Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Kannattaa takkien ostajat miettiä sitä villakangastakkia kahteen kertaan. Niissä on joissakin avara kaulus (tulee kylmä), ja se suurin syy on se, että kaikki mielikuvituksettomat tyypit ostavat itselleen juuri villakangastakin.
Villakangas on kangasta, käsittääkseni se ei liity muot(t)iin mitenkään. Villakangasta voi yhdistää puvunhousuista tennareihin ja se on ok.
Vain omia aatoksiani... Ja varmasti moni tulee suu vaahdossa lausumaan vastalauseensa. Tulkoot. Aika sama. Nahkatakeissakin on kanssa aika helppo mennä halpaan ja ostaa tosi mauton perusmalli. Jos oma tyyli on mauton, niin homma on OK.
Itseasiassa kaikki takit ovat aika tylsiä suomessa ylipäätään. Karvahupparit on siistejä, mutteivät kestä juurikaan äärimmäisimpiä kelejä. :)
Karvahuppari onkin tosi tyylikäs asuste, one way, here I come :rock:

Ainii, tää oliki tää cool-marchi, kerro taikasi :thumbs: Mistä lähden takkimuotia hakeen, hakumatka Italiaan, I assume? hyisaatana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen pitkään pohtinut että kuinka tällaisen lyhyen ja vaalean kaverin kannattaisi valita vaatteitaan? Mitä pitäisi suosia ja mitä pitäisi välttää?

Mä edustan tällä palstalla varmasti vähemmistöä siinä että mulla taas jalat on niin hemmetin laihat ja niille on vaikea löytää mitään istuvaa kuten housuja! =) no, nyt löysin. merkki oli girbaud ja paikka asuna.

Eli siis toimituskulut suomeen 9,90 alle 200e ostoksilta. Entäs sitten se maksupuoli? Mulla on kyllä mastercard pankkikortti luotto ominaisuudellakin, kelpaako se?

Niinhän siinä näyttää lukevan.

Methods of payment:
costs_VISA.gif
costs_MASTER.gif

http://www.dress-for-less.com/tmpl/en/popup/pmethod.tmpl?#MASTER

Villakangas on kangasta, käsittääkseni se ei liity muot(t)iin mitenkään. Villakangasta voi yhdistää puvunhousuista tennareihin ja se on ok.
Villakangastakit on silti tylsiä, vaikka pitäisit jalassa kultaisia pilkkisaappaita.

Karvahuppari onkin tosi tyylikäs asuste, one way, here I come :rock:
Osta se Energie:n karvahuppari. 250€. Oli kyllä siistein näkemäni tähän asti.

Ainii, tää oliki tää cool-marchi, kerro taikasi :thumbs: Mistä lähden takkimuotia hakeen, hakumatka Italiaan, I assume? hyisaatana.
Italia ois kova. Halpa dollari vois ajaa sut myös Nyy Jorkkiin. Suosittelisin.

Velipojalta tulee aina kuittia kledjuista. Pyrin pukeutumaan mahdollisimman trendikkäästi ja siististi, kun sillä taas nyt niin väliksi ole mitä laittaa päälle. Kuhan ei palele niin homma ok.

Mä edustan tällä palstalla varmasti vähemmistöä siinä että mulla taas jalat on niin hemmetin laihat ja niille on vaikea löytää mitään istuvaa kuten housuja! =) no, nyt löysin. merkki oli girbaud ja paikka asuna.

Ihan loistava paikka tuo Asuna muuten. Olen itse ostanut sieltä kaikki farkkuni viimeisen vuoden ajan, juuri noita Francoise & Marithe Girbaudin tekeleitä.

Sitten siellä on ollut jotaikin mukavia paitoja J. Lindebergiltä. Ottivat myös tuossa syksyllä kokoelmiinsa uuden hollantilaisen suunnitelijan, Ann Haagen. Siltä löytyy aika rajuja "kauluspaitoja" ja "huppareita" miehille. Heittomerkit koska eivät ihan kauhean perinteisiä ^^.
Ehkä vähän saman tyyppistä tavaraa kun Pradan syksy oli -08, ainakin nuo hupparit ja svetarit.

Plussaa myös siitä, että Minus on ihan lähellä :D. J. Lindebering ja Tigerin puvut ehdottomasti parhaat slim fitit.

edit: tiger tosin pilasi pukunsa lyömällä siihen hihaan se Tiger of Sweden lätkän... En juuri missään vaatteisa halua brandin logoa näkyviin, etenkään puvuissa.

edit: tiger tosin pilasi pukunsa lyömällä siihen hihaan se Tiger of Sweden lätkän... En juuri missään vaatteisa halua brandin logoa näkyviin, etenkään puvuissa.
Ei nyt puhuta sellasesta kangaslapusta mikä on kai tarkoituskin ratkoa v*ttuun siitä?

Ei nyt puhuta sellasesta kangaslapusta mikä on kai tarkoituskin ratkoa v*ttuun siitä?

Hm, voipi olla että tarkoitus on irroittaa se :D
Mutta siis siinä hihan suussa ranteen korkeudella kangaspala jossa lukee se merkki.
Mielestäni ihan kunnolla ne olivat kiinni, muutenkin kummaa laittaa jotain noin näkyvälle paikalle jos se on tarkoitus irroittaa... jos vahingossa vetää vähän rajummalla kädellä.

Voi tietenkin olla, että se on tarkoitus irroittaa. En ole ennen törmännyt, onko noita puvuissa useinkin?
En muista kysyneeni, eikä myyjä mitään asiasta maininnut.

Hm, voipi olla että tarkoitus on irroittaa se :D
Mutta siis siinä hihan suussa ranteen korkeudella kangaspala jossa lukee se merkki.
Mielestäni ihan kunnolla ne olivat kiinni, muutenkin kummaa laittaa jotain noin näkyvälle paikalle jos se on tarkoitus irroittaa... jos vahingossa vetää vähän rajummalla kädellä.

Voi tietenkin olla, että se on tarkoitus irroittaa. En ole ennen törmännyt, onko noita puvuissa useinkin?
En muista kysyneeni, eikä myyjä mitään asiasta maininnut.

Kauluspaidoista kannattaa myös ottaa ne pahvi/muovituet kauluksista pois. Myös nuppineulat on hyvä irroittaa. Ja kengistä kannattaa poistaa se nyrkin kokoinen paperimytty ennen kuin vetää jalkaan :hyvä:

Kauluspaidoista kannattaa myös ottaa ne pahvi/muovituet kauluksista pois. Myös nuppineulat on hyvä irroittaa. Ja kengistä kannattaa poistaa se nyrkin kokoinen paperimytty ennen kuin vetää jalkaan :hyvä:

Kaikkea sitä oppii... ;) Olen aina joutunut ostamaan koon 55 kengiä kun eivät ole muuten jalkaan mahtuneet :itku: .

Noista tigerin puvuista en silti ole ihan varma, ettei olisi pieleen mennyt tyyli juttu. Jos ei jollain muulla ole varmaa tietoa asiasta.

Kaikkea sitä oppii... ;) Olen aina joutunut ostamaan koon 55 kengiä kun eivät ole muuten jalkaan mahtuneet :itku: .

Noista tigerin puvuista en silti ole ihan varma, ettei olisi pieleen mennyt tyyli juttu. Jos ei jollain muulla ole varmaa tietoa asiasta.

Junteinta mitä voi olla: puvussa/ulsterissa lukee Boss/Sand/Tiger/muu. Ne laput revitään pois, ei jätetä siihen hihaan kaunistamaan rannetta. Se on ihan samanlainen lappu kuin mitä ne hintalaput ja muut härpäkkeet. Onneksi nykyään näkee enää harvoin niitä sankareita, jotka vetää hihalaput heiluen kadulla.

No niin kiitos kiitos. Joka päivä jotain uutta...

Mxm, samaa mieltä. Mutta kun noista ei aina tiedä (henche the confusion with Tiger)...
mm. Dolce & Gabbana ja AX ovat vetäneet sen logojen esittelyn niin yli, että en yhtään ihmettelisi vaikka heidän puvuissaan lukisi fontti 72 merkki. AX ei kylläkään pukuja väsää.

ei hemmetti, kyllä ne laput kuuluu ottaa irti! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom