Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaiken Miken tähän asti tuottaman materiaalin olen katsonut / kuunnellut, mutta tämä vei kyllä voiton miehestä. En yksinkertaisesti kyennyt kuuntelemaan 10 minuuttia kauemmin. Uppoaa varmasti tiettyyn porukkaan täälläkin, kuten edellisistä viesteistä ilmi käy, mutta itse en lisää tämäntyyppistä sisältöä toivo. Toivottavasti jatkossa palataan takaisin sille tasolle, jota olen oppinut Miken tuottamalta sisällöltä odottamaan.

Kaiken Miken tähän asti tuottaman materiaalin olen katsonut / kuunnellut, mutta tämä vei kyllä voiton miehestä. En yksinkertaisesti kyennyt kuuntelemaan 10 minuuttia kauemmin. Uppoaa varmasti tiettyyn porukkaan täälläkin, kuten edellisistä viesteistä ilmi käy, mutta itse en lisää tämäntyyppistä sisältöä toivo. Toivottavasti jatkossa palataan takaisin sille tasolle, jota olen oppinut Miken tuottamalta sisällöltä odottamaan.
Eri ihmiset, eri jutut, eikös se ole vain hyvä asia kun noita tulee kuitenkin suht paljon?

Mike on kyllä kehittyny hyvin haastattelijana. Todella mukava kuunnella erilaisten tyypoien haastatteluja, niin paljo erilaista tyyppiä kuin vain mahollista.
Keep on going!

Ihan mukavahan se on että on erinlaisia vieraita, mutta omaan makuun tämä oli heikoin podcasti mitä olen tähän asti katsonut. Tosin tämä on vain yhden ihmisen mielipide ja tästä ei tarvtise vetää hernettä aivoihin asti. Omasta mielestäni vieras ei ollut kovin mielenkiintoinen millään tasolla ja rehelliseti aika hammasta purren sai tämän tunnin tähän kuluttaa. Mutta toisaalta : eihän aina vieraana voi olla samat namaat ja vaihtelu virkistää. Tai aina olla vieraana sellainen hahmo jotka kaikki tuntevat. Mutta katsottua tuli ja eteenpäin. Seuraavia jaksoja odotellessa!

Mahtavaa vaíhtelua saada välillä kuunneltua perspektiiviä tälleen "kadun" tasolta ja muutenkin oli rehtiä porinaa eletystä elämästä, ei mitää henkseleitte paukuttelua tai ylimielistä ölinää. Ite aina diggaillu just tälläsistä missä haastateltava on nähnyt paljon elämää ja muutenkin elänyt omaa elämäänsä, tuo jonkulaista lisä syvyyttä siihen ite podcastiin. Ja Mikelle propsit miten hienosti hoiti ton! Eka olin käsityksessä että ei mielellään Anan kanssa tekisi ettei menisi siihen hormooni keskusteluun, mutta eihän tämä mennyt! Vain todella loistava podcasti tuli minun mielestä. Ja mikä parasta/tärkeintä niin sitä vaihtelua vieraskantaan, kun ei ole aktiivi kisaaja tai muutenkaan skenessä niin syvällä ja näkyvissä oleva henkilö. Toivottavasti joskus päästäis twitchissä nauttimaan "powefullJRE" tyylistä podcasti settii Miken toimesta :)

Luulis jenginki nyt hiema enemmä Anaa ymmärtävän ku kuuli tämän tarinaa, EI VARMASTI ole helppoa palata "normi" elämään kii ku saat muutaman kerran haulikolla nilikoille.

Toivottavasti joskus päästäis twitchissä nauttimaan "powefullJRE" tyylistä podcasti settii Miken toimesta
Se on striimin kakkosvaihe jos kahdessa vuodessa saadaan 400 subaajaa sinne. Eli katsojista kiinni päästäänkö tekemään tota uber versiota podcastista.

Se on striimin kakkosvaihe jos kahdessa vuodessa saadaan 400 subaajaa sinne. Eli katsojista kiinni päästäänkö tekemään tota uber versiota podcastista.

Paljos on tällä hetkellä subaajia?

Oorrait! Pitää tutustuu toho twitchii tarkemmi et miten pääsee aloittaa subaamisen. Ehottomasti tuen arvonen juttu! Mikä päivä tulee toi 2vuojen takaraja vastaan?

Itse taas toivoisin, ja uskoisin myös että Mikenkin näkökulmasta pitkässä juoksussa olisi parempi, jos haastateltavia olisi hieman nykyistä laajemmin. Bodyscene on helvetin pieni ja samojen ihmisten haastatteluissa toistuu ne samat jutut lopulta liian usein. Esimerkiksi Mika Ilménin kanssa juttutuokio, samoin kuin tämä Anan pätkä olivat aivan priimaa.

Kaikki pidempään scenessä tunnettuina olleet ovat pyörineet ties kenen haastateltavana ja väkisin alkaa toistumaan samat jutut. Toki sit on näitä superkaksikkoja joilla synkkaa, niinkuin Mike ja Allu/Mika, joihin en usko kyllästyväni.

Oisko Pynnösen Jessen pyytäminen podcastiin mahdoton ajatus?
Mua ei kiinnosta ja se on tärkein lähtökohta että haastateltava kiinnostaa mua.

Katsoit kuitenkin loppuun :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom