Milloinhan arvaisi rueta ostamaan. Joko sitten on menty riittävän alas, kun UPM:n tämään kevään osinko alkaa olla 10%?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä kysymys. Itse mietin lähinnä indeksien lisäostoja. Mutta koska en ole kirjoittanut lisäostoja pitkän aikavälin suunnitelmaan, niin taidan vain istua käsien päällä ja jatkaa ostamista tasasummalla joka kuukausi ihan niin kuin tähänkin asti.Milloinhan arvaisi rueta ostamaan. Joko sitten on menty riittävän alas, kun UPM:n tämään kevään osinko alkaa olla 10%?
Oma veikkaus on, että jos tämä korona otetaan tosissaan ja saadaan hallintaan, niin eiköhän se pörssikin siitä ala kesään mennessä elpymään. Jos taas jatketaan nykyistä perseilyä pääministerin johdolla, voi olla että saadaan käydä aika syvällä, ennen kuin homma lähtee elpymään.
Miten vaikkapa Telian osake. En ollut ennen tätä päivää kiinnostunut Teliasta, mutta nyt vaikuttaa jo hyvältä. Monilla yhtiöillä tulokset leikkautuu ja kurssi ottaa lisää iskua. Mutta kertokaa miten Telian tulos voi leikkautua, jos koronavirus pahenee tai jos talouskasvu lagaa?
Itse myin Visat mäkeen jokunen päivä sitten vajailla 100 % tuotoilla. Ei sinänsä harmittanut.
Itse uskon, että käydään vielä alempana.
Vkl näyttää joko jenkeissä alkaa olla homma sekasin. En vaan pysty uskoon, että tää oli tässä kun vasta muutama maa sekasin.