Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs dokkari? Löytyykö vielä areenasta?Olihan se ylen talousdokkari viiltävää katsottavaa.
Mikäs dokkari? Löytyykö vielä areenasta?
Hox Pox muistutus Nordnetilllä siis tänään 1€ toimeksiantokulu.
Kalamiehenä ostin hieman lisää Rapalaa osinkosalkkuun.
E: oltiimpa tompsin kanssa linjoilla samoihin aikoihin muistuttelemassa tarjouksesta.
Saga Furs teki raskaat tappiot tilikautensa aluksi | Taloussanomat Aika hurjia lukuja, luulin että toi on "kultakaivos".
Asiantilat muuttuu ja veivaaja tekee rahansa suhdanteesta riippumatta. Turkissyklin kääntymisen nopeus yllätti minutkin, mutta seuraan salkkuyritysteni tilan kehittymistä ja ehdin hyvin pois alta. Ihan hyvät kyydit oli mulla - kesällä 700 lappua sisään @ 26 €, ja syksyllä puolet ulos 49 € ja toinen puolikas ulos 44 € tms.
Oliko toi pörssitiedote, vai mainospuhe:wtf:Kaikki tämän jo varmasti tietää, mutta laitetaanpa silti tänne: SSH Communications Security Oyj | Pörssitiedote | Kauppalehti.fi
Asiantilat muuttuu ja veivaaja tekee rahansa suhdanteesta riippumatta. Turkissyklin kääntymisen nopeus yllätti minutkin, mutta seuraan salkkuyritysteni tilan kehittymistä ja ehdin hyvin pois alta. Ihan hyvät kyydit oli mulla - kesällä 700 lappua sisään @ 26 €, ja syksyllä puolet ulos 49 € ja toinen puolikas ulos 44 € tms.
Miten on, alkaako olemaan ostohinnoissa jälleen vai kannattaako vielä odotella?
OK Snowbe, hyvä veivi. Oletko seuraillut jo mikä on seuraava firma?
Oliko toi pörssitiedote, vai mainospuhe:wtf:
Mistä näkisi ne Helsingin pörssin yhtiöt, joita ei aktiivisesti seurata analyytikkojen toimesta?
En tiedä, mutta itselle selittyi tuosta eilisen useamman prosentin nousu.
En mä ainakaan uskaltaisi vielä ostaa, voi laskeskella vielä kakkosella tai jopa ykkösellä alkaviin hintoihin.
Ostin n. 38eurolla, kannattaako ottaa tappiot niskaan vai odotella?