Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleensähän yrittäjä on tyytyväinen, kun tuotteelle on kysyntää. Mä ainakin pitäisin positiivisena, että ihmiset kyselee. Luulisi, ettei kukaan mitään minuuttiaikataulua sentään odota.
Joo, taas niin katotaan omasta vinkkelistä. Mä saan jokaisen podcastin nauhotuksen jälkeen kymmeniä kyselyitä joka rööristä koska tulee. Se tarkoittaa sitä, että pitää alkaa piilottelemaan nauhotuksia ja vain julkaista.

Joo, taas niin katotaan omasta vinkkelistä. Mä saan jokaisen podcastin nauhotuksen jälkeen kymmeniä kyselyitä joka rööristä koska tulee. Se tarkoittaa sitä, että pitää alkaa piilottelemaan nauhotuksia ja vain julkaista.
No olisko parempi, että kukaan ei kysy mitään ja ketään ei kiinnosta? Toki toi sun viimeinen lausekin on yksi tapa ratkaista asia.

että kukaan ei kysy mitään ja ketään ei kiinnosta?
Miten noi kaksi liittyy toisiinsa? Miten kiinnostaminen liittyy siihen, että kysellään täysin turhaa tietoa? Kiinnostus näkyy paljonko niitä katsotaan ilman yhtään kysymystäkin.

Miten noi kaksi liittyy toisiinsa? Miten kiinnostaminen liittyy siihen, että kysellään täysin turhaa tietoa? Kiinnostus näkyy paljonko niitä katsotaan ilman yhtään kysymystäkin.
Noh mitäs luulet, miksi netflix julkaisi Better Call Saul -sarjaa yhden jakson joka tiistaina, eikä vain todennut että tulee kun tulee ja ne katsoo, joita kiinnostaa?

Ja ei, en odota sinulta viikkoaikataulua. Mutta onhan se hyvää mainosta, jos ihmiset tietävät edes summittaisen aikataulun, JOS sellaista on antaa. Tämä herättää keskustelua niiden kesken, jotka podcasteja seuraavat. Jos taas se ei tunnu mielekkäältä, niin ei se ilman ennakkotietoa julkaiseminenkaan huono vaihtoehto ole.

Noh mitäs luulet, miksi netflix julkaisi Better Call Saul -sarjaa yhden jakson joka tiistaina, eikä vain todennut että tulee kun tulee ja ne katsoo, joita kiinnostaa?

Ja ei, en odota sinulta viikkoaikataulua. Mutta onhan se hyvää mainosta, jos ihmiset tietävät edes summittaisen aikataulun, JOS sellaista on antaa. Tämä herättää keskustelua niiden kesken, jotka podcasteja seuraavat. Jos taas se ei tunnu mielekkäältä, niin ei se ilman ennakkotietoa julkaiseminenkaan huono vaihtoehto ole.
Better Call Saul ei ole rullannut yli 10 vuotta joka kuukausi useita jaksoja. Multa tulee kokoajan matskua, tartteeko sitä nyt tietää muutakuin sen, että on kuvattu, mitä lisäarvoa mun arvioitu julkaisuaikataulu tuo? Sitten jos se venyy jostain syystä, niin valitetaan siitäkin.

Tunnin sisään.

58.jpg

No jospa se vielä tälle yölle menis 100 asti

Mike, hyvä haastattelu (y) Analle tsemppiä, hieno mies. Särähti korvaan jossain vaiheessa Jykes pub, oli kummitädin pyörittämiä baareja aikoinaan :whistle:

Hyvää settiä Mike! Ystävällisesti korjasit/oikaisit Anan joitain pieniä heittoja ja asiavirheitä. Ja erittäin hyvin toit esiin mun mielestä tärkeet pilarit, että penkki nousee penkkaamalla ja kyykky kyykkäämällä. Etenkin aloittelijalle se on vaan raa'asti toistoja ja lisää toistoja.

Muutenkin fiksua ja asiallista kuunneltavaa sinulta Mike. Videon isäntänä 5/5 suoritus! Ps. Tämä ei ole vittuilua

EDIT: Eikä myöskään nuolemista, mutta näköjään vähän sille puolelle löpsähti

Olipa hienoa kuulla miten juuri WLOG:it sytytti Analla motivaation uudestaan. Jos oli kyseiset treenit sarjan toisella päähenkilölle "harhailua", mutta ainakin me katsojat saimme niistä paljon.

Alkumetreillä vasta kuuntelu ja on hyvää settiä! Ja toi thumbnaili on jotenki iha loistava! Hyvä fiilis välittyy jo tosta pelkästää, anan sormen nosto ja miken ilonen kuunteleva ilime, hyvä äijjät!:rock::worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom