Pakkotoiston vahvin

Nii vois loppuvuoden kunniaks selvittää kenellä on pakkotoiston suurin yhteistulos ja penkkipunnerrus, tarkoitus on vertailla erikseen raw ja varustetuloksia ja tulokset pitää olla kisoissa tehtyjä eli ei salituloksia ettei thread muuttuisi "kusemiskilpailuksi"

Originally posted by pååtta
Nii vois loppuvuoden kunniaks selvittää kenellä on pakkotoiston suurin yhteistulos ja penkkipunnerrus, tarkoitus on vertailla erikseen raw ja varustetuloksia ja tulokset pitää olla kisoissa tehtyjä eli ei salituloksia ettei thread muuttuisi "kusemiskilpailuksi"

Ja mistä tietää että kyseinen henkilö laittaa oman tuloksensa. Joku voi laittaa vaikka kentan tuloksen, niin mistä tiedät onko kyseessä kenta vai ei? Ja kovin moni ei varmaan mielellään kerro tarkkoja tuloksiaan, koska ne voi tarkistaa kuka on kyseessä.

vahvin

mielestäni ton vahvuuden vois sisällyttää myös kokoon

75kilosella 700kg yhteistulos kuulostais kovemmalta kun 140 kilosella vääntäjällä 900kg. Mun mielipide on että tällön ei etittäs pelkästään niitä yli satakilosia nostajia.:D

Re: Re: Pakkotoiston vahvin

Originally posted by Raven
Ja mistä tietää että kyseinen henkilö laittaa oman tuloksensa. Joku voi laittaa vaikka kentan tuloksen, niin mistä tiedät onko kyseessä kenta vai ei? Ja kovin moni ei varmaan mielellään kerro tarkkoja tuloksiaan, koska ne voi tarkistaa kuka on kyseessä.

Jos joku saa jotain tyydytystä netissä kusettamisesta nii ei voi mitään.

Nii toi nimettömyyden menetys on aika hankala juttu dääm,no ok otetaan sitten nii että salituloksetkin käy ja nyt oletan että porukka on sen verran fiksua ja rehellistä ettei viitsi kusettaa tälläsessa asiassa.

Re: Re: Re: Pakkotoiston vahvin

Originally posted by pååtta
Jos joku saa jotain tyydytystä netissä kusettamisesta nii ei voi mitään.

Nii toi nimettömyyden menetys on aika hankala juttu dääm,no ok otetaan sitten nii että salituloksetkin käy ja nyt oletan että porukka on sen verran fiksua ja rehellistä ettei viitsi kusettaa tälläsessa asiassa.

Voi kuule... Kauniita mutta niin naiiveja ajatuksia. :)

Nimim. YT 1400kg

Vai naiveja...Emmä siis tarkotattanu et porukka nyt saleen pistää ton mun "vetoomuksen" jälkeen oikeita tuloksiaan mutta oikeesti jokainen vois miettiä onks se nyt nii siistii et pääsee pätee pakkotoistoon et kuin vahva on.

Re: vahvin

Originally posted by syltty
mielestäni ton vahvuuden vois sisällyttää myös kokoon

75kilosella 700kg yhteistulos kuulostais kovemmalta kun 140 kilosella vääntäjällä 900kg. Mun mielipide on että tällön ei etittäs pelkästään niitä yli satakilosia nostajia.:D

Alkuperäinen kysymys oli "Kuka on vahvin"
Vastaus tähän on se, että vahvin on se, joka nostaa isoimmat raudat.

Jos haluat tehdä vertailuja eri painoisten nostajien välillä, aloita uusi viestiketju tyyliin "Kuka on Pakkiksen paras voimanostaja" tms.;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
minä ainakin uskon tulokset joita tänne tulee (elleivät ole täysin utopistisia)...en jaksa uskoa että kenenkään elämä on niin tylsää että pitää alkaa vedättämään muita omissa tuloksissaan...mikäli näitä kusettajia löytyy niin ei voi muuta kuin :lol2: ja kovaa!

omat veikkaukseni sen pohjalta mitä olen tätä pakkista lukenut (ei järjestyksessä):

1. raven
2. isoperse
3. pikkupasi
4. kynäniska
5. mörssäri

jostain syystä nää nimet ovat jääneet mieleen jossain yhteydessä...uskonpa että tuolla on paljon noita 0-postaajia jotka vain lukevat tätä palstaa ja hyräilevät omaa paremmuuttaan...

Joka taisi olla sama joka kusetti.. Ja tuskin ole kumpikaan ahvenamiehistä tai Kuuseva..
Onko muita yli 260kg:n penkkaajia ollut, tässä 10 vuoden sisällä.

Originally posted by Raven
Joka taisi olla sama joka kusetti.. Ja tuskin ole kumpikaan ahvenamiehistä tai Kuuseva..
Onko muita yli 260kg:n penkkaajia ollut, tässä 10 vuoden sisällä.

No sä oot ainakin kohta ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom