Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Karukoo, ei tossa tapauksessa farkuissa enää kynistellä. Speedot jalkaan vaan ja Onnelaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä löytää farkut, jotka on erittäin coolit, reisistä oikeasti löysät, vyötäröstä hyvin istuvat ? Onko Jack&Jonesissa esimerkiksi mtn reisistä oikeasti väljempää mallia ? Joskus ne mainosti, että niiltä löytyy farkut lähes joka kokoluokan jannulle, et valinnanvaraa löytyy mitoissa. Tuskinpa kuitenkaa. Ite ku oon silmäilly ni todella slimmeiltä ne kaikki vaikuttaa. Joku nykyajan "baggy" malli 34" on kohtuu väljä ehkä 60cm reidet omaavalle kekelle.

Kertokaa jotain kauppoja (nettikauppojakin?) jos tiedätte.:kippis1:

Kismittää kyllä todella paljon, kun mistään ei tunnu löytyvän kunnollisia, oikeasti makeita ja ISTUVIA farkkuja. Vaadin housuilta sen, että brasilian kokoset pakaralihakseni näyttävät niissä hyviltä :D

H&M:n Bragg -malli on reisistä vähän väljempi ja sitten on tietenkin gazoz ja gasp, jotka ovat jo "vähän" eri hintaluokkaa:D

Carhartt ja LRG hyviä merkkejä jos haluaa vähän väljempiä farkkuja. Hintaa tietty on vähän enemmän, mutta onhan nuo laadukkaitakin.

Ohi mennen, huomasin juuri tänään, ettei mulle sovi enää kuin tasan yhdet farkut, joita olen pitänyt nyt pidemmän aikaa yhtä soittoa (välillä pesten toki).

Pakko hommata toiset. Enempää en viitsi hommailla, kun aikaisemmin on ollut kaapit täynnä jeanseja, jotka jäivät sitten käyttämättä ja joista kasvoin ulos.

H&M:n Bragg -malli on reisistä vähän väljempi ja sitten on tietenkin gazoz ja gasp, jotka ovat jo "vähän" eri hintaluokkaa:D
HM:n braggit nyt jää jo vissiin pohkeisiin kiinni.:curs: Todella ahtaita.
Itse löysin viikko sitten jack n jonesista tarjouksesta tarpeeksi löysät, mutta hyvin istuvat farkut. Paras ostos pitkään aikaan :haart:

Ohi mennen, huomasin juuri tänään, ettei mulle sovi enää kuin tasan yhdet farkut, joita olen pitänyt nyt pidemmän aikaa yhtä soittoa (välillä pesten toki).

Pakko hommata toiset. Enempää en viitsi hommailla, kun aikaisemmin on ollut kaapit täynnä jeanseja, jotka jäivät sitten käyttämättä ja joista kasvoin ulos.

Ihan saman oon ite huomannu. Kaikki junnaa reisistä ja pakaroista kiinni. Ei istu ollenkaa enää juuri mitkään farkut, vaikka niitä tosiaan on kaapit täynnä. Puoliakaan ikinä edes juurikaan pitänyt :hyvä:
Muutamat farkut sentään onneksi vielä näyttää hyvältä päällä, onneks kesä tulee ja shortsikelit ;)

Noi Braggit on väljimmät, mitä koko putiikistä löytyy, mut ei niitäkään vyötäröltä istuvia kyl saa. Mä en taas jack&jonesista ikinä löytäny edes melkein löysiä farkkuja ja nykyään en edes viitti kokeilla:D

Itse tykkään Leviksen 751:sta ja 501:sta. 751 on mulle juuri passeli, 501 vähän liiankin löysä, mutta menee sekin. Noh, eihän tässä meikäläisellä vielä mitkään isot reidet olekkaan, mutta toivottavasti edes vähän perus kynistä kookkaammat :D Noistakin on kai tehty jotain muoti malleja, jotka on varmaan vähän slimmimpiä, itellä on niitä ihan perus malleja. Tollaset ostin juuri
7510254_02.gif

Saamieni tietojen mukaan mielestäni kyllä 758 on leviksen "reitevin malli". En oo ite löytäny muun värisenä ku tollasena basic sinisenä :(

Voi vitalis, ostin tänään pari Espiritin pikee-paitaa Stockalta. Toinen alessa, toinen ei. Mun ei kyllä pitäny ostaa mitään. Huomenna hakee varmaan Bossin farkut, kun ei oikein vaaleet Levikset iskeny tänään. :rock:

Vähän kyrsii, kun en edes aina käytä kaikkia noita mun paitoja (ainakaan kovin usein). :D

Eilen sorruin ostamamaan taas yhdet Dieselin farkut. Pari viikkoa sitten ostin kahdet. :nolo: Tuumakoko ja koot on kyllä pienentynyt sen verran viime kuukausien aikana, että on ollut pakko päivittää vaatekaappia oikein urakalla. Dieselit istuu ainakin itselle paljon paremmin kuin J&J:n farkut, joissa perse litistyy omituisesti kokonaan pois, ja mitoitus on muutenkin vähintäänkin omituinen.

Toinen pahe on Puman paidat ja svetarit, joita on tullut tilattua saksasta jokunen. Mutta kun tuntuu että ne olisi tehty melkein mittatilaustyönä, eli mitoitus on täydellinen. Plus suomesta ei samoja kuoseja saa, joten sekin hyvä puoli.

Aleista löysin Zarasta coolin vaalean puvun jota kuolasin talvella, mutta en raaskinut silloin ostaa, kun pukuja pukuja löytyy jo niin monta. No alessa tästä köyhtyi hurjat 100€, joten ei paha hinta. Lisäksi valmiiksi löytyy pukuun täydellisesti istuva solmio, kauluspaita sekä stiflat kesän juhliin.

Viime vuosina on vaatteisiin alkanut upota enemmän rahaa, mutta toisaalta voisi laittaa saman rahan autoon, lisäravinteisiin, tupakkaan jne. mihin itse en tuhlaa.

Toinen pahe on Puman paidat ja svetarit, joita on tullut tilattua saksasta jokunen. Mutta kun tuntuu että ne olisi tehty melkein mittatilaustyönä, eli mitoitus on täydellinen. Plus suomesta ei samoja kuoseja saa, joten sekin hyvä puoli.
Mistä tilaat Pumaa? Kämp Galleriaan on avattu vähän aikaa sitten Puma Store Helsinki. Sieltä löytyy muutakin kuin sitä normaalia alennus t-paitaa.

Tilasin paidan ja hupparin dress-for-lessistä, hyvin tuli tilaus perille eikä muutenkaan valittamista :thumbs: Uskaltaa tilata toistekin.

Nonniin, minkä kokoinen olet ja mitä kokoa swetareissa ja t-paidoissa menee Pumassa?

Puman M-koko istuu itselle kuin olisi mittatilauksena tehty. L-koko on jo liian iso hartioista ja hihat liian pitkät. Sizing chartin mukaan M-koko vastaa vain 48/50:tä. Normaalisti kun koko itsellä on kuitenkin 52, mutta nuo koot vaihtelee merkkien mukaan miten sattuu.

Rinnanympärys taitaa olla aika tasan metrin luokkaa, muuten 186/85 eli melko kuikelo. Jos tuolta tilaa, niin taitaa olla palautus-/vaihtooptio myös, ja ohjeet siihen paketin mukana. Ei ole tarvinnut tosin vaihdella. UPS tuo kotiovelle ja rahtikulut taisi olla 0€, jos tilauksen arvo on yli 50€.

edit: Prkl pitihän sitä tilata nämä lenkkarit 50£. Legendaarinen Vans:n malli skatenuoruudesta, ja kauniit rumat oman suosikkibändin viimeistelyllä.

KILLERSBOOT.JPG

Suositut

Back
Ylös Bottom