Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla niin kamala lukko siellä, ettei edes osteopaatti saanut sitä kunnolla auki.

No hyvä kuulla, että edes vähän saatiin jo auki ja tuskin hoitoa siihen lopetetaan, vaan yritetään jollai keinolla avata lisää?
Itsellä tuskin ihan yhtä pahoja jumeja on, kun aika paljon pienempi mies, eikä samanlaista reenitaustaa, niin uskoisin saavani apua helpommalla / nopeammin (ainakin vielä), kunhan vain löytäisi osaavan henkilön. Pystytkö privana laittamaan nimeä, jos on ilmeisesti paha tähän suoraan suositella ketään? Mutta, jos ei privanakaan pysty nimiä mainitsemaan, niin kiitos kuitenkin tiedosta, että tälle samalle ongelmalle on jotain tehtävissä. Täytyy vaan jatkaa hakuammuntaa ja koittaa löytää osaava osteopaatti.

Täältä iso suosittelu Osteopaatti Jere Linja-Aholle. Äijä on pelastanut mut, niin monesta jumista vuosien aikana.

On aika hakuammuntaa yrittää etsiä Helsingistä osaavaa osteopaattia / kiropraktikkoa, kun ei ystäväpiirissä ole kokemuksia.

Itse olen Tampereella käynyt osteopaatti Henri Ulmasen vastaanotolla, kun itselläni vähän virheasentoa ja si-nivel jäykkä, mikä tuo kipuja. Kolmella hoitokerralla sai vaivat siihen malliin, että käski tulla uudestaan jos oireilee ja jatkaa harjoittella joita hän opetti ja näytti käyntien aikana. Tätä ennen kävin myös toisella osteopaatilla, mutta kaipasin toisenlaista näkemystä ongelmiini. Henri myös sanoi minulle alussa, että mikäli hänestä ei minulle ole apua, ohjaa minut toiselle taholle, sen sijaan että rahastaisi ja käskisi vaan tulla uudellen ja uudelleen. Omien kokemuksieni perusteella voin suositella, Helsingissä myös vastaanotto, Googlesta löytyy nimellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom