Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä löytää farkut, jotka on erittäin coolit, reisistä oikeasti löysät, vyötäröstä hyvin istuvat ? Onko Jack&Jonesissa esimerkiksi mtn reisistä oikeasti väljempää mallia ? Joskus ne mainosti, että niiltä löytyy farkut lähes joka kokoluokan jannulle, et valinnanvaraa löytyy mitoissa. Tuskinpa kuitenkaa. Ite ku oon silmäilly ni todella slimmeiltä ne kaikki vaikuttaa. Joku nykyajan "baggy" malli 34" on kohtuu väljä ehkä 60cm reidet omaavalle kekelle.
Kertokaa jotain kauppoja (nettikauppojakin?) jos tiedätte.:kippis1:
Kismittää kyllä todella paljon, kun mistään ei tunnu löytyvän kunnollisia, oikeasti makeita ja ISTUVIA farkkuja. Vaadin housuilta sen, että brasilian kokoset pakaralihakseni näyttävät niissä hyviltä :D
HM:n braggit nyt jää jo vissiin pohkeisiin kiinni.:curs: Todella ahtaita.H&M:n Bragg -malli on reisistä vähän väljempi ja sitten on tietenkin gazoz ja gasp, jotka ovat jo "vähän" eri hintaluokkaa:D
Ohi mennen, huomasin juuri tänään, ettei mulle sovi enää kuin tasan yhdet farkut, joita olen pitänyt nyt pidemmän aikaa yhtä soittoa (välillä pesten toki).
Pakko hommata toiset. Enempää en viitsi hommailla, kun aikaisemmin on ollut kaapit täynnä jeanseja, jotka jäivät sitten käyttämättä ja joista kasvoin ulos.
Mistä tilaat Pumaa? Kämp Galleriaan on avattu vähän aikaa sitten Puma Store Helsinki. Sieltä löytyy muutakin kuin sitä normaalia alennus t-paitaa.Toinen pahe on Puman paidat ja svetarit, joita on tullut tilattua saksasta jokunen. Mutta kun tuntuu että ne olisi tehty melkein mittatilaustyönä, eli mitoitus on täydellinen. Plus suomesta ei samoja kuoseja saa, joten sekin hyvä puoli.
Mistä tilaat Pumaa? Kämp Galleriaan on avattu vähän aikaa sitten Puma Store Helsinki. Sieltä löytyy muutakin kuin sitä normaalia alennus t-paitaa.
Nonniin, minkä kokoinen olet ja mitä kokoa swetareissa ja t-paidoissa menee Pumassa?http://www.eshop.puma.com <--Tuolta olen tilannut. Paketti tulee n. viikossa kotiovelle. Pitääkin käydä tsekkaamssa tuo Puma Store.
Nonniin, minkä kokoinen olet ja mitä kokoa swetareissa ja t-paidoissa menee Pumassa?