Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
44FFAEDE-08AD-4F14-B476-9466FDAA651F.jpeg

View: https://www.instagram.com/p/CApzaKigOKu/?igshid=on1r58b6520t

Mikä funktio noilla 2,5g aminohappopitoisuuksilla esim. tuossa ja muissa vastaavissa BCAA-tölkeissä oikein on? Eikö niihin voisi laittaa suoraan vaikka 10g per tölkki vai onko tarkoitus, että juodaan noita sixpäkki ja samalla yli gramma kofeiinia?

Se että voidaan mainostaa bcaa juomina :D

Ja joku saattaa ihan oikeasti ostaa noita sen takia että purkissa lukee bcaa.

Ite oon joskus jonkun purkin tommosia bcaa juomia ostanu, mutta lähinnä sen takia että jotkut noista on tosi hyvän makuisia, parempia kuin perinteiset energia juomat.

Ihan oikeassa olit Nyyssis podcastissa, että Etelä-Korea tiputti kotikisoissaan Italian ja päälle vielän Espanjan 2002 MM- kisoissaan futiksessa 😁

Ihan oikeassa olit Nyyssis podcastissa, että Etelä-Korea tiputti kotikisoissaan Italian ja päälle vielän Espanjan 2002 MM- kisoissaan futiksessa 😁
Eihän tostakaan ole ku 18 vuotta aikaa?! Mitä helvettiä? Mihin se aika on mennyt? Mitä oon tehny tässä välissä? En MITÄÄN! ELÄMÄ LIUKUU OHI IHAN VARKAIN! 😮😭

Puhuitte siitä, miten Van Damme näytti joskus lihaksikkaalta ja nykysilmällä vitun siima saatana. Itse muistan kun katsoin ihaillen esimerkiksi Rafael Nadalin käsivarsia. Outo, että miten se näkökulma vaan muuttuu. Sama asia, kun itsellä oli aikanaan pienikokoiken koira ja esim. ajokoirat tuntuivat silloin suurilta. Nyt kun on paimenkoira niin suurelta tuntuu lähinnä mastiffit yms.
05bc9ca7be67460aa3661be1a8c81918.jpg

Tuohon syömishäiriöasiaan hieman. Sairaalahoitoon saakka joutuneet ja monet polikliinisestikin hoidettavat syömishäiriöiset kärsivät psykoositason mt-häiriöstä. Eli se ruumiinkuva on muuttunut kuten psykooseissa. Ja he eivät oikeasti näe sitä totuutta. Neuroleptilääkitys siksi monella sairaalahoidossa käytössä. Sitten kun paraneminen alkaa, tulee se realiteetti vastaan. Toki monet taistelevat paranemista vastaan, koska laihuus on se ihanne. Liittyy myös äärimmäiseen kontrollin hakuun ja elämänhallintaan edes jollain osa-alueella. Kuolleisuus syömishäiriöissä on iso verattuna muihin mt-häiriöihin.

Tuo olisi kyllä hirveetä joutua ulkomailla vankilaan, tyyliin joku Brasilia tai muu. Kyllä sieltä tulisi muuttuneena miehenä pois jos hengissä säilyis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom