pakkotoistolaisten tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
pakkotoistolaisten tuloksia..

Eli pientä päivitysta kun toi mr.pakkotoisto topickikin on suljettu

ikä:18 pyörähti mittariin...OLEN SIIS AIKUINEN MIES..:D
pituus:173cm
paino:88-90kg
penkki:120*6
maastaveto:180*6
kykky:140*8 jalkoja teen kerran vk:ssa tai yleensä kerran kk:sa..:D

ps.ja jos jollekin on vaikea pistää tuloksia ja pääättää vaan alkaa vittuilemaan topikista voi saman tien unohtaa ja kirjoittaa johonkin muuhun topickiin lapsellisuutensa....

Re: pakkotoistolaisten tuloksia..

Originally posted by sekosammy
kykky:140*8 jalkoja teen kerran vk:ssa tai yleensä kerran kk:sa..:D

Tosta kommentista Hulkki tulee ja syö sut :D

Re: Re: pakkotoistolaisten tuloksia..

Originally posted by fish
Tosta kommentista Hulkki tulee ja syö sut :D
Jalat minulla kasvaa ilman kummempia treenejä,raskausarpia tulee jo melkein pelkästä kävelystä..huomasin tossa ,että oli tullut pohkeisiin raskausarpia vaikken niitä treenaakaan..:D

Re: Re: Re: pakkotoistolaisten tuloksia..

Originally posted by sekosammy
Jalat minulla kasvaa ilman kummempia treenejä,raskausarpia tulee jo melkein pelkästä kävelystä..huomasin tossa ,että oli tullut pohkeisiin raskausarpia vaikken niitä treenaakaan..:D

Vähennä cheattia hauiskäännössä :D

....mnnggghhhhhääääh....en pysty vastustamaan lapsellisuuden kutsua: Noita "pistetään kaikki tuloksemme tähän ja katotaan millasta körmyä täälä on" topicit on aina kuolemaantuomittuja vaikkakin niitä ilmestyy ainakin yksi per viikko. Ihmiset alkavat spekuloimaan, että onkohan ne tulokset tehty ilman tiikerisalvaa ja onko kyykky tarpeeksi syvä ja netissä aina valehdellaan ja blaablaa.

Pitäs sunkin tietää..ainakin postauksiesi määrän perusteella olet pakkotoistossa viettänyt enemmänkin aikaa.

Täten tuomitsenkin aloittamasi threadin tarpeeksi tuoda julki ikääsi nähden asialliset tulokset, joten tässä se mitä hait:

Hei sekosammy! Tää on nyt vähän "off topic", mutta sulla on tosi kovat tulokset penkissä ja kyykyssä ja maastavedossa!!

Kiitos kun sain purkaa sinuun pitkän työpäivän vitutuksen. =)

-K

onneks olokoon jos lähiaikoina täytit

En todellakaan hakenut mitään kehuja tuloksistani ikään nähden,mutta kiitos kumminkin..;)

Tarkoitukseni oli vaan pistää topickki jonne pistää tulokset(maastaveto,kyykky ja penkki,EI vain pelkän penkin tuloksia)

Ja mitä tuloksiin tulee,kun aletaan miettimään millä tyylillä ne on tehty,onko kyykky ollut tarpeeksi syvä ja nousiko perse puoli metriä irtin penkistä kun penkkiä tehtiin?

Paha nuihin on sanoa mitää kun ei kaikki ole katsomassa kenenki tekemiä suorituksia,jos joku valehtelee niin sitten valehtelee..

ps.kyllä mulle saa purkaa vitutuksensa sitä vartenhan mä olen täällä..:D

Toivon myös et punttimimmit kirjoittavat myös tuloksensa,mutta jos aihe on niin vastenmielinen sen voi kyllä minun mielestä poistaakin niin eipä tartte kuunnella turhaa määkimistä..

Mää nauran teille :D

On tuolla mimmeissä juteltu näistä tuloksista ilman mitään riitoja. Kaikki on myöntäneet sen, ettei tuloksia voi varsinaisesti verrata keskenänsä.

Mutta olkaamme rohkeita: olen niin vasta-alkaja, etten tee penkkiä vielä, enkä maastavetoa enkä edes kyykkää.

Jihuu :)

Originally posted by Hippa
Mää nauran teille :D

On tuolla mimmeissä juteltu näistä tuloksista ilman mitään riitoja. Kaikki on myöntäneet sen, ettei tuloksia voi varsinaisesti verrata keskenänsä.

Mutta olkaamme rohkeita: olen niin vasta-alkaja, etten tee penkkiä vielä, enkä maastavetoa enkä edes kyykkää.

Jihuu :)
Kumpa minäkin olisin nainen...;)

En halua ruveta toki vittuilemaan, mutta vittuilen silti :) Miksi treenipainoista niin usein puhutaan tuloksina? Tehdessäni töitä, miellän tuloksiksi työnantajalleni ja itselleni tulevan taloudellisen hyödyn (tuottaako pakkotoistoon kirjoittelu firmalle?! ;)) Esim. tietokone on minulle työväline, ei tulos. Suuremman ja useamman tietokoneen saaminen ei siis ole tulos, vaan seurausta firman positiivisesta suhtautumisesta työhöni (sain ihan helvetin ison ja vanhan läppärin).

Treenatessani salilla miellän tuloksiksi elimistölleni tapahtuvat muutokset. Treenipainot ovat minulle siis työvälineitä, eivät tuloksia. Treenipainojen lisääminen ei siis ole tulos, vaan seurausta elimistöni positiivisesta suhtautumisesta treeniini ja muihin elintapoihini.

Anteeksi että vittuilin, kovaukseksi voin kertoa tulokseni. Tähän astisella treeniurallani olen saavuttanut lähinnä psyykkisiä asioita. Yksi niistä on jonkinlainen suhteellisuudentaju :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ikä 15v
pituus/paino 174/77
kyykky: 7x110 (enempää en ole yrittänytkään)
penkki: 95 (3x90)
veto: 3x160 (8x150)

Originally posted by beginner
ikä 15v
pituus/paino 174/77

Tota vedon tulosta täytyy kyllä kunnioittaa noin nuorelta. ;) :) :kippis1:

Originally posted by beginner
ikä 15v
pituus/paino 174/77

Kuinka pitkään oot harrastanu painojen nostelua?? entä muuta urheilua.. Tosi kunnioitettavat tulokset noin nuoreksi..

Oon joskus maininnut jotain tuloksistani täällä, mutta niihin ei oikein uskottu, noh nyt uudestaan:

Pystysoutu käsipainoilla (27,5x12) ...en ole isommilla kokeillut
Penkki (8-9x100kg)
Kyykky (aloitin vasta vähän aikaa sitten teen max. 100kg)
Maastaveto (aloitin tekemään vasta vähän aikaa sitten teen max. 100kg)
Jalkaprässi (230kgx12) ..en oo laskenut tuohon kelkkaa mukaan(pitääkö se laskea jos ilmoittaa tuloksia?)

Eli aloitin tekemään kyykkyä ja maastavetoa ihan vähän aikaa sitten, kun oon pelännyt että selkä ei kestä(sukuvika) ja nyt teen niissä semmosia yli 10-toiston sarjoja, ja olen päättänyt että en ylitä noissa tota 100kg painoo ennen joulua.
niin ja ikää 16v.

Ikä: 35

JK:400kg
PP:300kg
MN:400kg

Koko ikäni oon tehny mehtätöitä ja vapaa-ajalla maanviljelystä. Painoa on sen parisataa kiloa.Rasva-prosentti huitelee jossain kympin tienoilla , eli rasvaa on:( Kuuria en oo vielä ottanu , mutta ois suunnitelmissa sitte ku kehitys loppuu. NO LIMITS , P*RKELE!

Originally posted by Kraftwerk n

Koko ikäni oon tehny mehtätöitä ja vapaa-ajalla maanviljelystä. Painoa on sen parisataa kiloa.Rasva-prosentti huitelee jossain kympin tienoilla , eli rasvaa on:( Kuuria en oo vielä ottanu , mutta ois suunnitelmissa sitte ku kehitys loppuu. NO LIMITS , P*RKELE!

Vitu homo! Söisit vittu ees ruis puuroo ni nostasitt enemmä!

[/sarkasmia/]

Jos joku tekee tällaisen tulos topicin, niin miksi joku tulee aina pilaamaan sen postauksella tyyliin: Kraftwerk n . Jos joku ei usko jotain niin olkoon sitten uskomatta, eikä tee tommosia turhia postauksia. Itsen uskon kaikki tulokset mitä täällä on esitetty nytten ja ne kuullostaa suht uskottavalta, jopa tuo Kraftwerk n:nin postaus...on se niin kova jätkä tuo Kraftwerk n :cool:

Originally posted by IR0N.
Söisit vittu ees ruis puuroo ni nostasitt enemmä!

Itse asiassa syön joka aamu kymmenen litran puurokattilan. Tulee vähän rautaa ranteeseen. Ja koskaan en oo naisisa käyny(laskee kuulemma testo-tasoja)!Ja kerroinko myös että olen harras uskovainen , enkä ole koskaan tehny syntiä?;)

Originally posted by Kraftwerk n

Öööh, toihan tekee yhteensä 1100 elikää jätkä on samaa luokkaa ton Anon kanssa. Vittu mitä kusettajii täälläkin:evil: :lol1:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom