Tai no ei ihan mutta melkeen. Onko kukaan nähny suomessa Kenzon Junglee myynnissä viimeaikoina?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mitä modified sanoi pitää paikkansa. Kenestäkään ei saa 100 % tyylikästä merkkivaatteilla, kyllä se on ihmisen ulkoisesta olemuksesta kiinni.
En ainakaan ite, onko minkälainen tuoksu?
Jep, Biancolla ainakin on. Tänään kävin Biancon liikkeessä ja siellä oli vielä joku tuon tapainen malli hyllyssä.
Vagabondilla on myös ollut mustana tuon tyylistä monoa. Stadissa Rizzon kaupassa oli muistaakseni jossain vaiheessa tuollaisia casual kenkiä jonkin verran.
Tai ei voida ainakaan sanoa, että merkkivaatteet tekisivät kenestäkään tyylikästä.
Mulle vaan tommosen suomileijona kaulakorun/tatuoinnin niskassa tai missälie kantaminen on suurin merkki junttimaisuudesta. Mielestäni threadin aihepiiriin sopii myös yleiset tyyliasiat eikä pelkät vaatteet.
muttet voi automaattisesti leimata ketään. :jahas:
Voin. Se on mielipiteeni. Toki mielipiteistä voidaan olla aina erimieltä, ei siinä mitään.
En rehellisesti keksi keinoa miten suomileijona kaulakoru tai tatuointi voisi olla tyylikäs.
Toki sopii muutkin asiat. Tuossa sun postauksessa oli vaan niin ylimielinen ("Ou mai gaad, mitä juntteja, ziizaz!" *Pyyhkii poskeaan Brändi™-kashmirvillapaitansa hihaan*) fiilis, että oli pakko avautua.Totta.
Mulle vaan tommosen suomileijona kaulakorun/tatuoinnin niskassa tai missälie kantaminen on suurin merkki junttimaisuudesta. Mielestäni threadin aihepiiriin sopii myös yleiset tyyliasiat eikä pelkät vaatteet.
Blaablaa, ei mua sulle kiinnosta privailla, tuskin sun jutut privana paranee.Dymond, mielestäni teit itse vielä tyhjemmän postauksen. Jos haluat avautua, niin ota yhteyttä privaviestillä.
Toki sopii muutkin asiat. Tuossa sun postauksessa oli vaan niin ylimielinen ("Ou mai gaad, mitä juntteja, ziizaz!" *Pyyhkii poskeaan Brändi™-kashmirvillapaitansa hihaan*) fiilis, että oli pakko avautua. [/quote}
Mahdollista. Pahoittelen.
Mutta privassa ne paranee... ;)Blaablaa, ei mua sulle kiinnosta privailla, tuskin sun jutut privana paranee.
Mutta silti, Suomessa kansallistunnusten kantaminen on junttia. Harvassa maassa jossa minä olen käynyt suhtaudutaan omiin tunnuksiin noin. Toisaalta ne onkin sitten enemmän lippu yms akseli, eikä niin agressiivisia kuin tuo leijona.
Sepä vaan ei varsinaisesti liity enää millään tavalla itse leijonan junttiuteen, vaan kokonaisuuteen.Yleensä vaan nuo leijonaketjut roikkuu pilottitakkiin, maihareihin ja karjalalippikseen pukeutuneiden ihmisten kaulassa. Se on melko junttia.
Olen ostamassa paria pukua työvaatteeksi? Sanokaas mitä suosittelette: merkki, väri, materiaalit? Onko villa ainoa oikea materiaali?
Siis mitkä on kestänyt jengillä, kun siis joka päivä "joutuu" pitämään?