Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ainakaan ite, onko minkälainen tuoksu?

Ja mitä modified sanoi pitää paikkansa. Kenestäkään ei saa 100 % tyylikästä merkkivaatteilla, kyllä se on ihmisen ulkoisesta olemuksesta kiinni.

Joku voisi sanoa, että Bossit ja muut on 2000-luvun Leviksiä:D.

Mun mielestä tyylikkyys on muutakin kuin brassailua.

Jep, Biancolla ainakin on. Tänään kävin Biancon liikkeessä ja siellä oli vielä joku tuon tapainen malli hyllyssä.
Vagabondilla on myös ollut mustana tuon tyylistä monoa. Stadissa Rizzon kaupassa oli muistaakseni jossain vaiheessa tuollaisia casual kenkiä jonkin verran.

Haa, hienoa! Onkos tuo Biancon liike missäpäin?

Tai ei voida ainakaan sanoa, että merkkivaatteet tekisivät kenestäkään tyylikästä.

Totta.

Mulle vaan tommosen suomileijona kaulakorun/tatuoinnin niskassa tai missälie kantaminen on suurin merkki junttimaisuudesta. Mielestäni threadin aihepiiriin sopii myös yleiset tyyliasiat eikä pelkät vaatteet.

Dymond, mielestäni teit itse vielä tyhjemmän postauksen. Jos haluat avautua, niin ota yhteyttä privaviestillä. Pidemmistä sessioista sun kanssa minun täytyy sit velottaa kyllä jotain, psykiatrien taksoja myötäillen.

Ite käytän, mustia huppareita, hihattomia paitoja, maastohousuja ja farkkuja, ja viimeksi olen ostanut mustan pilotin. Aamulla aina tukka hyvin, kaikki hyvin, eli mulla menee kaikki päin helvettiä 24/7.(tosimies kun ei kampaa kaipaa)

Mulle vaan tommosen suomileijona kaulakorun/tatuoinnin niskassa tai missälie kantaminen on suurin merkki junttimaisuudesta. Mielestäni threadin aihepiiriin sopii myös yleiset tyyliasiat eikä pelkät vaatteet.

mun mielestä tuommoiset kommentit on suurin merkki junttimaisuudesta. millä perusteella yleisessä suosiossa olevat asiat ovat miltei aina automaattisesti negatiivisia? juuri esim suomileijonat tai tribaalit. tatuoinnin ottamiseen voi aina löytyä äärimmäisen dorkia syitä muttei se tee tietystä tatuoinnista tietyn ihmisen päällä automaattisesti junttimaista.

jos joku on ylpeä kansalaisuudestaan ja haluaa sen konkretisoida tatuoinniksi niin miten se voi olla junttimaista? tietty jos se on otettu "vittu oon kova jätkä kun on suomileijonatatuointi" -idealla niin asia erikseen, muttet voi automaattisesti leimata ketään. :jahas:

muttet voi automaattisesti leimata ketään. :jahas:

Voin. Se on mielipiteeni. Toki mielipiteistä voidaan olla aina erimieltä, ei siinä mitään.

En rehellisesti keksi keinoa miten suomileijona kaulakoru tai tatuointi voisi olla tyylikäs.

Voin. Se on mielipiteeni. Toki mielipiteistä voidaan olla aina erimieltä, ei siinä mitään.

En rehellisesti keksi keinoa miten suomileijona kaulakoru tai tatuointi voisi olla tyylikäs.

se syy sen pitämiseen tekee siitä tyylikkään/tyylittömän.

Totta.
Toki sopii muutkin asiat. Tuossa sun postauksessa oli vaan niin ylimielinen ("Ou mai gaad, mitä juntteja, ziizaz!" *Pyyhkii poskeaan Brändi™-kashmirvillapaitansa hihaan*) fiilis, että oli pakko avautua.

Dymond, mielestäni teit itse vielä tyhjemmän postauksen. Jos haluat avautua, niin ota yhteyttä privaviestillä.
Blaablaa, ei mua sulle kiinnosta privailla, tuskin sun jutut privana paranee.

Toki sopii muutkin asiat. Tuossa sun postauksessa oli vaan niin ylimielinen ("Ou mai gaad, mitä juntteja, ziizaz!" *Pyyhkii poskeaan Brändi™-kashmirvillapaitansa hihaan*) fiilis, että oli pakko avautua. [/quote}
Mahdollista. Pahoittelen.

Blaablaa, ei mua sulle kiinnosta privailla, tuskin sun jutut privana paranee.
Mutta privassa ne paranee... ;)

Se on muuten hassua, miten moni pitää tota suomileijonaa jotenkin junttina ja agressiivisen nationalistisena.
Tietenkin leijona miekan kanssa on vähän sotaisampi kuin esimerkiksi Ruotsin kolme kruunua.

Mutta silti, Suomessa kansallistunnusten kantaminen on junttia. Harvassa maassa jossa minä olen käynyt suhtaudutaan omiin tunnuksiin noin. Toisaalta ne onkin sitten enemmän lippu yms akseli, eikä niin agressiivisia kuin tuo leijona.

Mutta silti, Suomessa kansallistunnusten kantaminen on junttia. Harvassa maassa jossa minä olen käynyt suhtaudutaan omiin tunnuksiin noin. Toisaalta ne onkin sitten enemmän lippu yms akseli, eikä niin agressiivisia kuin tuo leijona.

Yleensä vaan nuo leijonaketjut roikkuu pilottitakkiin, maihareihin ja karjalalippikseen pukeutuneiden ihmisten kaulassa. Se on melko junttia.

Yleensä vaan nuo leijonaketjut roikkuu pilottitakkiin, maihareihin ja karjalalippikseen pukeutuneiden ihmisten kaulassa. Se on melko junttia.
Sepä vaan ei varsinaisesti liity enää millään tavalla itse leijonan junttiuteen, vaan kokonaisuuteen.

Vituttaa jo valmiiksi kun menee vaatekauppaan. Jopa t-paidan löytäminen voi olla uskomattoman hankalaa. Usein niissä paidoissa on jotain söherryksiä/logoja, joista en tosiaankaan välitä. Toinen vaihtoehto on se, että kangas on jotain pian ryhtisä menettävää tavaraa. Istuvuus luonnollisesti on vielä yksi ongelma varsinkin kauluspaidoissa. Sopivaa kauluspaitaa tuntuu olevan mahdonta löytää. Joko ne ovat telttoja tai sitten hartioista/rintakehästä liian ahtaita. Ainoa vaihtoehto näyttäisi olevan ostaa reilun kokoinen paita, jonka kavennuttaa erikseen. Farkkuja on luonnollisesti myös todella hankala löytää.

Mikähän tossa dress-for-less tilauksessa nyt mättää kun ensin täytän luottokortti-tiedot ja sen jälkeen osoitteet ja nimet ja muut ni tulee "Authorization denied (error 65)"

Mitä teen väärin?

Työpuku

Olen ostamassa paria pukua työvaatteeksi? Sanokaas mitä suosittelette: merkki, väri, materiaalit? Onko villa ainoa oikea materiaali?

Siis mitkä on kestänyt jengillä, kun siis joka päivä "joutuu" pitämään?

Olen ostamassa paria pukua työvaatteeksi? Sanokaas mitä suosittelette: merkki, väri, materiaalit? Onko villa ainoa oikea materiaali?

Siis mitkä on kestänyt jengillä, kun siis joka päivä "joutuu" pitämään?

Itse olen viimeiset hieman päälle kymmenen vuotta "joutunut" joka päivä pitämään. Täytyy sanoa, että äärimmäisen helppoa ja vaivatonta olla työssä, jossa pukeutumiskoodi on näin selkeä. Paljon monimutkaisempaa olisi joka aamu miettiä, että mitäköhän tapaamisia sitä nyt tänään olikaan ja mitäköhän siitä päällensä laittaisi. Puku on kuin virkauniformun päällensä vetäisi - ihan positiivisessa mielessä.

Kyllähän villa ilman muuta puvun materiaalina aivan ehdoton on. Eli yleensä ostan 100% villaa; sekoiteita korkeintaan jos myyjä hyvin perustelee.

Merkin suhteen toteaisin, että eri merkkien leikkauksissa on eroja ja kannattaa valita omalle ruumiinrakenteelle sopiva. Tokihan niitä pukuja voi korjata ja lähes aina joutuukin, mutta silti. Halvalla joka tapauksessa ei saa sellaista pukua, joka kestää työkäyttöä. Halpispuvut voivat olla aivan erinomaisia ihmiselle, joka käyttää pukua kerran viidessä vuodessa; silloin huonompikin puku säilyttää ryhtinsä siihen saakka, kunnes sen joutuu muodista lopullisesti poismenneenä hävittämään.

Puku kannattaa ostaa vain liikkeestä, jossa on ammattitaitoiset myyjät, että esim. mahdolliset korjaukset ym. tulee tehtyä oikein jne. Ja jos on huono myyjä työvuorossa, kannattaa palata myöhemmin asiaan.

Puvun värinä työkäytössä ilman muuta tummanharmaa, musta, tummansininen tms. - mahdollisesti liituraitaisena.

alkuperäiseen aiheeseen takas...eilen tarttui mukaan alennusmyynneistä (=normihinnalla) caramelon takki. yritin löytää kuvaa netistä mutta ei satu silmään, ei niin millään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom