jos nyt kuitenkin haluat pitää sen valkoisen "bonjourpuvun" niin sitten on ihan yhdentekevää laitatko ruskeat vai mustat kengät. Lopputulos muistuttaa kuitenkin Miami Vice:n Crockettia... :lol2:

Tämä oli ihan tälläinen ystävällinen vinkki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom