Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, taas niin katotaan omasta vinkkelistä. Mä saan jokaisen podcastin nauhotuksen jälkeen kymmeniä kyselyitä joka rööristä koska tulee. Se tarkoittaa sitä, että pitää alkaa piilottelemaan nauhotuksia ja vain julkaista.Yleensähän yrittäjä on tyytyväinen, kun tuotteelle on kysyntää. Mä ainakin pitäisin positiivisena, että ihmiset kyselee. Luulisi, ettei kukaan mitään minuuttiaikataulua sentään odota.
No olisko parempi, että kukaan ei kysy mitään ja ketään ei kiinnosta? Toki toi sun viimeinen lausekin on yksi tapa ratkaista asia.Joo, taas niin katotaan omasta vinkkelistä. Mä saan jokaisen podcastin nauhotuksen jälkeen kymmeniä kyselyitä joka rööristä koska tulee. Se tarkoittaa sitä, että pitää alkaa piilottelemaan nauhotuksia ja vain julkaista.
Miten noi kaksi liittyy toisiinsa? Miten kiinnostaminen liittyy siihen, että kysellään täysin turhaa tietoa? Kiinnostus näkyy paljonko niitä katsotaan ilman yhtään kysymystäkin.että kukaan ei kysy mitään ja ketään ei kiinnosta?
Noh mitäs luulet, miksi netflix julkaisi Better Call Saul -sarjaa yhden jakson joka tiistaina, eikä vain todennut että tulee kun tulee ja ne katsoo, joita kiinnostaa?Miten noi kaksi liittyy toisiinsa? Miten kiinnostaminen liittyy siihen, että kysellään täysin turhaa tietoa? Kiinnostus näkyy paljonko niitä katsotaan ilman yhtään kysymystäkin.
Better Call Saul ei ole rullannut yli 10 vuotta joka kuukausi useita jaksoja. Multa tulee kokoajan matskua, tartteeko sitä nyt tietää muutakuin sen, että on kuvattu, mitä lisäarvoa mun arvioitu julkaisuaikataulu tuo? Sitten jos se venyy jostain syystä, niin valitetaan siitäkin.Noh mitäs luulet, miksi netflix julkaisi Better Call Saul -sarjaa yhden jakson joka tiistaina, eikä vain todennut että tulee kun tulee ja ne katsoo, joita kiinnostaa?
Ja ei, en odota sinulta viikkoaikataulua. Mutta onhan se hyvää mainosta, jos ihmiset tietävät edes summittaisen aikataulun, JOS sellaista on antaa. Tämä herättää keskustelua niiden kesken, jotka podcasteja seuraavat. Jos taas se ei tunnu mielekkäältä, niin ei se ilman ennakkotietoa julkaiseminenkaan huono vaihtoehto ole.