Huippu podcast!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eri ihmiset, eri jutut, eikös se ole vain hyvä asia kun noita tulee kuitenkin suht paljon?Kaiken Miken tähän asti tuottaman materiaalin olen katsonut / kuunnellut, mutta tämä vei kyllä voiton miehestä. En yksinkertaisesti kyennyt kuuntelemaan 10 minuuttia kauemmin. Uppoaa varmasti tiettyyn porukkaan täälläkin, kuten edellisistä viesteistä ilmi käy, mutta itse en lisää tämäntyyppistä sisältöä toivo. Toivottavasti jatkossa palataan takaisin sille tasolle, jota olen oppinut Miken tuottamalta sisällöltä odottamaan.
Se on striimin kakkosvaihe jos kahdessa vuodessa saadaan 400 subaajaa sinne. Eli katsojista kiinni päästäänkö tekemään tota uber versiota podcastista.Toivottavasti joskus päästäis twitchissä nauttimaan "powefullJRE" tyylistä podcasti settii Miken toimesta
Se on striimin kakkosvaihe jos kahdessa vuodessa saadaan 400 subaajaa sinne. Eli katsojista kiinni päästäänkö tekemään tota uber versiota podcastista.
69Paljos on tällä hetkellä subaajia?
Oorrait! Pitää tutustuu toho twitchii tarkemmi et miten pääsee aloittaa subaamisen. Ehottomasti tuen arvonen juttu! Mikä päivä tulee toi 2vuojen takaraja vastaan?
Kaiken Miken tähän asti tuottaman materiaalin olen katsonut / kuunnellut, mutta tämä vei kyllä voiton miehestä. En yksinkertaisesti kyennyt kuuntelemaan 10 minuuttia kauemmin. Uppoaa varmasti tiettyyn porukkaan täälläkin, kuten edellisistä viesteistä ilmi käy, mutta itse en lisää tämäntyyppistä sisältöä toivo. Toivottavasti jatkossa palataan takaisin sille tasolle, jota olen oppinut Miken tuottamalta sisällöltä odottamaan.
Mua ei kiinnosta ja se on tärkein lähtökohta että haastateltava kiinnostaa mua.Oisko Pynnösen Jessen pyytäminen podcastiin mahdoton ajatus?
Katsoit kuitenkin loppuunKaiken Miken tähän asti tuottaman materiaalin olen katsonut / kuunnellut, mutta tämä vei kyllä voiton miehestä. En yksinkertaisesti kyennyt kuuntelemaan 10 minuuttia kauemmin. Uppoaa varmasti tiettyyn porukkaan täälläkin, kuten edellisistä viesteistä ilmi käy, mutta itse en lisää tämäntyyppistä sisältöä toivo. Toivottavasti jatkossa palataan takaisin sille tasolle, jota olen oppinut Miken tuottamalta sisällöltä odottamaan.
Oisko Pynnösen Jessen pyytäminen podcastiin mahdoton ajatus?